Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس ۵۴ ساله یوفا انتقاداتی را به قوانین فعلی فوتبال وارد کرده است. 

الکساندر چفرین از قوانین مرتبط با آفساید و خطای هند در فوتبال راضی نیست. 

طرفداری | به گزارش سایت گل، معرفی فناوری کمک داور ویدیویی «VAR» همان گونه که تذکر داده شده بود، نتوانست مشکلات داوری را به طور کامل رفع و رجوع کند و حتی بعضا با ریزبینی بیش از حد خود، جنجال‌ساز هم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینک چفرین در جریان مصاحبه با اکیپ در این خصوص گفته است: 

در ابتدای راه، VAR خیلی کند بود. حالا در مسابقات اروپایی خیلی سریع‌تر است. من هنوز هم با این که امکان دارد بابت ۵ میلیمتر آفساید اعلام شود، مشکل دارم. اگر بینی یا پای بزرگی داشته باشی، جریمه خواهی شد! 

چفرین در مورد قانون هند در فوتبال هم گفت:

من با خطای هند مشکل دارم. هیچکس دیگر از آن سر در نمی‌آورد. قانون باید در این زمینه صراحت داشته باشد. فیگو چند روز پیش به من گفت اگر هنوز بازی می‌کرد و در صحنه‌ای نمی‌دانست باید چه کاری انجام دهد، توپ را به سمت دستان مدافع شلیک می‌کرد! 

 در ادامه بحث به سمت تغییر فرمت لیگ قهرمانان اروپا رفت. گفته شد تغییر فرمت این مسابقات با هدف «جلب توجه باشگاه‌های بزرگ» و تهدیدات مرتبط با سوپرلیگ صورت گرفته است. چفرین در واکنش به این ادعا گفت:

اگر چیزی خوب کار می‌کند، به این معنی نیست که نباید تغییر کند. همیشه باید پیشرفت کردن را مد نظر داشت. حالا چهار تیم دیگر هم اضافه خواهند شد. یکی از سهمیه‌ها به فرانسه می‌رسد که با عقل هم جور در می‌آید. باور کنید این پروژه برای باشگاه‌های بزرگ بنا نشده است. آن‌ها از صعودشان مطمئن هستند. 

«آیا این تلاشی برای ساختن رقابتی شبیه به لیگ قهرمانان است؟» چفرین افزود:

حضور باشگاه‌های بیشتر و بازی‌های بیشتر، سوپرلیگ نیست. سوپرلیگ یعنی باشگاه‌های مشخصی دائما مقابل هم بازی کنند. باشگاه‌های فرانسوی به شدت به این فرمت جدید علاقه دارند.  

سوال بعدی که چفرین به آن پاسخ داد، از این قرار بود: «آیا مطمئن هستید که فرمت جدید که به جای مرحله گروهی روی کار آمده است، جذابیت خواهد داشت؟».

اگر مطمئن نبودم، این کار را نمی‌کردم. خیلی جذاب‌تر خواهد بود. در فرمت کنونی یعنی مرحله گروهی، پس از گذشت ۲-۳ بازی می‌دانید که کدام باشگاه‌ها صعود خواهند کرد. از سال ۲۰۲۴، دیگر کار آسان نخواهد بود؛ حتی برای باشگاه‌های بزرگ. 

چفرین در ادامه در مورد سوپرلیگ صحبت کرد و از این گفت که چرا با وجود موافقت دادگاه مادرید، رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس را جریمه نکرده است.

در وهله اول به خاطر این که تصمیم دادگاه هنوز هم قابل تجدید نظر است. وقتی این فرایند به پایان برسد، ما وارد عمل خواهیم شد. 

چفرین در مورد احتمال جریمه کردن رئال مادرید که به چهاردهمین قهرمانی اروپایی خود نزدیک است هم گفت:

امکان جریمه کردن هر باشگاهی وجود دارد. اگر کسی به این گفته شک دارد، در اشتباه است. قوانین برای همه یکسان هستند. قرار نیست من در مورد حرف‌های مردم هر روز اظهار نظر کنم... آن‌ها همچنین از درآمد میلیاردی یوفا گله دارند ولی ۹۳.۵ درصد این درآمدها به باشگاه‌ها می‌رسد. اگر کسی نمی‌خواهد به توضیحات گوش دهد، چگونه می‌توان این را برایش توضیح داد؟ این که مرا باور کنید یا نه دست خودتان است ولی ما رفتار یکسانی در قبال تمامی باشگاه‌ها داریم؛ حالا چه از اسلوونی یعنی کشور من باشند، یا نام بزرگی در فوتبال اروپا محسوب شوند. 

