Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-03@14:15:36 GMT

محمود کلهر هم برای مدیریت آکادمی پرسپولیس برنامه داد

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۸۱۰۱۸

محمود کلهر برنامه خود را برای تیم های پایه باشگاه پرسپولیس ارائه کرده و امکان دارد به عنوان مدیر آکادمی پرسپولیس انتخاب شود

محمود کلهر از مدیریت آکادمی و تیم های پایه پرسپولیس در ادوار گذشته تجربه و سابقه خوبی دارد، او در سال های میانی دهه هشتاد مدیر تیم های پایه پرسپولیس بود و در سال 86 تیم های پایه پرسپولیس با هدایت او در همه رده ها در جمع 4 تیم برتر تهران قرار گرفته و در یک رده هم قهرمان مسابقات فوتبال باشگاه های تهران شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، محمود کلهر در سالهای ابتدایی دهه نود هم مدیریت تیم های پایه باشگاه راه آهن را برعهده داشت و در بقیه سالها او به آموزش در سطح فوتبال پایه در اکادمی خود پرداخته است.

محمود کلهر حالا هم این شانس را دارد تا به عنوان مدیر آکادمی پرسپولیس انتخاب شود و برنامه خود را به مدیریت پرسپولیس ارائه داده است. محمود کلهر، محمد پنجعلی و محسن خلیلی سه گزینه نهایی مدیریت آکادمی پرسپولیس هستند.

باید دید در نهایت سرنوشت آکادمی پرسپولیس به کجا می رسد.

اخبار داغ 

رکنا برگشت یک عکس که اختلاف فرهاد مجیدی و وریا غفوری را تکذیب کرد! کادرفنی گران قیمت پرسپولیس با پاداش، بدون جریمه! آغاز زودتر از موعد تمرینات پیش فصل منچستریونایتد به دستور اریک تن هاخ رکورد درآمد بلیط فروشی تاریخ کوپا ایتالیا در دیدار یوونتوس و اینتر شکسته شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: آکادمی پرسپولیس تیم های پایه محمود کلهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۱۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین آزمون استخدامی سال ۱۴۰۳ برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت: بیش از ۸۴ در صد از داوطلبان شرکت کننده در این آزمون بانوان و حدود ۱۴ درصد آقایان هستند.
این آزمون در ۵ حوزه آقایان و ۱۳ حوزه بانوان برگزار شد که در پایان ۱۶۶ نفر از داوطلبان که حائز بالاترین امتیاز شوند، جذب آموزش و پرورش می‌شوند.
دوست محمدی افزود: از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون ۱۷ آزمون استخدامی برگزار شده که از طریق این آزمون‌ها ۴ هزار و ۱۸۶ نفر جذب دستگاه‌های اجرای استان شده اند.
به گفته مدیر سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در سال جاری مجوز جذب ۶۷۸ نفر برای دستگاه‌های اجرای اخذ شده است.

دیگر خبرها

  • رافت: نیمکت پرسپولیس به خوبی مدیریت نمی‌شود
  • اولین آزمون استخدامی سال ۱۴۰۳ برگزار شد
  • بازگشت آرش برهانی به باشگاه استقلال؟
  • درخواست هواداران چلسی: این ستاره را نفروشید!
  • فرصت‌های از دست رفته برای کردستان با کار جهادی جبران شود
  • چالش سخت آرسنال برای حفظ یکی از بهترین استعدادهای آکادمی‌اش
  • نمایش قهرمان اسکیت ایران به مناسبت روز خلیج فارس
  • محمود کلهر: هر دقیقه‌ای که ترابی و اورونوف در زمین نیستند، پرسپولیس شانس گلزنی کمتری دارد
  • فروردین: مالکان جدید استقلال و پرسپولیس دنبال تغییر فوری مدیریت باشگاه‌ها نباشند
  • «شهرگاه» تنها مکانیزم مدیریت شهری برای ارتباط با دانشگاه نیست