Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مهدی دادگر، مدیرعامل شرکت توزیع برق خراسان‌جنوبی عصر امروز در جلسه بررسی چالش‌ها و مشکلات پروژه ایجاد سایت صنوف آلاینده مرکز استان اظهارداشت: در بحث تأمین زیرساخت برق برای این پروژه از سنوات قبل اقداماتی صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: قبل از سال ۱۴۰۰ قریب به ۳ میلیارد تومان و در سال ۱۴۰۰ حدود ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار برای این پروژه در اختیار شرکت توزیع برق قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت توزیع برق خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه هفت دستگاه پست برق از محل اعتبارات قبل از سال ۱۴۰۰ در این سایت راه‌اندازی شده است، یادآور شد: بالغ‌بر هفت کیلومتر شبکه در سایت انجام شده است.

دادگر با بیان اینکه در حال حاضر نصب هشت دستگاه پست برای ای سایت برنامه‌ریزی شده است، افزود: همچنین ۹ دستگاه پست در سال ۱۴۰۰ در این سایت ایجاد شده که یک مورد در قالب دیون بوده است.

وی از اجرای دو دستگاه پست در قالب ۲۲۰ متر شبکه در این سایت خبر داد و گفت: امیدواریم در آینده نزدیک این دو دستگاه نیز اجرایی شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق خراسان‌جنوبی یادآور شد: حدود ۳۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل برق‌رسانی به این پروژه مورد نیاز است.

دادگر با بیان اینکه به عنوان یکی از پروژه‌های سال جاری دنبال این پروژه هستیم، تصریح کرد: قبل از پایان اردیبهشت‌ماه عملیات اجرایی برق فشار قوی مورد نیاز پرفیل کاران و تراشکاران انجام می‌شود.

اجرای ۲۶ کیلومتر آبرسانی در محل سایت آلاینده بیرجند

مهدی هاشمی‌مقدم، قائم مقام شرکت آب و فاضلاب خراسان‌جنوبی نیز در این جلسه اظهارداشت: بالغ‌بر ۲۶ کیلومتر آبرسانی در محل سایت صنوف آلاینده بیرجند اجرا شده است.

وی ادامه داد: آخرین اقدامی که باید توسط شرکت آب و فاضلاب استان در رابطه با این پروژه صورت گیرد اتصال شبکه آب این سایت به خیابان انقلاب برای پایدار آب است.

قائم مقام شرکت آب و فاضلاب خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: یکی از موضوعاتی که شرکت آب و فاضلاب کنترل می‌کند جدا بودن آب چاه باران از آب چاه فاضلاب است.

انتهای پیام/۶۹۰۲۷

منبع: فارس

کلیدواژه: دادگر صنوف آلاینده بیرجند برق رسانی برق فشار قوی توزیع برق استان شرکت آب و فاضلاب شرکت توزیع برق خراسان جنوبی دستگاه پست سال ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۱۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی به دهدشت غربی نیازمند ۱۰۰۰ میلیارد تومان

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: آبرسانی به اراضی دهدشت غربی نیازمند یک هزار میلیارد تومان اعتبار است. - اخبار استانها -

آرش مصلح در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، اظهار داشت: 17 سال پیش پروژه آبرسانی به اراضی دیم دهدشت غربی آغاز شد، ولی هنوز تکمیل و به بهره‌برداری نرسیده است، هرچند در دولت سیزدهم سرعت عملیات اجرایی تسریع داده شده است.

وی اعتبار مورد نیاز پروژه را یک‌هزار میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: پروژه ملی تأمین آب اراضی دهدشت غربی از طریق رودخانه مارون با هدف تأمین 49 میلیون متر مکعب آب مورد نیاز 5 هزار و 500 هکتار اراضی دهدشت غربی در محدوده شهر سوق، روستاهای لیربزرگ، لیرکوچک، چنگلوا و بوا در سال 87 کلنگ‌زنی و عملیات اجرایی آن در خرداد سال 90 شروع شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این پروژه آب مورد نیاز 3 هزار و 322 هکتار به صورت تحت فشار و 2 هزار و 325 هکتار دیگر را به صورت ثقلی تأمین می‌کند و در صورت افتتاح و بهره‌برداری از آن، شاهد اشتغال 5 هزار نفر هستیم.

به گزارش تسنیم، دهدشت غربی با مساحت هفت هزار هکتار، از نظر زمین کشاورزی غنی و مساعد بوده، اما به علت مرتفع بودن آن نسبت به رودخانه‌های مجاور، با کمبود آب مواجه است و ماهیت تپه ماهوری این دشت نیز سبب بروز مشکل در امر آبیاری آن شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز شد
  • لزوم اعتبار ۱۰۰ همتی برای تکمیل پروژه‌ های آب و خاک
  • لزوم اعتبار ۱۰۰همتی برای تکمیل پروژه‌ های آب و خاک
  • نظارت ۹۹۰ ناظر بر دور دوم انتخابات بیرجند، درمیان و خوسف
  • آبرسانی به دهدشت غربی نیازمند ۱۰۰۰ میلیارد تومان
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند
  • دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی 
  • نظارت ۹۹۰ نفر از شبکه مردمی ناظران شورای نگهبان در دور دوم انتخابات مجلس
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی قلعه مختار اندیمشک نیاز آبی مردم را برطرف می‌کند