Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- کریستیانو رونالدو موفق شده با تعداد گل‌های زده‌اش در لیگ برتر از آخرین فصل حضور در منچستریونایتد (09-2008) برابری کند. 
به گزارش آریا، فصل اول حضور رونالدو در روزهای بازگشت به اولدترافورد چندان خوب پیش نرفته و علیرغم به ثمر رساندن 24 گل تا اینجای فصل، شیاطین سرخ نتوانستند به دستاورد خاصی در طول فصل دست یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هفته‌های اخیر شایعاتی در مورد احتمال جدایی کریستیانو رونالدو از یونایتد بعد از تنها یک سال مطرح شده است. اما علیرغم اینکه شیاطین سرخ نتوانستند در لیگ قهرمانان سال آینده حضور پیدا کنند این بازیکن می خواهد به قرارداد خود با باشگاه پایبند باشد.
کریستیانو رونالدو به هم تیمی های خود در رختکن منچستریونایتد گفته است که در صورت تمایل اریک تن هاخ، سرمربی جدید باشگاه فصل آینده نیز در منچستریونایتد باقی خواهد ماند. طبق ادعای نشریه دیلی میل، هیچ کس به اندازه رونالدو از نتایج این فصل ناامید نیست، اما او نمی‌خواهد در این شرایط یونایتد را ترک کند و قصد دارد به یونایتد برای بازگشت به لیگ قهرمانان و فتح عناوین معتبر کمک کند. همچنین به نظر می رسد اخیرا رونالدو در این مورد با سرالکس فرگوسن نیز مشورت کرده و سرمربی سابق یونایتد خواهان ماندن او شده است.
حتی رونالدو به دیگر بازیکنان یونایتد اعلام کرده مشکلی با قرار گرفتن در لیست احتمالی و مازاد اریک تن هاخ ندارد و در صورت عدم تمایل این سرمربی هلندی به همکاری، بدون هیچ مشکلی اولدترافورد را ترک خواهد کرد. رونالدو از بازگشت به اولدترافورد پشیمان نیست و در همین فصل نیز خاطرات خوبی از بازی کردن برای یونایتد در ذهن دارد. به هر حال به زودی و طی جلسه ای با سرمربی جدید یونایتد، تکلیف آینده رونالدو معلوم خواهد شد.
ریپولی یک سال قبل در گفتگو با مارکا اظهار داشت:« سن بیولوژیکی کریستیانو رونالدو بسیار پایین‌تر از سن واقعی اوست. این بازیکن می‌تواند تا 40 سالگی بازی کند.» در واقع رونالدو 37 بهار را سپری کرده اما گذر این سال‌ها تاثیر خاصی روی شرایط فیزیکی و بدنی این بازیکن نداشته است. 
رونالدو بار دیگر به رکورد 30 گل رسیده است. این ستاره سابق رئال مادرید برای سیزدهمین فصل متوالی موفق شد که آمار 30 گل زده یا بیشتر را به نام خودش ثبت کند. پنالتی او در جریان پیروزی 0-3 برابر برنتفورد به او اجازه داد که این فصل نیز به آمار 30 گل زده دست پیدا کند. او این فصل 24 گل با پیراهن منچستریونایتد به ثمر رسانده که شامل 18 گل در لیگ برتر و شش گل در لیگ قهرمانان بوده و شش گل نیز برای تیم ملی پرتغال زده است. تنها هیونگ مین سون با 19 گل و محمد صلاح با 22 گل در زمینه گلزنی موفق‎تر از او بوده‌اند. رافائل واران که در رئال مادرید نیز با این بازیکن هم تیمی بوده گفت:« او یک بازیکن حرفه‌ای فوق العاده است و استعدادی باورنکردنی دارد. او علیرغم این که سنش بالا رفته اما به گلزنی ادامه می‌دهد. او با چنین عطشی می‌تواند همچنان به این تیم کمک کند.»
دیمیتار برباتوف درباره این بازیکن اظهار داشت:« کریستیانو عملکردی باورنکردنی در این سن دارد. به ثمر رساندن گل‌های زیاد در لیگ برتر دستاوردی باورنکردنی است. سبک بازی او تغییر کرده است اما او همچنان به گلزنی ادامه می‌دهد. وقتی که او دست از بازی کردن بکشد روز غمگینی برای این فوتبال خواهد بود.»
سن برای کریستیانو تنها یک عدد است. تنها جانی هانکاکز (ولورهمپتون، 56-1955) موفق شده بود که پیش از او در سن 37 سالگی بیشتر از 18 گل در لیگ انگلیس به ثمر برساند.  آمارهای بهتری هم درباره این بازیکن وجود دارد. کریستیانو حالا موفق شده با تعداد گل‌های زده‌اش در لیگ برتر از آخرین فصل حضور در منچستریونایتد (09-2008) برابری کند. او پس از آن فصل به رئال مادرید پیوست. در آن زمان 33 بازی طول کشید تا او به این رکورد برسد و حالا تنها در 29 بازی این تعداد گل را به ثمر رسانده است. او آن فصل 24 ساله بود.
با وجود تمامی این دستاوردها، آینده رونالدو در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. یک سال دیگر از قرارداد او باقی مانده اما هیچ تضمینی مبنی بر ادامه حضور او در منچستریونایتد با توجه به حضور اریک تن‌هاخ روی نیمکت این تیم وجود ندارد.  رانگنیک پس از پیروزی برابر برنتفورد مدعی شد:« در آخر همه چیز به اریک و کریستیانو بستگی دارد. این موضوع به من مربوط نیست که درباره آن حرف بزنم. او یک سال دیگر قرارداد دارد و مهم است که بدانیم او چه می‌خواهد و آیا می‌خواهد در این تیم بماند. این چیزی است که باید بین اریک، هیئت مدیره و من درباره آن صحبت شود.»
روی کین که در اولین دوران حضور رونالدو در یونایتد با او هم‌بازی بود نظر بسیار متفاوتی دارد:« می‌دانم که شایعاتی وجود دارد اما نمی‌توانم نبودن رونالدو در این تیم برای فصل آینده را تصور کنم، مگر این که تغییرات گسترده‌ای صورت بگیرد.»
این کاپیتان سابق شیاطین سرخ همچنین از عملکرد رونالدو تمجید کرده و گفت:« اگر به گل‌هایی که او می‌زند نگاه کنید، می‌بینید که او تهدیدی مداوم برای حریف است. هر مربی‌ای می‌خواهد با او کار کند. همه چیز به همین سادگی است.» ریو فردیناند، دیگر ستاره سابق یونایتد، نیز با اشاره به ثبات این بازیکن اظهار داشت:« هر مربی باید بنشیند و با تاثیرگذارترین بازیکنش صحبت کند. او باید به این بازیکن بگوید که این چیزی است که من از تو می‌خواهم. تو دیگر نمی‌توانی هر فصل 50 یا 60 گل بزنی.»






منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: 30 گل یا بیشتر آمار خیره کننده رونالدو کریستیانو رونالدو لیگ برتر یک سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۱۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ NBA| پیروزی لیکرز با آمار خیره‌کننده دیویس

امیدهای تیم بسکتبال لس‌آنجلس لیکرز با پیروزی مقابل دنور ناگتس در بازی چهارم پلی‌آف لیگ NBA موقتا زنده ماند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم بسکتبال لس‌آنجلس لیکرز که 3 بازی نخست سری پلی‌آف یک چهارم نهایی کنفرانس غرب لیگ NBA را به دنور ناگتس واگذار کرده بود در بازی چهارم با درخشش خارق‌العاده آنتونی دیویس از سد مدافع عنوان قهرمانی گذشت.

لیگ NBA| لیکرز در آستانه حذف/ پیروزی فیلا با درخشش امبید

دیوس در این دیدار،‌ 41 دقیقه و 38 ثانیه بازی کرد و با آمار 25 امتیاز، 23 ریباند و 6 پاس گل زمین را ترک کرد. او سومین بازیکن تاریخ لیکرز پس از شکیل اونیل و ویلت چمبرلین است که در مرحله پلی‌آف به چنین آماری دست پیدا می‌کند. لبران جیمز نیز 30 امتیاز دیگر برای لیکرز داشت. نیکولا یوکیچ، ستاره صربستانی دنور نیز 33 امتیاز، 14 ریباند و 14 پاس گل داشت. او برای هجدهمین بار در مرحله پلی‌آف، تریپل دابل کرد.

اوکلاهماسیتی تاندر با 24 امتیاز و 8 پاس گل شی گیلجس الکزاندر بر نیواورلینز پلیکانز غلبه کرد تا با کسب سومین پیروزی، تنها یک برد دیگر تا صعود به مرحله دوم پلی‌آف فاصله داشته باشد.

نتایج دیدارهای صبح امروز به شرح زیر است:

کلیولند 89 - اورلاندو 112 (2 بر 2)
اوکلاهماسیتی 106 - نیواورلینز 85 (3 بر صفر به سود اوکلاهماسیتی)
بوستون 104 - میامی 84 (2 بر یک به سود بوستون)
دنور 108 - لیکرز 116 (3 بر یک به سود دنور)

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لیگ NBA| پیروزی لیکرز با آمار خیره‌کننده دیویس
  • پیام کوتاه رونالدو پس از پیروزی با النصر
  • پیروزی النصر در شب بازگشت کریستیانو رونالدو
  • مجسمه کریستیانو رونالدو از سنگ+عکس
  • عکس | این پسربچه بهترین مجسمه رونالدو را ساخت
  • (عکس) مجسمه زیبای کریستیانو رونالدو از سنگ
  • (عکس‌) مجسمه زیبای کریستیانو رونالدو از سنگ
  • ستاره بارسا مسی را حذف کرد و به سیتی پیام داد!‏
  • تیم رویایی پنج نفره ژائو کانسلو؛ رونالدو هست، مسی نیست + عکس
  • وقتی دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی را می ترساند! / فیلم