Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@14:02:34 GMT

مانور درمان اضطراری و کاروان سلامت در اردبیل برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۸۲۲۸۹

مانور درمان اضطراری و کاروان سلامت در اردبیل برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، عزت الله ضربی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مانور درمان اضطراری و کاروان سلامت به مناسب هفته هلال احمر و صدمین سال تأسیس جمعیت هلال احمر طبق برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده و همزمان با سراسر کشور در ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت‌ماه طی ۲ روز در روستای کوهساره بخش هیر شهرستان اردبیل برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از ارائه خدمات رایگان پزشکی به ۶۹۵ نفر از اهالی روستا در این مانور خبر داد و گفت: پزشکان داوطلب، پرستار، تکنسین دارویی، مشاور مادر و کودک، مشاور بهداشت روان، مشاور تغذیه، کارشناسان توانبخشی، تیم واکنش سریع و تیم آنست در این مانور به کار گرفته شده بودند و به صورت رایگان خدمات ارائه کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین اهداف این مانور، انجام مانور پناهگیری و تخلیه اضطراری بود، افزود: حضور تیم سحر در راستای نشاط کودکان و حضور کارشناسان توانبخشی جهت غربالگری دانش آموزان از لحاظ صافی پا، اختلالات حرکتی و اسکلتی از دیگر اقدامات این طرح بود.

ضربی بیان کرد: هلال احمر به عنوان مجموعه مردم نهاد توانسته صدمین سال و یک قرن از تأسیس و راه‌اندازی این مجموعه را جشن بگیرد که این افتخاری بزرگ برای ماست که طی این مدت در کنار مردم و برای مردم خدمت کرده‌ایم.

وی ادامه داد: غبارروبی مزار شهدا، تجلیل از خانواده‌های ایثارگران هلال احمر و جوانان فعال در این حوزه، برگزاری همایش پیاده روی دور شورابیل با هدف کمک به نشاط جامعه و برپایی نمایشگاه توانمندی‌های هلال احمر و دیدار با مسئولان استانی و شهرستانی از دیگر برنامه‌های اجرایی هفته هلال احمر است.

کد خبر 5487803

منبع: مهر

کلیدواژه: هلال احمر جمهوری اسلامی ایران هلال احمر اردبیل کاروان سلامت پایگاه هلال احمر بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا آمار کرونا احتکار گروههای جهادی بسیج سازندگی خراسان رضوی بیرجند نانوایی آلودگی هوا مشهد ایلام لیگ برتر فوتبال ایران هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۲۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب در جنوب این استان امدادرسانی شدند.

سید محمد مهدی سجادی در گفت وگو با ایسنا، افزود: حضور چشمگیر نیروهای جوان و با تجربه هلال احمر نقش برجسته‌ای در کاهش آلام و مشکلات مردم صبور جنوب سیستان و بلوچستان ایفا کرده است.

وی بیان کرد: از ۲۸ فروردین ماه تاکنون ۱۳ شهرستان سیستان و بلوچستان تحت تاثیر سامانه بارشی قرار گرفتند که بیشترین امدادرسانی در شهرستان کنارک انجام شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان افزود: در این بین نیروهای جوان و با تجربه هلال احمر بار دیگر در کنار مردم سیل‌زده حضور یافتند و به ۵۷ هزار و ۱۰۱ نفر متأثر امدادرسانی کردند و برای ۳۸ هزار و ۳۴ نفر اسکان اضطراری انجام گرفت.

وی تصریح کرد: پنج هزار و ۷۳۳ کیلوگرم نایلون، چهار هزار و ۷۵۷ تخته موکت و ۱۰ هزار و ۶۸۷ بسته غذایی و دیگر اقلام زیستی توسط ۲ بالگرد هلال احمر در بین متأثرین توزیع شده است.

سجادی بیان کرد: ۱۱۱تیم عملیاتی متشکل ۵۲۴ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

وی از هموطنان خواست، از تردد و توقف در مسیرها، جاده‌ها و بستر رودخانه‌ ها خودداری کنند و در صورت بروز هرگونه حادثه با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بررسی پرونده صندوق پس انداز کارکنان راه آهن با ۷ هزار شاکی
  • امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان
  • حجاج ابهری و خدابنده‌ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • حجاج ابهر و خدابنده برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند نمایند
  • بهره‌مندی بیش از ۶۰۰ نفر در مانور تیم‌های درمان اضطراری هلال احمر
  • حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • داوطلبان هلال احمر ایثارگران واقعی هستند
  • کم‌توانان خوزستانی از خدمات صندوق بیماران خاص برخوردار می‌شوند
  • همایش پاکسازی ساحل در گناوه برگزار شد