Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@03:31:06 GMT

۱۰ تن روغن نباتی قاچاق در شهرستان نهبندان کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۸۱۵۳۲

۱۰ تن روغن نباتی قاچاق در شهرستان نهبندان کشف شد

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احسان رحیمی اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان نهبندان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، به یک کامیون مشکوک و جهت بررسی بیشتر، خودرو را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از کامیون ۱۰ هزار کیلوگرم روغن نباتی قاچاق کشف کردند که بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه ارزش ریالی محموله کشف شده بیش از ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی نهبندان گفت: در این زمینه یک خودرو توقیف و یک متهم دستگیر و به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

این مقام انتظامی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک مراتب را جهت بررسی و پیگیری از طریق تلفن ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف محموله روغن نباتی احتکار شده در طبس

فرمانده انتظامی شهرستان طبس هم از کشف ۵۵۲ قوطی چهار کیلویی روغن نباتی احتکار شده در این شهرستان خبر داد و گفت: ارزش ریالی کالای احتکار شده ۵۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ فاضل مریمی اظهار داشت: مأموران انتظامی طبس اخباری مبنی بر احتکار روغن در یک انبار واحد صنفی واقع در این شهرستان دریافت کردند که پیگیری موضوع  را به‌صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با انجام بررسی و تحقیقات میدانی، انبار احتکار روغن های خوراکی را شناسایی کردند که پس از هماهنگی با مقام قضایی وارد محل‌های شناسایی شده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان طبس بیان کرد: ماموران در این رابطه یک متهم را دستگیر کردند که وی به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی گفت: نیروی انتظامی با محتکران کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه فعالیت به مخلان امنیت عمومی و اقتصادی را نخواهد داد.

برچسب‌ها نهبندان خراسان جنوبی قاچاق طبس احتکار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نهبندان خراسان جنوبی قاچاق نهبندان خراسان جنوبی قاچاق طبس احتکار روغن نباتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۱۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰ تن پارچه قاچاق در شهرضا

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدرضا هاشمی‌فر بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در راستای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز و در پی پایش و رصد اطلاعاتی شبانه‌روزی و دقیق پلیس امنیت اقتصادی مبنی بر مغایرت وزنی در محموله ترانزیتی پارچه از یک دستگاه کامیون که از جنوب کشور به سمت تهران در حرکت بود، بررسی موضوع در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا قرار گرفت.

وی افزود: در این خصوص مأموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا هنگام کنترل خودروهای عبوری، کامیون مورد نظر را مشاهده و برای بررسی آن را متوقف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته و به کشف ۱۰ تن انواع پارچه خارجی قاچاق موفق شدند.

وی ارزش کالاهای قاچاق مکشوفه را ۲۰۰ میلیارد ریال اعلام و گفت: در این راستا پرونده تشکیل شد و تحت رسیدگی و اقدام قرار گرفت.

کد خبر 6094490

دیگر خبرها

  • کشف ۴ تن روغن‌نباتی قاچاق در الیگودرز
  • ۴ تن روغن نباتی قاچاق در لرستان کشف و ضبط شد
  • کشف ۱۰ تن پارچه قاچاق در شهرضا
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در لرستان
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در الیگودرز
  • ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در سمنان کشف شد
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • کشف ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در داراب
  • کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی