Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-29@09:23:16 GMT

عضو مجمع خواهان عزل میرشاد ماجدی و احسان اصولی شد + سند

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۸۱۲۸۰

عضو مجمع خواهان عزل میرشاد ماجدی و احسان اصولی شد + سند

ساعتی پیش یک فعال رسانه ای ادعا کرد یکی از اعضای مجمع خواهان استیضاح میرشاد ماجدی شده اما فدراسیون فوتبال در حال فشار آوردن به اوست تا امضای خود را پس بگیرد!

امیر فرشاد تفکری، عضو مجمع عمومی فدراسیون فوتبال و رییس هیات فوتبال یزد با صدور نامه ای خطاب به دبیرکل فدراسیون فوتبال خواهان عزل میرشاد ماجدی و احسان اصولی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، در حالی که شایعه شده سرپرست فدراسیون فوتبال و یک فرد با نفوذ مجمع توافق کرده اند چند عضو منتقد هیات رییسه را در مجمع دهم خرداد عزل کنند، رییس هیات فوتبال استان یزد به هدف زد و خواهان عزل دو مقصر اصلی فاجعه مشهد و عوامل اصلی تنش در هیات رییسه شد. طی هفته های گذشته برخی افراد در فدراسیون فوتبال تیم تولید محتوا به خط کردند تا احمدرضا براتی، مهرداد سراجی و طهمورث حیدری را عامل به هم ریختگی فدراسیون فوتبال معرفی کنند. در حالی که بعد از فاجعه تاسف بار مشهد، همه نگاه ها به درستی به سمت مدیریت ناتوان سرپرست فدراسیون فوتبال و اشتباهات سخنگوی خود خوانده فدراسیون رفته بود، عده ای زیرکانه بازی را عوض کردند و توپ را به زمین اعضای مستقل هیات رییسه انداختند و از چند عضو هیات رییسه علیه همکاران و همقطاران خود امضا گرفتند اما حالا این رییس هیات فوتبال یزد است که به درستی میرشاد ماجدی و احسان اصولی را هدف قرار داده و خواهان عزل این دو شده است.

البته این نامه متعلیق به 24 فروردین است. امیر فرشاد تفکری یک ماه قبل چنین نامه ای را نوشته و به دبیرکل فدراسیون فوتبال ارسال کرده اما همان ها که نامه علیه براتی، سراجی و حیدری را بیرون می دادند این نامه را سانسور کردند تا زیرکانه خودشان را از مخمصه کنار بکشند!

امروز میعاد نیک، فعال رسانه ای توییت کرد:

یکی از اعضای مجمع عمومی فدراسیون فوتبال به علت سو مدیریت در فاجعه مشهد درخواست عزل سرپرست فعلی را داده اما فشارها از سمت فدراسیون فوتبال روی این فرد افزایش پیدا کرده تا درخواست خود را پس بگیرد.

بعد از انتشار این توییت، خبرنگار رسانه طرفداری پیگیر موضوع شد و به نام امیر فرشاد تفکری رسید. رییس هیات فوتبال یزد، 24 فروردین ماه در نامه ای خطاب به دبیرکل فدراسیون فوتبال اعلام کرد به روند فعالیت سرپرست و سخنگوی فدراسیون فوتبال اعتراض دارد. تفکری پرسید؛ وقتی فدراسیون مشکل مالی دارد چرا هیات ده نفره برای حضور در مراسم قرعه کشی به قطر رفتند و مسبب فاجعه تلخ و تاسف بار مشهد چه کسانی بوده اند؟ او که به درستی تشخیص داده مشکلات فوتبال به دلیل ناتوانی سرپرست فدراسیون و احسان اصولی است، خواهان عزل میرشاد ماجدی و احسان اصولی شده تا آدرس درست به مجمع داده باشد.

جالب اینجاست که این نامه نزدیک به یک ماه سانسور شده بود و حالا گفته می شود به تفکری فشار آورده اند که این نامه را پس بگیرد.

حالا می توان امیدوار بود با این آدرس درستی که رییس هیات فوتبال یزد به اعضای مجمع داده، در روز دهم خرداد مقصران واقعی فاجعه مشهد و مسببان اصلی ناآرامی های اخیر فوتبال استیضاح شوند. نقشه راهی که رییس هیات فوتبال یزد ترسیم کرده می تواند مورد توجه مجمع قرار بگیرد. همین که می گویند به تفکری فشار آورده اند تا اسم سرپرست فدراسیون فوتبال را از لیست استیضاح خارج کند، خیلی چیزها را اثبات می کند.

تصویر نامه رییس هیات فوتبال یزد به دبیرکل فدراسیون فوتبال

تصویر توییت افشاگرانه فعال رسانه ای علیه میرشاد ماجدی

کار تیم تولید محتوا سخت شد؛ احتمالا فردا یک استوری هم علیه میعاد نیک به یکی از پادوهای رسانه ای خود می دهند، غافل از این که دوره این کثیف کاری ها تمام شد و افکار عمومی باهوش تر از آن است که فریب نوکران سارق طلای مادر زن را بخورد...

اخبار داغ 

رکنا برگشت یک عکس که اختلاف فرهاد مجیدی و وریا غفوری را تکذیب کرد! صابر حردانی: آقا ساکت با تمام بازیکنانش مثل برادر رفتار می کند؛ این شایعات زشت و شرم آور است! چفرین بازهم رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس را تهدید کرد رئال مادرید علاقه مند به یوسوفا موکوکو، پدیده نوجوان دورتموند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دبیرکل فدراسیون فوتبال رییس هیات فوتبال یزد سرپرست فدراسیون هیات رییسه خواهان عزل رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۱۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟

رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی به دلیل اشتباهات در جریان قضاوت در رقابت های کسب سهمیه المپیک، از سوی اتحادیه جهانی تعلیق شده است.

به گزارش ایسنا، اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی ایران و عضو کمیسیون داوران اتحادیه جهانی را از المپیک‌ پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور به دلیل قضاوت اشتباه در جریان مبارزه کشتی گیران چین و قزاقستان در وزن ۶۵ کیلوگرم مسابقات گزینشی المپیک در قاره آسیا که با اعتراض شدید قزاق ها نسبت به عملکرد مصلایی پور همراه بوده است،‌ از سوی اتحادیه جهانی کشتی تعلیق شد.

اتحادیه جهانی کشتی به دلیل اثبات اشتباهات مصلایی‌پور، ضمن‌تعلیق این داور،‌ او را از المپیک پاریس کنار گذاشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی
  • محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیئت علمی لغو شد
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی لغو شد
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد