Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، دیدار پایانی کوپا ایتالیا، چهارشنبه شب بین تیم‌های پرافتخار یوونتوس و اینتر در ورزشگاه «المپیک» شهر رم برگزار شد و اینتر در پایان رقابتی تماشایی و پربرخورد صاحب برتری چهار بر دو شد تا جام را به خانه ببرد.

در این دیدار یوونتوس، مدافع عنوان قهرمانی و پرافتخارترین تیم این رویداد سعی داشت بازی را هجومی آغاز کند اما این اینتر بود که خیلی زود به خواسته‌اش‌ رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقیقه ششم، "نیکولا بارلا" هافبک خوش تکنیک اینتر با شوتی تماشایی و غیرقابل مهار، توپ‌ را به تور دروازه یوونتوس دوخت تا افعی‌ها خیلی زود به گل برساند.

در ادامه بازیکنان یووه‌ برای جبران گل تلاش کرده و در دقیقه ۲۳ فاصله‌ای با رسیدن به گل‌ نداشتند که شوت خطرناک "ولاهوویچ" را "هندانوویچ" با واکنشی عالی مهار کرد.

یوونتوس در دقایق باقی مانده نیمه نخست هم چند فرصت نسبی داشت که به نتیجه‌ ختم نشد.

حملات بانوی پیر تورین در نیمه دوم افزایش یافت و در دقیقه ۵۰ شوت "ساندرو" درون دروازه‌ اینتر جای گرفت و کار به تساوی‌ کشیده شد.

۲ دقیقه پس از آن‌ و در ضد حمله‌ای‌ سریع، ولاهوویچ‌ پشت مدافعان اینتر صاحب توپ شد و گل دوم یوونتوس را ثبت کرد تا روند بازی کاملا تغییر کند.

در دقیقه ۷۸، "لائوتارو مارتینز" در محوطه جریمه یووه سرنگون شد و داور نقطه پنالتی را به سود اینتر نشان داد.

"هاکان‌ چالهان‌ اوغلو" ضربه پنالتی را تبدیل به گل کرد و حساب کار دو بر دو مساوی شد تا بازی در ۹۰ دقیقه با همین نتیجه به اتمام رسیده و کار به وقت‌های اضافه کشیده شود.

در دقیقه ۹۷، داور با استفاده از VAR بازهم برای‌ نراتزوری اعلام پنالتی کرد و "ایوان پریشیچ" سومین گل اینتر را به ارمغان آورد.

در دقیقه ۱۰۱، "پریشیچ" با شوتی وحشتناک و مهار نشدنی گل دوم خود و چهارم افعی‌ها را زد تا سند برتری تیمش را امضا کند.

با این اوصاف، ۱۱ سال انتظار نراتزوری برای قهرمانی در این جام به اتمام رسید. اینتر آخرین بار در سال ۲۰۱۱ فاتح کوپا ایتالیا شده بود.

این هشتمین قهرمانی اینتر در کوپا ایتالیا بود.

ترکیب یوونتوس

پرین، دانیلو، کیه‌لینی، دی‌لیخت، آلکس ساندرو، کوادرادو، دنیس زکریا، رابیوت، برناردسکی، ولاهوویچ و پائولو دیبالا

ترکیب اینتر

هندانوویچ، دی‌آمبروزیو، دیفرای، اشکرینار، دارمیان، نیکولا بارلا، بروزوویچ، چالهان‌اوغلو، پریشیچ، ادین‌ ژکو و لائوتارو مازتینز

برچسب‌ها ایتالیا یوونتوس اینترمیلان جام حذفی ایتالیا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایتالیا یوونتوس اینترمیلان ایتالیا یوونتوس اینترمیلان جام حذفی ایتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۲۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوونتوس 0-0 میلان: روسونری دو دستی به نایب قهرمانی چسبید

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در بازی هفته سی و چهارم سری A از میلان میزبانی کرد و به تساوی بدون گل دست پیدا کرد. در این بازی اگر واکنش‌های مارکو اسپورتیه‌‌لو نبود، یوونتوس حداقل 3 گل به ثمر می‌رساند.

ویدئو: 331234

یووه که در بازی رفت موفق شده بود میلان را در ماه اکتبر با نتیجه 1-0 از پیش رو بردارد، انگیزه زیادی داشت تا مقابل هوادارانش در ورزشگاه آلیانز این بازی را هم به سود خود تمام کند.

از این رو بازی با فشار تیم میزبان روی دروازه میلان آغاز شد و آن‌ها خیلی خوب با پرس از جلو شانس‌های خوبی در دقایق ابتدایی ایجاد کردند اما به ضربه دقیق ختم نمی‌‌شد.

فشار یوونتوس اگرچه منجر به ضربات خطرناک یا شوت داخل چارچوب نمی‌شد اما در مقابل توپ را بیشتر در میانه میدان و در زمین میلان حفظ می‌کرد به طوریکه تا دقیقه 20 میلان هیچ موقعیت خطرناکی روی دروازه حریف نداشت.

در دقیقه 23 یکی دیگر از موقعیت‌های یوونتوس شکل گرفت که ضربه الساندرو کامبیاسو در نزدیکی محوطه جریمه با فاصله از کنار دروازه بیرون رفت. اولین شوت میلان در دقیقه 26 توسط رافائل لیائو ثبت شد اما به هیچ وجه خطرناک نبود و با فاصله زیاد به بیرون رفت.

خطرناک‌ترین موقعیت میلان بالاخره دقیقه 29 شکل گرفت که روی ارسال کرنر، ضربه سر اولیویه ژیرو با فاصله بسیار کم از دروازه راهی بیرون شد.

بازی تا اواسط نیمه اول توسط هر دو تیم بسیار متعادل دنبال می‌شد چراکه یووه فقط 53 درصد از مالکیت توپ را در اختیار داشت. دو تیم ظاهراً علاقه زیادی به تساوی در نیمه اول داشتند چراکه هرچه به پایان نیمه اول نزدیک می‌شدند، فشار حملات کمتر می‌شد.

جدی‌ترین موقعیت در نیمه اول در دقیقه 45+2 شکل گرفت که مارکو اسپورتیه‌لو موفق شد ضربه ایستگاهی خطرناک دوشان ولاهوویچ از نزدیکی قوس محوطه جریمه را با شیرجه به موقع دفع کند.

شبیه به شروع نیمه اول، یوونتوس بازی را با کنترل در نیمه دوم شروع کرد و راه‌های نفوذ را بسته بود تا میلان را از دروازه‌اش دور نگه دارد.

در دقیقه 50 واکنش دیدنی اسپورتیه‌لو میلان را نجات داد. این دروازه‌بان ابتدا موفق شد ضربه خطرناک دنیلو را مهار کند و سپس روی ریباند ضربه فیلیپ کاستیچ را هم به سرعت دور کرد.

میلان در نیمه دوم هم نتوانست فرصت چندانی روی دروازه یووه ایجاد کند. اولین موقعیت جدی آن‌ها در دقیقه 65 شکل گرفت که ضربه خطرناک روبن لوفتوس-چیک از نزدیکی تیرک عمودی به بیرون رفت.

اسپورتیه‌لو که یکی از شب‌های فراموش نشدنی خود را در ترکیب میلان سپری می‌کرد در دقیقه 74 فرصت جدی گلزنی یوونتوس را مهار کرد. این دروازه‌بان ضربه سر خطرناک آرکادیوش میلیک روی ارسال فدریکو کیه‌زا را به موقع دفع کرد.

میلان در نیمه دوم کمی بهتر از ابتدای بازی، به سمت دروازه یووه حرکت می‌کرد اما موقعیتی ایجاد نمی‌کرد. در دقیقه 87 اسپورتیه‌لو یک بار دیگر فرشته نجات تیمش شد. او با خروج از دروازه نگذاشت وستون مک کنی با ضربه سر دروازه‌اش را تهدید کند، آدرین رابیو روی ریباند توپ را به سمت دروازه فرستاد که مالیک تیاو آن را از روی خط دروازه میلان دفع کرد.

بالاخره این بازی که چندان هم جذاب نبود با تساوی بدون گل به پایان رسید تا یوونتوس فرصت نزدیک شدن به میلان را از دست بدهد. میلان رده دومی با این تساوی 70 امتیازی شد و یووه هم با 65 امتیاز در رده سوم است.

دیگر خبرها

  • تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • یوونتوس 0-0 میلان: روسونری دو دستی به نایب قهرمانی چسبید
  • پاداش قهرمانی اینتر به سیمونه اینزاگی؛ پنج هدیه برای سرمربی
  • الگری: یوونتوس چه چیزی برای رقابت با اینتر کم دارد؟ از مسئولان باشگاه بپرسید
  • آلگری: اول صعود به چمپیونزلیگ، بعد قهرمانی جام حذفی
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • مانوئل لوکاتلی و جانلوکا اسکاماکا، دو غایب بزرگ فینال کوپا ایتالیا در فصل 2023/24
  • آتالانتا با برتری ۴-۱ مقابل فیورنتینا، رقیب یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • آتالانتا حریف یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد