Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@14:08:14 GMT

کلینیک‌های تخصصی خانواده در اهواز راه‌اندازی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۸۱۴۹۵

کلینیک‌های تخصصی خانواده در اهواز راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، علی دهقانی رئیس کل دادگستری استان خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد:  پیرو انعقاد تفاهم نامه میان معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم این دادگستری و اداره ورزش و جوانان استان، مصوب شد که کلینیک‌های تخصصی در حوزه خانواده و با هدف پیشگیری از آسیب اجتماعی طلاق در مرکز استان راه‌اندازی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین مقرر شد که در کنار عملکرد تخصصی این کلینیک‌ها در ارائه مشاوره به زوجین متقاضی طلاق، دوره‌های آموزشی جهت ارتقای دانش حقوقی مردم نیز به صورت عمومی برگزار شود.

دهقانی تصریح کرد: سازمان‌های مردم‌‌نهاد، مراکز مشاوره و هیئت‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان و همچنین قهرمانان و ورزشکاران استان ظرفیت بسیار مناسبی برای ارائه آموزش‌های عمومی و نیز الگوسازی برای جوانان هستند که باید از این ظرفیت‌ها به بهترین شکل استفاده شود.

وی گفت: جوانان سرمایه‌های اجتماعی هر جامعه‌ای هستند که برای حفظ این سرمایه باید اقدام به اجرای برنامه‌های فرهنگی کرد و ارتقای فرهنگ حقوقی یکی از این الزامات است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: برنامه های فرهنگی کلینیک های تخصصی خانواده علی دهقانی رییس کل دادگستری استان خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۱۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری



به‌گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، فرماندار بروجن در نشست با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گفت: با توجه به انعقاد تفاهم‌نامه بین فرمانداری شهرستان بروجن و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان ظرفیت‌ها و جغرافیای این شهرستان مورد توجه قرار گرفت و زمینه راه‌اندازی نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در دستور کار قرار گرفته است.
کرمی افزود: ارائه خدمات تخصصی علمی و آموزشی نجوم و رصد ویژه کودکان و نوجوانان از اهداف راه‌اندازی مرکز شهرستان بروجن به‌شمار می‌رود.

دیگر خبرها

  • ارتقای سطح سلامت روان اقشار کم‌برخوردار
  • راه‌اندازی مرکز نوآوری ملی و تخصصی حوزه فناوری‌های شناختی در شمال کشور
  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت
  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • سلسله کارگاه راه‌اندازی کسب و کار در دانشگاه شهید چمران اهواز
  • برپایی انتخابات سمن جوانان در مازندران
  • انتخابات شبکه‌های تخصصی سمن‌های مازندران برگزار می‌شود
  • با مشارکت مردمی صلح و سازش در پرونده های قضایی تحقق پیدا می کند
  • ۵ شعبه تخصصی شورای حل اختلاف اتاق اصناف اهواز راه‌اندازی می‌شود
  • تحقق صلح و سازش در پرونده‌های قضایی با مشارکت مردمی