Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-28@18:45:28 GMT

راهنمای خرید انواع دوربین مداربسته بی سیم

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۸۲۰۷۱

راهنمای خرید انواع دوربین مداربسته بی سیم

این روز ها نصب دوربین مداربسته تقریبا برای بیشتر اماکن از جمله ادارات، مجتمع های اداری تجاری، مدارس، مغازه ها، شرکت ها، ساختمان های مسکونی و ... لازم است. در این مطلب قصد داریم انواع دوربین مداربسته بی سیم و قابلیت ها و مزایای آن ها را معرفی کنیم.

انواع دوربین مداربسته بی سیم

دوربین مداربسته بی سیم خود به سه نوع دوربین مداربسته آی پی، دوربین مداربسته وای فای و دوربین مداربسته سیم کارت خور تقسیم می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوربین های مداربسته آی پی (تحت شبکه) نوعی از دوربین مداربسته است که در محل نصب خود از طریق کابل شبکه به یک مودم اینترنت متصل می شود و شما در هر مکان و زمانی که باشید می توانید از طریق موبایل خود تصاویر دوربین مداربسته را به صورت زنده مشاهده نمایید.

دوربین مداربسته آی پی

دوربین های آی پی دارای مزیت هایی نسبت به دوربین مداربسته آنالوگ هستند. دوربین های آی پی دارای کیفیت تصویر بالاتری نسبت به دوربین های آنالوگ هستند. نصب و راه اندازی دوربین های آی پی از دوربین های آنالوگ آسان تر بوده و به دلیل عدم نیاز به سیم کشی، هزینه نصب بسیار کم تری دارند. از طرفی دوربین های آنالوگ بسیار نویز پذیر هستند و معمولا با گذشت زمان و به دلایل مختلف، نویز می گیرند. ضمنا دوربین های آنالوگ را در بعضی مکان ها به دلیل عدم امکان اجرای سیم کشی نمی توان نصب کرد. مهم ترین مزیت دوربین مداربسته آی پی (بی سیم) این است که در هر جایی که باشید می توانید تصاویر دوربین را به صورت زنده تماشا و مدیریت کنید. دوربین مداربسته ip را در هر مکانی که مودم اینترنت در آن باشد می توانید نصب کنید. قیمت دوربین مداربسته آی پی مقداری بالاتر از دوربین های آنالوگ است. برای مشاهده لیست قیمت به روز انواع دوربین مداربسته می توانید به وبسایت فروشگاه اینترنتی دوربین استور به نشانی https://doorbinstore.ir مراجعه نمایید و در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره با شماره تلفن های واحد مشاوره و پشتیبانی تماس بگیرید.

دوربین مداربسته دارای وای فای

نوع دوم دوربین مداربسته بی سیم، دوربین های مداربسته وای فای هستند. این دوربین ها به صورت بی سیم و از طریق وای فای به گوشی موبایل شما متصل می شوند و نیازی به اینترنت ندارند؛ اما فقط در محدوده ای که دوربین را نصب کرده اید و تا یک فاصله مشخص می توانید به آن متصل شوید. امکان اتصال به دوربین های وای فای از راه دور وجود ندارد. بعضی از مدل های دوربین مداربسته بی سیم، اتصالشان هم به صورت آی پی و هم به صورت وای فای است. از این نوع دوربین های مداربسته می توان به دوربین های چرخشی مینی اسپید دام، دوربین های مراقبت از کودک و سالمند و دوربین لامپی اشاره کرد. همه ی این دوربین ها در وبسایت دوربین استور موجود است و با قیمت مناسب عرضه می گردد. بعضی از این مدل دوربین ها، دارای قابلیت های خاصی مانند تشخیص حرکت، تعقیب سوژه، چرخش افقی و عمودی، مکالمه دو طرفه، ضبط صدا و پشتیبانی از کارت حافظه هستند. یکی دیگر از مزایای دوربین های بی سیم وای فای این است که برای نصب و راه اندازی به دستگاه DVR نیازی ندارند و باعث صرفه جویی قابل توجهی در هزینه ها می شود.

برای خرید انواع دوربین مداربسته بی سیم می توانید به صورت حضوری و یا غیر حضوری از فروشگاه دوربین مداربسته دوربین استور اقدام نمایید. دوربین های مداربسته در فروشگاه دوربین استور همراه با گارانتی ارائه می شوند.

دوربین های بیسیم برای کارفرمایان و صاحبان مشاغلی که می خواهند بر محل کار خود و پرسنل خود از راه دور نظارت کنند، گزینه ی بسیار مناسبی است. مزیت این دوربین ها برای کارفرمایان این است که هنگام جا به جایی دفتر می توانند آن را به راحتی و بدون هزینه نصب به دفتر جدید منتقل کنند.

دوربین مداربسته بی سیم سیم کارت خور

نوع سوم دوربین مداربسته بی سیم، دوربین های مداربسته سیم کارت خور هستند. دوربین مداربسته سیم کارت خور به معنای واقعی یک دوربین مداربسته بی سیم است که از طریق اینترنت سیم کارتی که داخل آن نصب می شود، تصاویر را ارسال می کند.

در همه ی انواع دوربین هایی که در بالا معرفی شد، برای نصب و راه اندازی، نیاز به تامین برق از طریق منبع تغذیه و یا کابل شبکه است. تنها تعداد معدودی از دوربین های بی سیم هستند که برق خود را از طریق باتری داخلی تامین می کنند.

