Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب،بنا بر اعلام مرکز ارتباطات و رسانه نهاد نماز جمعه، ششمین جلسه نقد و گفتگوی نخبگانی در خصوص "بازخوانی رسالت‌های نمازجمعه در گام دوم انقلاب اسلامی"  توسط دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، روز ‌شنبه 24اردیبهشت‌ماه، از ساعت 14:30 برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



لازم به ذکر است که در این جلسه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ملکی قائم مقام مدیر حوزه‌های علمیه و حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین جواد اسماعیلی‌نیا امام جمعه بندرلنگه  به طرح دیدگاه‌ها و تبادل نظر خواهند پرداخت. 

گفتنی است پیش از این، به‌منظور دریافت نقد و نظر نخبگانی و مردمی پیرامون نمازجمعه تراز و استفاده از مطالب ارزشمند اساتید و صاحب‌نظران حوزوی و دانشگاهی، تشکل‌ها، اصحاب رسانه، فعالان فضای مجازی و عموم مردم شریف، با اعلام درگاه‌های ارتباطی نهاد نمازجمعه، فراخوانی اعلام شده بود. 

لازم به یادآوری است که منظور از برپایی این جلسات، به هیچ وجه مناظره به مفهوم عرفی آن نیست و در گفتگوها و مباحثات افراد و گروه‌های فکری درون گفتمانی، منوط به اینکه در فضای اخلاقی صورت پذیرد، برنده و بازنده و حاکم و محکومی وجود نخواهد داشت و برنده قطعی و مطلق تضارب آراء متفکرین انقلابی، جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی است و این جریان فکری با برکت، منجر به هر اصلاح و پیشرفتی شود، گامی در جهت بهبود و تعالی کارآمدی ساختارهای حاکمیتی برای خدمت مؤثرتر به مردم شریف تلقی می‌گردد.

علاقمندان می‌توانند از طریق کانال "شبکه امامت" به نشانی: @shabake_emamat  در پیام‌رسان ایتا و همچنین در پخش زنده اینستاگرامی در صفحه "شبکه امامت" به نشانی: shabake.emamat  ، این برنامه را به صورت زنده مشاهده کنند.


انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: شورای سیاست گذاری ائمه جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۳۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره تربیت مربی کد ۳ هلال‌احمر اصفهان به میزبانی شهرستان نایین

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان نایین گفت: دوره آموزشی تربیت مربی کد ۳ هلال‌احمر استان اصفهان به میزبانی نایین با هدف تربیت مربی برای تحقق و پیشرفت شعار هر خانواده یک امدادگر برگزار شد.

محمد زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در نائین اظهار کرد: دوره آموزشی تربیت مربی کمک‌های اولیه کد ۳ به مدت ۶ روز و به مدت ۴۸ ساعت از روز سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه با هدف ارتقای سطح دانش فراگیران و تأمین مربیان مورد نیاز استان اصفهان به میزبانی شهرستان نائین برگزار شد.

وی ادامه داد: ۲۹ نفر از فراگیران که در آزمون ورودی موفق به کسب امتیاز مورد نیاز شده‌اند در این دوره شرکت کردند و در نهایت فراگیرانی که با موفقیت آزمون نهایی را سپری کرده‌اند به عنوان مربی در جمعیت شناخته می‌شوند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نائین تاکید کرد: به دلیل اینکه دانش آموختگان و مربیان جمعیت هلال احمر همواره در سطح عموم جامعه به تدریس مفاهیم و دروس کمک‌های اولیه و امدادرسانی در مواقع بحرانی مشغول هستند، لذا ضروری است افراد شرکت کننده در دوره‌های آموزشی هلال احمر با لحاظ تمامی ملاک‌های ارزشیابی نمره قبولی بگیرند.

زمانی افزود: مربیان این دوره، قادر خواهند بود دوره امداد و کمک‌های اولیه را تدریس نمایند و در تحقق و پیشرفت شعار هر خانواده یک امدادگر کمک اساسی برای جمعیت باشند.

کد خبر 749108

دیگر خبرها

  • یزد؛ میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا
  • تشریح‌ جزئیات برگزاری شصت و دومین جایزه نخبگانی البرز
  • وضعیت حقوق بشر در ایران برای اولین بار به صورت مکتوب منتشر می‌شود
  • زنجان میزبان جام تختی آزاد؛ برگزاری جام هاشمی‌نژاد در خرداد
  • برگزاری کنفرانس فیزیک بنیادی ایران به میزبانی قم
  • برگزاری دوره تربیت مربی کد ۳ هلال‌احمر اصفهان به میزبانی شهرستان نایین
  • تغییر احتمالی زمان و مکان جام تختی کشتی آزاد
  • رابطه زناشویی برنده و بازنده ندارد
  • انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!
  • میزبانی ویژه‌برنامه «یه اردوی خاص» از معلمان