Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «غلامرضا مرتضوی» روز چهارشنبه در نشست کارگروه تنظیم بازار شهرستان سنقروکلیایی افزود: تمامی دستگاه‌های عضو کارگروه اقدام مشترک تنظیم بازار با استفاده از حداکثر ظرفیت‌ها و همچنین ظرفیت ادارات دیگر، تشدید نظارت‌ها در سطح بازار را در دستور کار قرار دهند.

وی با بیان اینکه همه باید در اجرای طرح های اقتصادی، دولت را همراهی کنند، گفت: دولت در اجرا و تدوین طرح های اقتصادی توجه به معیشت مردم و حقوق مصرف کنندگان را جزو اولویت ها قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان سنقروکلیایی نیز هشدار داد که در اجرای طرح متناسب سازی قیمت ها با افراد سودجو و اخلالگران بازار بدون مماشات برخورد جدی می شود.

«فرج الله ملکی کاوه» افزود: در راستای اجرای طرح متناسب سازی قیمت ها، قیمت کالا و خدمات راستی آزمایی شده و چنانچه مبنای قانونی نداشته باشد با برخورد قاطع و قانونی، نصب پلاکارد و پلمپ واحد صنفی و حتی ابطال پروانه کسب با آن دسته از کسبه ای که مقررات نظام صنفی را رعایت نکنند برخورد خواهد شد.

وی تاکید کرد: بنابراین از کسبه می خواهیم با درج قیمت مصرف کننده بر روی کالا و خدمات خود به گونه ای که برای عموم قابل رویت باشد و صدور صورتحساب و ارایه فاکتور خرید معتبر به بازرسان مربوطه و رعایت درصد سود قانونی همکاری لازم را داشته باشند تا مجبور به اعمال و اجرای قانون و جریمه آنها نشویم.

سنقر و کلیایی با ۹۲ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال شرق کرمانشاه واقع شده و دارای ۲۲۰ روستا در قالب هشت دهستان و ۲ بخش مرکزی و کلیایی است.

برچسب‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت سنقر اشتغال زایی کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت سنقر اشتغال زایی وزارت صنعت معدن و تجارت سنقر اشتغال زایی کرمانشاه اجرای طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۲۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر رییس مجلس درباره حقوق اردیبهشت 1403/ قالیباف: دولت باید متناسب سازی حقوق بازنشستگان را این ماه اجرا کند

به گزارش خبرنگار جماران؛ در جلسه علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی محمد باقر قالیباف رییس مجلس در راستای اجرایی نشدن متناسب سازی حقوق بازنشستگان، گفت: در پایان سال گذشته احکام و تبصره‌های بودجه ۱۴۰۳ به دولت ابلاغ شد و دولت مجوزی برای تامین اعتبار از محل یک درصد ارزش افزوده برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان پیدا کرد. دولت هیچ مشکل قانونی برای تامین اعتبار و پرداخت ندارد و اگر مشکلی در فروردین‌ماه بوده به صورت قطع در اردیبهشت‌ماه رفع شده و باید انجام شود.

وی افزود: به بازنشستگان این اطمینان را می‌دهم که اراده دولت و مجلس بر اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان است که دولت مجوز قانونی دارد و تامین اعتبار هم صورت گرفته است.

دیگر خبرها

  • قالیباف: دولت هیچ مشکل قانونی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد
  • خبر رییس مجلس درباره حقوق اردیبهشت 1403/ قالیباف: دولت باید متناسب سازی حقوق بازنشستگان را این ماه اجرا کند
  • دولت هیچ مشکل قانونی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد
  • بازنشستگان مطمئن باشند که «همسان‌سازی حقوق» آنان انجام می‌شود
  • مدیریت «بازار دارو» یکی از اولویت‌های دولت است
  • سرمدی واله : هیچ مانع قانونی برای اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان وجود ندارد
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • مجلس به بانک مرکزی اولتیماتوم داد
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • کالا‌های اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد