Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیمیر عبدالعزیز که در سال 2021 به عنوان بهترین پشت خط زن مسابقات والیبال قهرمانی مردان اروپا انتخاب شد، با حضور در تهران به عنوان قطر پاسور تیم پیکان در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا بازی خواهد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، نیمیر عبدالعزیز بازیکن تیم ملی هلند که اصالتی مصری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن عضو تیم باشگاهی مودنای ایتالیاست و با توجه به قرارداد خواهرخواندگی دو باشگاه مودنا و پیکان، با پرافتخارترین تیم باشگاه‌های آسیا در تهران به مصاف حریفان خود می‌رود.

نیمیر ساعت 16 روز شنبه 24 اردیبهشت برای نخستین بار به عنوان بازیکن تیم پیکان در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی به مصاف تیم گاز جنوبی عراق می‌رود.

این ستاره والیبال هلند متولد سال 1995 است (بر اساس لیست اولیه) و اولین بازی خود را برای تیم ملی این کشور در سال 2011 و در سن 16 سالگی مقابل بلژیک انجام داد.

او همواره به عنوان پاسور در تیم‌ها حضور داشت اما در سال 2017 که عضو تیم میلانوی ایتالیا بود به دلیل مصدومیت چند بازیکن در چهار بازی به عنوان پشت خط زن به میدان رفت و این موضوع باعث شد پست بازی خود را از پاسور به پشت خط زن تغییر دهد.

عبدالعزیز در سال 2012 موفق به کسب دو عنوان بهترین سرویس زن و بهترین پاسور لیگ باشگاه‌های اروپا شد و در سال 2021 نیز عنوان بهترین پشت خط زن مسابقات والیبال قهرمانی مردان اروپا را از آن خود کرد.


*ستاره جذاب و پرحاشیه فرانسوی در سالن آزادی هنرنمایی می‌کند

اِروین انگاپت والیبالیست شناخته شده، جذاب و پرحاشیه فرانسوی به‌زودی به عنوان بازیکن تیم پیکان در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا در تهران حاضر می‌شود.

 اِروین انگاپت بازیکن والیبال اهل فرانسه که 18 افتخار تیمی و 14 افتخار فردی طی 14 سال بازی والیبال در تیم ملی و 6 تیم‌ باشگاهی مختلف به دست آورده، با ملحق شدن به تیم پیکان به زودی برای حضور در  در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا 2022 وارد تهران خواهد شد.

این والیبالیست 31 ساله با حضور در ترکیب باشگاه پیکان ساعت 16 روز شنبه 24 اردیبهشت در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی به مصاف تیم گاز جنوبی عراق می‌رود.

اِروین انگاپت والیبال حرفه‌ای را از سال ۲۰۰۸ آغاز کرد و در اکتبر ۲۰۱۰ هنگام قهرمانی جهان به دلیل مسائل انضباطی از تیم ملی اخراج شد، اما سال بعد زمان مسابقات قهرمانی اروپا به تیم بازگشت. او همراه با تیم ملی فرانسه در قهرمانی جهان ۲۰۱۴ شرکت کرد و در بازی رده‌بندی با شکست برابر آلمان به مقام چهارم جهان رسید.

وی در همان سال 2014 به مودنا منتقل شد. هم‌چنین او یکی از اصلی‌ترین مهره‌های تیم ملی فرانسه در لیگ جهانی ۲۰۱۵ و قهرمانی اروپا ۲۰۱۵ بود که در هر دو به قهرمانی رسید. انگاپت در سال ۲۰۱۸ از مودنا به زنیت کازان پیوست و سه سال بعد دوباره به تیم مودنا بازگشت. وی در طول چهار سال حضورش در تیم مودنا و در سری A موفق به کسب تمامی عناوین از جمله قهرمانی در لیگ و سوپرکاپ ایتالیا شد.