پر فروش ترین مدل های دوربین مداربسته بی سیم کدام است؟

در این قسمت می خواهیم به معرفی دو مدل از پر فروش ترین دوربین های بی سیم که نصب و راه اندازی آسانی دارند و از نظر اقتصادی به صرفه هستند را به شما عزیزان معرفی کنیم. دوربین لامپی و دوربین اتاق کودک دو محصول پر فروش در دسته ی دوربین مداربسته بی سیم هستند. برای نصب و راه اندازی این محصولات نیازی به سیم کشی و دستگاه DVR نیست و نصب این دوربین ها بسیار آسان بوده و در 10 دقیقه می توانید آنها را راه اندازی نمایید. این دوربین ها دارای قابلیت های فراوانی هستند که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم.

دوربین لامپی

دوربین لامپی دارای کیفیت تصویر 2 مگاپیکسل Full HD و تصویر 360 درجه پانوراما است. دوربین لامپی قابلیت اتصال وای فای و اتصال به مودم اینترنت را دارد و از راه دور هم می توانید تصاویر را به صورت زنده ببینید. برای نصب دوربین لامپی فقط نیاز به یک سرپیچ لامپ و مودم اینترنت در محل نصب دارید. دوربین لامپی تا 64 گیگابایت کارت حافظه برای ضبط تصاویر پشتیبانی می کند.

دوربین اتاق کودک

دوربین کودک یا همان بیبی کم دوربین هایی بسیار پرکاربرد و پرفروش هستند که برای مراقبت از کودک یا سالمند استفاده می شوند. قیمت دوربین کودک بسیار مناسب بوده و نصب آن را خودتان می توانید در 10 دقیقه انجام دهید. برای نصب دوربین کودک نیازی به دستگاه DVR نبوده و فقط یک مودم اینترنت در محل نصب باید باشد. تصاویر دوربین کودک را در هر جایی که باشید می توانید به صورت زنده بر روی موبایل خود مشاهده کنید.

کد خبر 1630093

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: دوربین های مداربسته دوربین های آنالوگ نصب و راه اندازی دوربین های بی دوربین ها مودم اینترنت دوربین لامپی سیم کارت خور صورت زنده دوربین کودک برای نصب ی دوربین وای فای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۲۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش جُرم سرقت در کرمان

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،رییس کل دادگستری استان کرمان با بیان اینکه سرقت، جرم اول استان از نظر فراوانی است،گفت:آمارها و عملکرد ها در سال گذشته نشان دهنده این است که اگرچه این موضوع، جرم اول اولویت دار در استان است ولی روند آن کاهشی بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی درجلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان اظهار داشت:بحث سرقت و امنیت روانی دو مقوله بسیار مهم هستند که رسيدگي به آنها باید جزو دستورکار این شورا در سال ۱۴۰۳ قرار گیرد.

وی بیان کرد: اگر چه هرکدام از سرقت ها راهکار پیشگیری خاص خودش را می طلبد که باید به آن بپردازیم و در زمینه موضوع سلاح مهمات که موضوع بسیار حائر اهمیتی می باشد باید توجه ویژه شود و برای مقابله با حمل و قاچاق سلاح گرم و سرد و ساماندهی سلاح سرد در استان در دستور کار سال ۱۴۰۳ باید باشد.

رییس کل دادگستری استان کرمان به تعیین تکلیف کارگاه های ضایعاتی و پایش تصویری اشاره کردوعنوان کرد: در این دو حوزه علیرغم تصویب دستورعمل های متفاوت در جلسات سال گذشته، متاسفانه آنطور که شایسته و بایسته است، کار پیش نرفته است.

رییس شورای قضایی استان کرمان در ادامه تاکید کرد: باید مسئول سازی زمینه انجام شود و مسئولیت هر اداره و ارگان مشخص شود تا از این طریق پیگیری های لازم صورت گیرد و مطالبه درست از آن سازمان های تعیین شده داشته باشیم.

وی درخصوص پایش دوربین های تصویری در سطح استان و تاثیر آن بر کنترل جرائم خشن، گفت: تعداد دوربین های پایش تصویری در کرمان کم است و آن تعدادی هم که وجود دارند برخی دچار نواقص فنی هستند و بعضا برخی جاها هم خلا وجودی دارند که باید در راستای مسئولیت سازی سازمان ها، برای این امر هم مسئول مربوطه تعریف شود که سریعتر معضلات مربوط به پایش دوربین های تصویری به سرانجام برسد.

دیگر خبرها

  • راهنمای خرید کتاب 504 + معرفی و دانلود 504
  • ایفون ۱۶ کی میاد؟ بررسی تخصصی آیفون 16
  • تفاوت های آیفون 13 و 13 پرو در چیست ؟
  • کاهش جُرم سرقت در کرمان
  • تصاویر دوربین مداربسته از تعقیب و آزار دختران نوجوان توسط اوباش | صحنه مجروح شدن جوان با غیرت کاشمری با چاقو | ویدئو
  • فتحیه کجاست؟ راهنمای سفر به فتحیه
  • تصاویر دوربین مداربسته از لحظه حمله پهپادی به میدان گازی در عراق | جزئیات جدید از حمله پهپادی | ویدئو
  • راهنمای تشخیص کالای اصل از تقلبی | کدام کالاها بیشتر در معرض تقلب هستند؟
  • راهنمای استفاده از اکشن باتن در آیفون ۱۵ پرو
  • راهنمای خرید انواع بوته گرافیتی و شمش روی