Web Analytics Made Easy - Statcounter

نظامیان رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) در یورش به جنین در کرانه باختری «شیرین ابوعاقله» خبرنگار فلسطینی شبکه «الجزیره» را در حالی که جلیقه خبرنگاری به تن داشت، به شهادت رساندند و «علی السمودی» تهیه‌کننده این شبکه را زخمی کردند.  این جنایت رژیم صهیونیستی موج گسترده محکومیت از سوی طرف‌های مختلف در منطقه را به همراه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اهالی قدس اشغالی و مناطق اطراف آن از هم به دنبال وقوع این جنایت، برای عرض تسلیت به خانواده شیرین ابوعاقله و اعلام انزجار از رژیم اشغالگر و جنایات آن خود را به منزل شهیده رسانده و در داخل و مقابل منزل تجمع کردند.

در همین حال  نیروهای ویژه رژیم صهیونیستی از بیم وقوع هر گونه اتفاق پیش بینی نشده‌ای به داخل منزل شهیده حمله کردند و در مقابل، تجمع‌کنندگان و اهالی خانه با سر دادن شعار و ابراز خشم و عصبانیت، خواستار بیرون رفتن این نظامیان شدند.

نظامیان صهیونیست از خانواده شهیده شیرین خواستند که پرچم‌های فلسطین  را که در خانه و سر در آن برافراشته شده بود، جمع و پخش سروده‌های ملی فلسطین در خانه را قطع کنند که با مخالفت خانواده شهیده روبرو شدند و در نهایت تجمع‌کنندگان نظامیان صهیونیست را به زور از خانه بیرون کردند.

در همین حال المیادین گزارش داد ، در حال حاضر حزن و اندوه سنگینی بر همه سرزمین‌های فلسطینی سایه افکنده است و چیزی که این داغ را برای ملت فلسطین سنگین‌تر می‌کند این است که رژیم اشغالگر همچنان تلاش دارد با ساخته و پرداخته کردن روایت‌های دروغین از پذیرش مسئولیت این جنایت شانه خالی کرده و شخص شهیده شیرین را مسئول این اتفاق بخواند.

از سوی دیگر «جمال حویل» عضو شورای انقلابی جنبش فتح در گفت‌وگو با المیادین با تاکید بر عمدی بودن ترور خبرنگار الجزیره به دست نظامیان اشغالگر گفت: جایی که شیرین شهیده شده کاملا برای صهیونیست‌ها مشخص و آشکار بود و اصلا در آنجا درگیری وجود نداشت.

خبرنگار المیادین از دفتر شبکه الجزیره در رام الله نیز گزارش داد که جمعیت زیادی خود را به مقابل دفتر این شبکه رسانده و منتظر رسیدن پیکر شهیده شیرین هستند در همین کاروان بزرگی از فلسطینیان با خودرو آمبولانس حامل پیکر شهیده شیرین را تا رام الله همراهی می‌کنند./فارس

منبع: فردا

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی فلسطین رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۱۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصر حمله رژیم اسرائیل به رفح را محکوم کرد


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، در ادامه واکنش‌ها به عملیات متجاوزانه رژیم صهیونیستی در رفح، وزارت خارجه مصر با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که عملیات نظامی در شهر رفح فلسطین و سیطره اسرائیل بر گذرگاه رفح از سمت فلسطینیِ این گذرگاه را محکوم می‌کنیم.

این وزارتخانه تاکید کرد که هشدار می‌دهیم عملیات اسرائیل در رفح سرنوشت تلاش‌های زیاد انجام شده برای رسیدن به یک آتش بس پایدار در غزه را تهدید می‌کند.

در ادامه این بیانیه آمده است که تشدید خطرناک تنش‌ها از سوی اسرائیل جان بیش از یک میلیون فلسطینی را در رفح تهدید می‌کند.

وزارت خارجه مصر در ادامه از همه طرف‌های بین‌المللی ذی‌نفوذ خواست تا فشار لازم را جهت حل بحران کنونی در غزه وارد کنند.

 درحالی که تجاوزات و جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین در نوار غزه وارد دویست‌ و چهاردهمین روز خود شده است، رژیم صهیونیستی از زمین و هوا، رفح جایی که بیش از یک و نیم میلیون آواره را در خود جای داده هدف حملات سنگین خود قرار داد.

تصاویری که شبکه های تلویزیونی مصر بامداد امروز سه شنبه منتشر کردند، از شدت حملات رژیم صهیونیستی به رفح حکایت داشت.

ارتش رژیم اسرائیل مدعی شد که گذرگاه مرزی رفح را به طور کامل به کنترل خود درآورده است و هم اکنون در حال، «پاکسازی گسترده» در منطقه است.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی هم اعلام کرد که گذرگاه رفح به عنوان هدف نخست عملیات ارتش اسرائیل در رفح به سبب اهمیت راهبردی آن انتخاب شده است.

یک شبکه خبری مصری هم از تبادل آتش میان رزمندگان مقاومت و ارتش رژیم صهیونیستی در نزدیکی گذرگاه رفح در بخش فلسطینی آن خبر داد.

منابع امنیتی فلسطینی هم گزارش دادند که سه دستگاه تانک ارتش رژیم صهیونیستی به 200 متری گذرگاه مرزی رفح نزدیک شدند و چندین گلوله به سمت ساختمانهای گذرگاه هم مرز مصر شلیک کردند.

دیگر خبرها

  • حملات موشکی و خمپاره‌ای مقاومت فلسطین به نظامیان صهیونیست
  • حمله ترکیبی حزب‌الله لبنان به موضع صهیونیستی «المالکیه»
  • ضربات پیاپی حزب‌الله به ارتش رژیم صهیونیستی
  • بزرگترین عملیات تخریب در نقب/ ۴۷باب خانه فلسطینیان ویران شد+ فیلم
  • درگیری شدید نیرو‌های قسام با نظامیان رژیم اشغالگر در شرق رفح
  • قسام با یاسین ۱۰۵ تانک مرکاوا رژیم صهیونیستی را به آتش کشید
  • مصر حمله رژیم اسرائیل به رفح را محکوم کرد
  • قتل فجیع در خانه مجردی با ادعای مسائل اخلاقی و زشت!
  • رژیم صهیونیستی مجددا گذرگاه کرم ابوسالم در غزه را بست
  • جلوگیری تشکیلات خودگردان برای آزادی اسیر فلسطینی