این بازیکن تاکنون در تیم‌های باشگاهی تور، پیمونته، کوزباس کمرُوُ، مودنا والی و زنیت کازان بازی کرده و در این مدت اخبار حاشیه‌ای بسیاری پیرامون او در رسانه‌ها منتشر شده است. او در دسامبر ۲۰۱۴ به علت درگیری در یک کلوپ شبانه ازسوی دادگاه جنایی مون‌پلیه به سه ماه حبس تعلیقی محکوم شد و در ژوئیه ۲۰۱۵ و تنها یک هفته پس از قهرمانی‌اش در لیگ جهانی به جرم درگیری با مأمور مترو در پاریس دستگیر شد. سال  ۲۰۱۶ با ماشین ۳ تن را مجروح کرد و از محل سانحه گریخت. این تنها بخشی از حواشی موجود درباره والیبالیست فرانسوی است.

فهرست عناوین کسب شده از سوی اروین در رویدادهای مختلف جهان به قرار زیر است:
۲۰۰۸ : ارزشمندترین بازیکن قهرمانی نوجوانان اروپا
۲۰۰۹ : بهترین زننده سرویس قهرمانی نوجوانان زیر ۱۹ سال اروپا
۲۰۰۹ : ارزشمندترین بازیکن قهرمانی نوجوانان زیر ۱۹ سال اروپا
۲۰۱۱ : ارزشمندترین بازیکن پرو آ فرانسه
۲۰۱۱ : بهترین اسپکر پرو آ فرانسه
۲۰۱۵ : ارزشمندترین بازیکن کوپا ایتالیا
۲۰۱۵ : بهترین دریافت‌کننده لیگ جهانی
۲۰۱۵ : ارزشمندترین بازیکن لیگ جهانی
۲۰۱۵ : بهترین دریافت‌کننده قهرمانی اروپا
۲۰۱۵ : ارزشمندترین بازیکن سری آ ایتالیا
۲۰۱۶ : شگفت‌انگیزترین بازیکن والیبال اروپا
۲۰۱۷ : بهترین دریافت کننده لیگ جهانی
۲۰۱۷ : ارزشمندترین بازیکن لیگ جهانی
۲۰۲۰ : ارزشمندترین بازیکن المپیک توکیو 2020
برچس


*رئیس کمیته کنترل وارد تهران شد
امیل جبور از کشور لبنان که مسئولیت کمیته کنترل مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا را برعهده دارد، وارد تهران شد.

بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا 2022 از 24 تا 30 اردیبهشت با حضور هشت تیم به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در سالن 12 هزار نفری آزادی برگزار خواهد شد.

امیل جبور رئیس کمیته کنترل این مسابقات بامداد امروز (چهارشنبه 21 اردیبهشت) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شد.

تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها نیز امروز وارد تهران خواهند شد تا تمرینات خود را از فردا (پنج‌شنبه 22 اردیبهشت) در سالن 12 هزار نفری آزادی آغاز کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مسابقات والیبال قهرمانی ارزشمندترین بازیکن قهرمانی باشگاه سالن 12 هزار نفری باشگاه های آسیا وارد تهران لیگ جهانی تیم پیکان پشت خط زن تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۱۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میراثی که از تیم شمسایی در جام ملت‌ها باقی می‌ماند

به گزارش ورزش سه، در یکی از شادی گل‌های تیم ملی در بازی با قرقیزستان که مهدی کریمی انگشت‌های گِره کرده خود را به شکل قلب در آورده بود و چند قدم عقب‌تر سالار آقاپور و بهروز عظیمی با به آغوش کشیدن همدیگر در خوشحالی او شریک شدند. هوادارانی در سالن بودند که آن لحظه را با آواز خواندن نام آن‌ها سپری کرده و امید جدیدی را برای قهرمانی در دست داشتند. این تمامی آنچه در تصویر میبینیم، نخواهد بود بلکه بازیکن‌های آن قاب همگی چهره‌های جایگزین عصر طلایی تیم‌ملی بوده‌اند که میراث جدید به شمار می‌روند و می‌توانند تا نزدیک به یک دهه آینده در آوردگاه آسیایی و جهانی بدرخشند.

بهروز عظیمی جوانترین بازیکن تیم‌ملی در جام ملت‌های آسیا بوده است. پیش از او محمدحسین بازیار با هجده سال سن به فوتسال آسیا معرفی شد که فرصت حضور در این دوره از رقابت‌ها را بدست نیاورد. علی اکرمی و مسعود یوسف، بازیکنان ۲۴ ساله‌ای هستند که برای نخستین بار در بزرگ‌ترین رویداد فوتسال اسیا به میدان می‌روند. همگی این بازیکنان در دوره مربیگری شمسایی جامه رویایی تیم ملی را بر تن کردند. البته ، می‌توان به این نکته اشاره کرد که انتخاب‌های شمسایی  به همان اندازه که از روی مصلحت و منطق زاییده شده، به همان اندازه ضروری هم بوده و هر مربی دیگری نیز جای او بود، به ستاره های فعلی فوتسال ایران روی می‌آورد.

بهروز عظیمی

بازیکنانی که فراتر از سن حضورشان در زمین مسابقه عاقل هستند و با ذهنیت برنده کهنه سربازان بازی می‌کنند. اینگونه است که در نهایت بهروز عظیمی، نقش حسین طیبی مصدوم را در جام ملت‌ها ایفا می‌کند و به شیوه مشابه حرکت کرده، شم گلزنی فوق العاده‌ای دارد و سرانجام گلش را به ستاره غایب تقدیم می‌کند. عظیمی در چهار نبرد تیم ملی، دو گل به ثمر رسانده و موقعیت‌های فراوانی را بر روی دروازه حریفان خلق کرده است و اگر کمی خوش شانس بود، در کنار سعید احمدعباسی در صف بهترین گلزنان جام جای می‌گرفت.

علی اکرمی

به بازیکن جوان دیگری که می‌توان اشاره کرد، علی اکرمی است. تبدیل به یک مهره اصلی شدن، کار سختی نبود که او از پس آن بر نیاید. مسئله این است که چقدر سریع پیشرفت کرده. برخی بازیکنان هستند که می شود پتانسیل بسیار زیادی در آن ها دید. به خصوص در بازی های مهم و لحظات تصمیم گیری، اینکه آن ها چطور پاس می دهند، چه کار می کنند و در چه شرایطی دریبل می‌زنند و چگونه با شرایط تیمی خو می‌گیرند.

مسعود یوسف

مسعود یوسف از معدود فوتسالیست‌های ایرانی کمتر از ۲۵ سال بوده که می‌تواند دفاع کند، رهگیری کند، هوشمندانه پاس بدهد و در خدمت تیم ظاهر شود. دارای شخصیتی برای مسئولیت پذیری، سازماندهی در دفاع و حمله است. اگرچه در پست این بازیکن دو ستاره فوق آماده ( مسلم اولاد قباد و مهدی کریمی ) به میدان می‌روند و عرصه خودنمایی را برای او تنگ کرده‌اند اما بر خلاف آن دو بازیکن، سخت‌تر و جانانه‌تر بازی می‌کند و بار دفاعی بیشتری را به دوش بکشد. وقتی او در بهترین حالت خود باشد می تواند به تنهایی بر بازی ها مسلط شود، اگرچه تاکنون فرصت گلزنی در جام ملت‌های آسیا را بدست نیاورده، اما در تک تک ثانیه‌های حضور در زمین مسابقه مفید بوده است.

دیگر خبرها

  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • ستاره ایرانی یک قدم تا پایان خوش در بهترین لیگ دنیا
  • قفل‌ها این بار برای ستاره تیم‌ملی در آسیا بسته ماندند
  • خروج والیبال ایران از مسیر رشد
  • ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود
  • فابرگاس: هاورتز ستاره بزرگ امسال آرسنال است
  • کیلیان ام باپه در اوج؛ بهترین آمار گلزنی دوران حرفه‌ای ستاره فرانسوی
  • میراثی که از تیم شمسایی در جام ملت‌ها باقی می‌ماند
  • ستاره‌های والیبال علیه تیم ملی و پائز؛ دوباره بازیکن سالاری زیر تور