Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور جوانان ورزش وجوانان لرستان گفت :دستگاه‌های ذیربط کمیته اوقات فراغت اقدامات مناسبی برای غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان اجرا کنند.

به  گزارش  خبرگزاری  برنا  از  لرستان  ؛ شهاب  مولایی روز چهارشنبه در جلسه کمیته اوقات فراغت استان که با هدف برنامه ریزی برای غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و  با حضور کارشناسان و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد برگزار شده بود  با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت کارشناسی کمیته‌های تخصصی ذیل ستاد ساماندهی امور جوانان ،اظهار کرد : وظیفه کمیته های تخصصی ذیل ستاد همچنان که از نام آنها بر می آید و شان و جایگاه آنها نیز  به عنوان یک کمیته تخصصی بر  آن تأکید دارد تصمیم سازی و تولید محتوا برای جلسات ستاد است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: کنترل شیوع ویروس کرونا ، در پیش بودن فصل تابستان و ایجاد ایام فراغت برای خیلی عظیمی از جمعیت کشور بالاخص دانش آموزان و تبعات و زمینه های به وجود آمده ، ایجاب  می‌ کند که دستگاه‌های ذیربط اقدامات مناسبی برای غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و پاسخگویی به بخشی از نیازهای فراغتی آنها را به اجرا بگذارند .

معاون امور جوانان ورزش وجوانان لرستان  با بیان اینکه در حال حاضر اطلاعات دقیقی از منابع ، امکانات ، تجهیزات و آمار مخاطبین برنامه‌های فراغتی در سطح کشور وجود ندارد بر ضرورت طراحی و راه اندازی پرتال جامع اوقات فراغت برای شناسایی و سازماندهی امکانات فراغتی متناسب با سلایق و نیاز جوانان و نوجوانان تاکید کرد .

توسعه   برنامه‌های فراغتی به مناطق کم برخوردار و حاشیه نشین شهرها ، اطلاع رسانی بهنگام از اقدامات . برنامه‌ها و فعالیت‌های فراغتی دستگاه ها، تجهیز خانه های ورزش روستایی  ،ضرورت ارزیابی و نظارت بر برنامه ها و دستگاه های فعال در حوزه اوقات فراغت  ،صدور جوان کارت برای استفاده جوانان از امکانات  ورزشی ، فرهنگی و تفریحی دستگاه‌های عضو ستاد بخشی از مصوبات پیشنهادی این کمیته می‌باشند که در جلسه آتی ستاد مورد بحث  و بررسی قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اوقات فراغت جوانان کمیته اوقات فراغت جوانان و نوجوانان اوقات فراغت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۲۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس

هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی های پارالمپیک 2024 پاریس صبح امروز به ریاست سیدمحمد پولادگر سرپرست کاروان ایران در بازی های پارالمپیک پاریس در محل این کمیته برگزار شد.

این نشست به ریاست سید محمدپولادگر سرپرست کاروان و با حضور مریم کاظمی پور نایب رئیس بانوان، علی اصغر حسن زاده سرپرست دبیر اجرایی و مسئول ستاد دائمی بازی ها، محمدرضا مظلومی رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان، محمدعلی حسین پور سرپرست دبیری فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان، میثم رجبی ذیحساب، امیر ماندگار فرد بازرس، مجید نیری جانشین رئیس آکادمی ملی پارالمپیک، حامد میرزاحسینی خزانه دار، کمال هوشیار سرپرست فرهنگی، حسن سلگی سرپرست بین الملل، مجتبی محمودی سرپرست پشتیبانی و حسن شکریان سرپرست روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد.

در این نشست مصوبات جلسه قبل ستاد بازی ها مورد بررسی قرار گرفت و گزارشی از انجام تست های سنجش ورزشکاران اعزامی ارائه شد و نقد و بررسی عملکرد روانشناسان در اردوهای تیم های ملی، اختصاص مکمل ها و نیز ارائه برنامه استفاده به فدراسیون ها از دیگر موارد مطروحه در این نشست بود.

همچنین گزارشی از برگزاری دوره های آموزشی ویژه ورزشکاران و کادر فنی اعزامی به بازی های پارالمپیک پاریس ارائه و بر ایجاد شیوه های نوین جهت بهره برداری حداکثری از این فرصت آموزشی تاکید شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • معاون بارسا: به غیر از ژاوی به مربی دیگری فکر نکردیم
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • خبر مهم درباره زمان متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان
  • وقتی ستاد مدیریت بحران خود دچار بحران می‌شود
  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی
  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد