Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از فدراسیون تیراندازی، در بخش زنان بیش از ۸۰ ورزشکار شرکت داشتند که در نهایت در بخش بزرگسالان زینب طوماری از گیلان، گلنوش سبقت‌الهی از اصفهان و هانیه رستمیان از مازندران به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

 همچنین زینب بکائیان از خراسان رضوی به مقام  اول  رده سنی جوانان و نوجوانان رسید و آیلین قلی‌زاده از سیستان و بلوچستان و روژان شاه‌حسینی از گلستان نیز به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقات  تیراندازی آزاد  مردان  معوقه از سال ۱۴۰۰ محمدرسول عفتی از کرمانشاه به مقام اول رسید و محمدرضا محمودی از فارس و جواد فروغی از ایلام دوم و سوم شدند

 در تپانچه بادی در بخش جوانان و نوجوانان علی کشانی از اصفهان، امیرحسین تنگستانی از بوشهر و پرهام برخورداری از قزوین به ترتیب عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.

برچسب‌ها گلنوش سبقت‌اللهی ورزشگاه آزادی فدراسیون تیراندازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گلنوش سبقت اللهی ورزشگاه آزادی فدراسیون تیراندازی گلنوش سبقت اللهی ورزشگاه آزادی فدراسیون تیراندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۲۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان مسابقات شنای کارگران خراسان شمالی در هفته کار و کارگر

ایسنا/خراسان شمالی مسابقات شنای کارگری در خراسان شمالی که به مناسبت هفته کار و کارگر برگزار شده بود، با مشخص شدن نفرات برتر به کار خود پایان داد.

رئیس هیات اجرایی مجموعه های ورزشی و تفریحی کارگران خراسان شمالی  در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: این مسابقات با حضور ۵۰ نفر شرکت کننده از کارگاه های مختلف و کارگران مشمول قانون کار در مجموعه ورزشی کارگران امام علی (ع) شهرستان بجنورد برگزار شد.

مهدی اسلام خواه، برگزاری این مسابقات را به مناسبت ارج نهادن به مقام کارگران و گرامیداشت هفته کار و کارگر برای ایجاد شور و شوق مضاعف بین کارگران اعلام کرد و افزود: برگزاری برنامه هایی از این نوع موجب ایجاد تحرک و شادابی در جامعه می‌شود و شور و نشاط اجتماعی را به دنبال دارد. به همین دلیل، خود را موظف به اجرای برنامه‌هایی از این قبیل در حوزه کارگری می‌دانیم.

وی با بیان اینکه این مسابقات در سه رده سنی برگزار شد، گفت: در رده سنی ۲۰ تا ۳۰ سال، امیررضا باقرزاده از سبزگستر شیروان، رضا تحولاتی و یوسف زمانی فر از آلومینای جاجرم و همچنین سجاد راستگو از استخر هلال احمر شیروان به مقام های اول تا چهارم رسیدند.

رئیس هیات اجرایی مجموعه‌های ورزشی و تفریحی کارگران خراسان شمالی ادامه داد: در رده سنی ۳۰ تا ۴۰ سال پوریا کلانتری از استخر ۱۹ مهر بجنورد، محمد شاکریان از آلومینای جاجرم و ارشک زعفرانی از راهداری به مقام های اول تا سوم رسیدند.

به گفته اسلام خواه، در رده سنی بالای ۴۰ سال نیز ولی الله استاجی، حجت یداللهی و علی سدید به مقام های برتر رسیدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پایان مسابقات شنای کارگران خراسان شمالی در هفته کار و کارگر
  • برگزاری نهمین دوره مسابقات روباتیک دانش‌آموزی
  • فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»
  • عبدلی سومین بار حدنصاب ملی شنا را در مسابقات آلمان جابجا کرد
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • جام جهانی پاراتیراندازی|رقیه شجاعی از صعود به فینال بازماند
  • رقیه شجاعی از راهیابی به فینال تفنگ سه وضعیت بازماند
  • برنز جام جهانی پاراتیراندازی به ساره جوانمردی رسید
  • مسابقات رباتیک با شرکت بیش از یک هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود
  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد