Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی رئیس کل دادگستری خوزستان استان خوزستان: دکتر علی دهقانی گفت: پیرو انعقاد تفاهم نامه میان معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم این دادگستری و اداره ورزش و جوانان استان، جلسات متعددی برگزار و در آخرین جلسه مصوب شد که با همکاری این اداره، کلینیک‌های تخصصی در حوزه خانواده و با هدف پیشگیری از آسیب اجتماعی طلاق در مرکز استان راه‌اندازی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین مقرر شد که در کنار عملکرد تخصصی این کلینیک‌ها در ارائه مشاوره به زوجین متقاضی طلاق، دوره‌های آموزشی جهت ارتقای دانش حقوقی مردم نیز به صورت عمومی برگزار شود.

دکتر دهقانی تصریح کرد: سازمان‌های مردم‌نهاد، مراکز مشاوره و هیئت‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان و همچنین قهرمانان و ورزشکاران استان ظرفیت بسیار مناسبی برای ارائه آموزش‌های عمومی و نیز الگوسازی برای جوانان هستند که باید از این ظرفیت‌ها به بهترین شکل استفاده شود.

وی گفت: در این جلسات همچنین مسائل و مشکلات سازمان‌های مردم نهاد و راهکارهای برون رفت از این مشکلات، بررسی شد.

دکتر دهقانی بیان داشت: جوانان سرمایه‌های اجتماعی هر جامعه هستند که برای حفظ این سرمایه نیاز به اجرای برنامه‌های فرهنگی در همه زمینه‌هاست و ارتقای فرهنگ حقوقی یکی از این الزامات است.

کد خبر 1630228

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۳۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل اولین قرارگاه جوانی جمعیت در شهرستان اردکان

سبزواری فرماندار شهرستان اردکان گفت: اولین قرارگاه جمعیت شهرستان اردکان تشکیل و گزارشات دستگاه‌های اجرایی در رابطه با موضوع حمایت از قانون جوانی و جمعیت ارائه شد.

وی افزود: بحث فرهنگ سازی در حوزه جمعیت که این فرهنگ باید از عموم مردم شروع و دستگاه‌های متولی و دستگاه‌های دولتی موظفند که موانع را در اتاق بحث جمعیت برطرف کنند از نکاتی بود که در این جلسه مطرح شد.

فرماندار اردکان در رابطه با تکالیفی که دستگاه‌ها داشتند ادامه داد: انصافا در بررسی که امروز انجام شد حوزه شهرداری اردکان اقدامات خوبی را انجام داده از جمله سلسله نشست‌هایی با نام عشق و شیرینی برای زوج‌های جوان، برنامه‌هایی به صورت کارگاهی در حوزه بهداشت و درمان انجام شده است

سبزواری گفت: در حوزه ورزش و جوانان هم یک مشکلی که ما داریم اینست که سمن‌های تخصصی جوانان در حوزه جمعیت سمنی نداریم یک ثمن بیشتر نیست این سمن‌های تخصصی و سازمان‌های مردم نهاد باید افزایش پیدا کند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • نسل کنونی جامعه در جنگ تمام عیار رسانه ای قرار دارند
  • تشکیل اولین قرارگاه جوانی جمعیت در شهرستان اردکان
  • تلمبه ESP چاه شماره ۳۶۷ میدان اهواز در شرکت نفت و گاز کارون راه‌اندازی شد
  • همکاری دانشکده آب اهواز در حل چالش‌های زیست محیطی خوزستان
  • احساس غرور بیش از ۷۰ درصد مردم از عملیات وعده صادق
  • بیش از ۷۰ درصد مردم از عملیات وعده صادق احساس غرور کردند/ تغییر نام جزیره ابوموسی
  • بیش‌ از ۷۰ درصد مردم از عملیات وعده صادق احساس غرور کردند
  • نخستین مرکز رشد حوزه تخصصی دریایی راه‌اندازی می‌شود/ بررسی ۴۲ پارامتر در اطلس اقیانوس‌شناسی
  • اولین مرکز رشد حوزه تخصصی دریایی راه‌اندازی می‌شود/ بررسی ۴۲ پارامتر در اطلس اقیانوس شناسی
  • راه‌اندازی مرکز نوآوری ملی و تخصصی حوزه فناوری‌های شناختی در شمال کشور