Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@02:06:40 GMT

سردار اشتری: امنیت در مرزهای کشور برقرار است

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۸۱۶۶۴

سردار اشتری: امنیت در مرزهای کشور برقرار است

گروه استان‌ها- فرمانده کل انتظامی کشور گفت: در مرزهای کشور امنیت خوبی داریم و مرزبانان غیور شبانه روز در حال تقویت بنیه دفاعی و حراست از مرزها هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم، سردار حسین اشتری عصر امروز در حاشیه بازدید از فرماندهی پایگاه دریابانی قشم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از برنامه‌های مهم نیروی انتظامی در سال جدید تقویت نیروهای دریابانی است و تجهیزات مناسبی به این نیرو تخصیص خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: با اضافه شدن این تجهیزات امیدواریم میزان مانور و اثرگذاری این نیرو در حوزه دریا افزایش یابد،این نیرو نیازمند شناورهای جدید است. 

برخورد پلیس با دارندگان سلاح غیرمجاز و عاملان تیراندازی در خوزستان/ کشف 84 قبضه سلاح و بازداشت 78 نفرقاتل مسلح فراری در دام پلیس سراوان افتادسردار اشتری در بندرعباس: کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها ویترین انتظامی و در خط مقدم یگان‌های پلیس هستند

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: در سال‌های گذشته که تجهیزات جدید به نیروی مرزبانی و دریابانی اضافه شد اثرات آن در کشفیات قاچاق کالا و موفقیت در انجام ماموریت‌ها مشهود بود. 

وی تصریح کرد: در مرزهای کشور امنیت خوبی داریم و مرزبانان غیور شبانه روز در حال تقویت بنیه دفاعی و حراست از مرزها هستند. 

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: با بررسی صورت گرفته در جاهایی که احساس شود خلا وجود دارد وارد خواهیم شد و این خلا را جبران می‌کنیم. 

انتهای پیام/7558/ش

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۱۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیراندازی در خفر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ حجت‌اله احمدیان اظهارداشت: در پی اعلام خبری مبنی بر یک فقره تیراندازی در یکی از روستا‌های شهرستان خفر، بلافاصله بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و پس از شناسایی مخفیگاه متهم، پس از هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام و وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خفر با بیان این که اسلحه متهم کشف شد، تصریح کرد: پلیس قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی در سطح شهرستان برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد هنجارشکنان امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند.

دیگر خبرها

  • بازداشت دو سارق با ۳۰ میلیارد تومان سرقت در اشتهارد
  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان
  • تربیت نیرو‌های متخصص برای کشور بزرگترین خدمت محسوب می‌شود
  • دستگیری کلاهبرداران ۲۰۰ میلیاردی در دیواندره
  • پلیس به وظیفه قانونی خود عمل کرده است
  • انصاری نیک: «خلیج فارس» هویت ایران و یکی از پایه های قدرت تمدنی کشور است/ غرب نمی خواهد در منطقه امنیت برقرار باشد، زیرا امنیت ضامن توسعه است
  • شناسایی ۱۲هزار صفحه فروش سلاح در فضای مجازی
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان
  • اقدام به موقع پلیس جان ۲ نفر را در سنندج نجات داد