پس احتمال حذف یوونتوس، بارسلونا و رئال مادرید وجود دارد؟

البته که امکانش وجود دارد. اما تصمیم گیری با کمیته انضباطی یوفاست که به طور مستقل کار می‌کند.  

اخبار داغ 

رکنا برگشت یک عکس که اختلاف فرهاد مجیدی و وریا غفوری را تکذیب کرد! صابر حردانی: آقا ساکت با تمام بازیکنانش مثل برادر رفتار می کند؛ این شایعات زشت و شرم آور است! چفرین بازهم رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس را تهدید کرد رئال مادرید علاقه مند به یوسوفا موکوکو، پدیده نوجوان دورتموند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئال مادرید باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۱۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توخل فاش کرد: چرا بایرن از رئال می‌ترسد!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید - بایرن مونیخ یکی از بازی های کلاسیک بزرگ فوتبال اروپاست. 12 پیروزی برای تیم مادریدی، سه تساوی و یازده پیروزی برای بایرن، این دوئل را به عنوان یکی از متوازن‌ترین دوئل ها در قاره اروپا تبدیل کرده است.

احترام بین دو باشگاه کامل است و این را می توان در اظهاراتی مشاهده کرد که آنها در روزهای قبل از بازی رفت تبادل نظر کرده اند.

توخل دیروز در نشست خبری خود در مورد بازی با رئال گفت: «همه چیز تحت کنترل به نظر می رسد، اما شما پنج ثانیه بعد از رئال گل دریافت می کنید.»

در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بایرن-آینتراخت، توماس توخل یکی از ویژگی های بزرگ رئال مادرید را فاش کرد که باعث ترس رقبای آن می شود: «من چند بار بازی های رئال مادرید را با آنالیزورهایم دیده ایم. اگر نگاه کنید، در گل‌ها و موقعیت‌های آن‌ها اگر به 10 ثانیه عقب تر برگردید، اصلا به نظر نمی رسد که قرار است به گل برسند یا یک شانس گل مسلم خلق کنند.
همیشه نمی توان حدس زد رئال قرار است به گل برسد. گاهی بله، چون موقعیت‌های واضحی هستند و خطر را می‌بینید، اما گاهی اوقات آنها را نمی‌بینید. به نظر می رسد همه چیز تحت کنترل است، که رئال مادرید پنج ثانیه بعد شما را غافلگیر می کند. این واقعا ترسناک است.» 

توخل می گوید: «رئال بالاترین کیفیت فردی را دارد با توانایی باورنکردنی در تغییر موقعیت و حفظ ریتم در ضدحملات. اجرای فنی ضد حملات رئال بدون تاخیر انجام می شود. در ال‌کلاسیکو آنها نزدیک بود ببازند ولی خیلی سریع به هر دو گل بارسا پاسخ دادند و. بعد گل برتری را زدند. اصلا به نظر نمی رسید رئال قرار است به گل سوم برسد و این همان چیزی است که رئال را خاص می‌کند.»

دیگر خبرها

  • کری ستاره بایرن برای رئال: در برنابئو صعود می‌کنیم
  • اولین تصویر لو رفته از کیت دوم رئال مادرید برای فصل 25-2024 / عکس
  • سازمان امور مالیاتی موظف به ارسال درآمد اشخاص غیرتجاری شد
  • مشکل تأمین برق ناشی از ناترازی درآمد و هزینه‌های شرکت برق است
  • توماس توخل درباره رئال مادرید چه گفت؟
  • توخل فاش کرد: چرا بایرن از رئال می‌ترسد!
  • خلاصه بازی رئال مادرید ۱ - ۰ رئال سوسیداد + ویدئو
  • ببینید | رئال سوسیداد - رئال مادرید
  • فیلم/ خلاصه بازی رئال سوسیداد ۰ - رئال مادرید ۱
  • خلاصه بازی رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید (لالیگا - 2023/24)