Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-30@18:02:29 GMT

منبع: سازمان لیگ فوتبال ایران

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۸۱۸۴۲

منبع: سازمان لیگ فوتبال ایران

فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال ایران با همکاری هیات‌های فوتبال و تمامی باشگاه‌های فوتبال کشور و وزارت ورزش پویش مردمی صرفه جویی آب راه اندازی کردند.

به گزارش عصر چهارشنبه ایران اکونومیست و به نقل از سایت سازمان لیگ فوتبال ایران،  به دلیل بارش کم نزولات آسمانی با بحران کم‌آبی در سراسر کشور مواجه هستیم؛ فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال ایران در راستای مسوولیت‌های اجتماعی خود با همکاری و همراهی تمامی هیات‌های استانی و باشگاه‌های فوتبال و اقشار مختلف جامعه ورزش پویش صرفه جویی در مصرف آب برای عبور از بحران کم‌آبی با شعار «صرفه جویی ۱۰ درصدی عبور از بحران کم آبی» راه اندازی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هفته بیست و هفتم لیگ برتر مراسم ویژه‌ای نیز در همین راستا در ورزشگاه‌های سراسر کشور برگزار می‌شود.

امید است تمامی هموطنان عزیز با حضوری فعال دراین پویش و صرفه جویی آب گام بزرگی برای عبور از این بحران کم آبی بردارند.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: لیگ برتر فوتبال

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال سازمان لیگ فوتبال ایران بحران کم آبی صرفه جویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۱۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگفتی در فوتبال عربستان با عبور الهلال از میتروویچ

تیم فوتبال الهلال عربستان می‌خواهد بهترین بازیکن خود در فصل جاری را کنار بگذارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، الکساندر میتروویچ، مهاجم صربستانی الهلال که در این فصل عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشته، با جدایی از این تیم در نقل‌وانتقالات تابستان پیش رو شگفتی بزرگی را رقم خواهد زد.

واکنش رونالدو به ششمین پیروزی متوالی النصر

بر اساس گزارش سایت اسپورت عربستان؛ ژرژ ژسوس، سرمربی پرتغالی الهلال با وجود عملکرد درخشان الکساندر میتروویچ مهاجم دیگری با توانمندی‌های بیشتری را برای فصل آینده در نظر دارد. میتروویچ گزینه ژسوس در نقل‌وانتقالات تابستان گذشته نبود و در روزهای پایانی با توجه به عدم جذب بازیکنان موردنظر سرمربی پرتغالی به الهلال پیوست.

میتروویچ که در این فصل 22 گل زده و بهترین گلزن لیگ حرفه‌ای عربستان پس از رونالدوی پرتغالی است در صورت قعطی بودن جدایی‌اش از الهلال دوباره در رادار تیم‌های اروپایی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حفظ منابع آبی نیازمند ترویج فرهنگ صرفه‌جویی و مسئولیت‌پذیری جمعی است
  • ببینید | عجیب‌ترین طراحی تاریخ فوتبال؛ عبور بازیکنان از خیابان برای رسیدن از رختکن به ورزشگاه!
  • سید محمد خاتمی: کشور در شرایط حساسی به سر می‌برد/ چشم امید ما برای عبور از بحران‌ها و گشودن افق‌ها به دانشگاه است/ اولین کار مجلس هفتم تثبیت قیمت‌ها بود و دیدیم که تورم روز به روز افزایش پیدا کرد
  • سید محمد خاتمی: کشور در شرایط حساسی به سر می‌برد/ چشم امید ما برای عبور از بحران‌ها و گشودن افق‌ها به نهاد دانشگاه و دانشگاهیان است/ اولین کار مجلس هفتم تثبیت قیمت‌ها بود و دیدیم که تورم روز به روز افزایش پیدا کرد
  • صرفه‌جویی ۴۰۰ مگاواتی برق با اصلاح روشنایی معابر
  • شگفتی در فوتبال عربستان با عبور الهلال از میتروویچ
  • کمتر از ۳۰ درصد مخازن سد‌های خراسان‌شمالی آب دارد/ضرورت صرفه جویی درتابستان
  • رونمایی رسمی از بزرگترین پویش کشور در زمینه انرژی
  • قهرمان سابق لیگ به یک شرط دوباره مدعی می‌شود
  • صرفه‌جویی جالب به سبک کمیته داوران!