Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از الجزیره، این جنبش ضد صهیونیست خطاب به غربی‌ها افزود: آمریکا، انگلیس و اتحادیه اروپا باید پشیمانی از مرگ این خبرنگار را پایان داده و مجازات عاملان قتل وی را آغاز کنند.

این بیانیه همچنین نژادپرستی اسرائیل را عامل ترور شیرین ابوعاقله خبرنگار فلسطینی شبکه الجزیره در سرزمین‌های اشغالی دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد (چهارشنبه) با یورش به اردوگاه جنین در سرزمین‌های اشغالی «شیرین ابوعاقله» خبرنگار شبکه خبری الجزیره را به ضرب گلوله به شهادت رساندند.

خبرنگار شبکه قطری الجزیره هنگام پوشش خبری یورش صهیونیست‌ها به اردوگاه جنین در شمال کرانه غربی رود اردن از ناحیه سر هدف اصابت گلوله نظامیان صهیونیست قرار گرفت و شهید شد.

الجزیره در این باره نوشت: ابوعاقله که از سال ۱۹۹۷ با این شبکه کار می‌کرد، حین پوشش خبری عملیات یورش نیروهای رژیم صهیونیستی به جنین با گلوله‌های جنگی و واقعی نظامیان صهیونیست به سمت وی شهید شد.

در پی این جنایت، شبکه خبری الجزیره بیانیه‌ای صادر و اعلام کرد که «نیروهای اشغالگر اسرائیل با خونسردی و بی‌رحمی در جنایتی غم‌انگیز که نقض قوانین و موازین بین‌المللی است، خبرنگار ما، شیرین ابوعاقله را ترور کردند.»

نظامیان صهیونیست همچنین «علی السمودی»، گزارشگر شبکه الجزیره و همکار شیرین ابوعاقله را با شلیک گلوله از پشت سر هدف قرار دادند و وی را زخمی کردند.

الجزیره در این باره اعلام کرد که السمودی بامداد امروز در کنار و همراه مرحوم شیرین ابوعاقله هنگام پوشش خبری یورش نظامیان اشغالگر اسرائیل به جنین از پشت سر هدف گرفته شد.

دولت قطر نیز در بیانیه‌ای به کشته شدن خبرنگار شبکه الجزیره به دست نظامیان اسرائیلی واکنش نشان داد و آن را به شدت محکوم کرد.

در همین پیوند، وزارت امور خارجه قطر امروز با صدور بیانیه‌ای کشته شدن شیرین ابوعاقله خبرنگار شبکه الجزیره به دست نظامیان صهیونیست را به شدت محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است که ترور ابوعاقله، جنایتی فجیع، نقض آشکار قوانین بین المللی و حمله به آزادی مطبوعات و رسانه‌ است.

برچسب‌ها اتحادیه اروپا شبکه الجزیره ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اتحادیه اروپا شبکه الجزیره ایالات متحده آمریکا اتحادیه اروپا شبکه الجزیره ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی نظامیان صهیونیست شبکه الجزیره خبرنگار شبکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۲۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلاکت ۲ نظامی صهیونیست در مرکز غزه

ارتش رژیم صهیونیستی دوشنبه شب اعلام کرد که ۲ نظامی این رژیم در مرکز غزه کشته شدند.

به گزارش مشرق از الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ۲ افسر ارتش روز گذشته در مرکز نوار غزه کشته شدند.

بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، ۲ نظامی کشته شده گروهبان عیدو اویو ۲۸ ساله از نیروهای یگان پشتیبانی زرهی و گروهبان ذخیره کلکادین مهیری ۳۷ ساله از نیروهای تیپ کرملی هستند.

ارتش رژیم صهیونیستی تاکنون به کشته شدن ۶۰۸ نظامی خود از آغاز جنگ در غزه و ۲۶۳ نظامی از آغاز حمله زمینی به این باریکه اعتراف کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز نبرد طوفان الاقصی به طور قطره چکانی هر روز اسامی شماری از کشته‌های نظامی خود را اعلام می‌کند.

این اقدام به علت شمار بالای تلفات نظامیان صهیونیست در جنگ غزه و ترس از واکنش‌های بیشتر در سطح داخلی در سرزمین‌های اشغالی انجام می‌گیرد.

همچنین آمار زخمی‌هایی که ارتش رژیم صهیونیستی اعلام می‌کند هم با آماری که بیمارستان‌های این رژیم ارائه می‌دهند، اختلاف زیادی دارد.

آمار و نام نظامیان کشته شده رژیم صهیونیستی در جنگ غزه براساس دستور العمل این رژیم و پس از صدور اجازه ویژه منتشر می‌شود و نام‌های اعلامی، ملاک آمار واقعی کشته شده‌ها نیست.

دیگر خبرها

  • هلاکت ۲ نظامی صهیونیست در مرکز غزه
  • حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری
  • حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری+فیلم
  • حمله صهیونیست‌ها به دانش‌آموزان فلسطینی در قدس اشغالی +فیلم
  • تیراندازی نظامیان صهیونیست به سوی خودرو فلسطینی در کرانه باختری
  • شهادت اسیر فلسطینی ۱۰ روز بعد از بازداشت توسط نظامیان صهیونیست
  • نبرد مسلحانه رزمندگان فلسطینی با اشغالگران در کرانه باختری
  • بمباران بخش‌های مسکونی نوار غزه ادامه دارد
  • حمایت جامعه دانشگاهی آبادان و خرمشهر از جنبش دانشجویی جهان علیه صهیونیست ها
  • درگیری در جنین و شهادت ۲ جوان فلسطینی