Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-27@23:59:07 GMT

بوشهر/ غرق شدن 3 کودک در خروجی اسکله بندر سیراف

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۸۲۱۴۷

فرمانده انتظامی کنگان (بوشهر) از غرق شدن سه کودک در خروجی اسکله بندر سیراف این شهرستان خبر داد.   به گزارش فارس، سرهنگ رهام رضایی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: بعد از ظهر روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر نیاز پلیسی به آدرس درمانگاه شهر سیراف، بلافاصله ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  فرمانده انتظامی کنگان افزود: با حضور ماموران پلیس در محل درمانگاه، مشخص شد سه کودک (دو نفر۹ساله و یک نفرهفت ساله) در خروجی اسکله بندر سیراف در حال شنا و بازی کردن بودند که به دلیل شرایط بد جوی غرق شدند.   وی در ادامه بیان داشت: دو نفر از کودکان که توسط افراد بومی که با حال وخیم پیدا شده بودند به درمانگاه شهر سیراف منتقل که متاسفانه عملیات احیا موثر واقع نگردیده و هر دو نفر جان خود را از دست می‌دهند.   رضایی اعلام نمود: به دلیل شرایط نامساعد جوی کودک هفت ساله تا این لحظه پیدا نگردیده و تلاش و جستجو قایق‌های صیادی و نیروهای امدادی همچنان ادامه دارد.   فرمانده انتظامی شهرستان کنگان با ابراز تاسف از این حادثه دلخراش خاطرنشان کرد: شنا در منطقه ممنوعه و شرایط نامساعد جوی و به آب زدن بدون آگاهی از عمق آن و نداشتن مهارت کافی در فنون شنا از مهم‌ترین دلایل غرق شدگی است که می‌طلبد شهروندان به توصیه‌ها و هشدارها توجه کافی کنند تا شاهد حوادث تلخ برای خانواده‌ها نباشیم.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۲۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر بانوان بهبهانی از اجرای طرح نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، جمعی از بانوان بهبهان در دیدار با فرمانده انتظامی این شهرستان از اجرای  موفق وتاثیرگذار طرح نور قدردانی کردند.

در این دیدار سرهنگ کاظم نیسی؛ فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان ضمن تقدیر از بانوان این شهرستان گفت:  دراجرای مستمرطرح نور در شهرستان دارالمومنین بهبهان  این فرماندهی انتظامی باتمام تلاش وتوان در خدمت مردم شریف ومومن هستند.

وی افزود:  از همکاری  تمامی بانوان فهیم  شهرستان بهبهان در جهت همکاری در اجرای طرح نور تقدیر می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • قاچاق چوب در بندر پارسیان
  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • تقدیر بانوان بهبهانی از اجرای طرح نور
  • کشف ۴۰ تن گندم غیر قابل استفاده در حمیدیه
  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند
  • درمانگاه تخصصی دیابت، طب کار و رادیولوژی دیجیتال همدان افتتاح شد
  • تخصیص ۱۰۳ میلیارد تومانی به محور گردشگری وفاق دیر
  • بافت تاریخی بندر بوشهر با مشارکت مردم بازآفرینی می‌شود
  • کشف غذای سگ و گربه قاچاق در خوی 
  • کشف ۱۰ میلیارد ریال سوخت قاچاق در بندرلنگه