Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- اینتر با شکست دادن یوونتوس در 120 دقیقه، توانست برای هشتمین بار فاتح کوپا ایتالیا شود و شانس فتح دوگانه داخلی ایتالیا را دارد.
به گزارش آریا، بازی جنجالی یوونتوس و اینتر، با پیروزی شاگردان اینزاگی همراه شد. اینتر پس از 11 سال فاتح کوپا ایتالیا شد و یووه پس از 11 سال نتوانست جامی در فصل خود کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینتر با شوت دیدنی نیکولو بارلا، خیلی سریع یوونتوس را به شوک فروبرد. تیم الگری سعی کرد حملاتی انجام دهد و چند باری هم خطرساز شد. دوشان ولاهوویچ فرصت گل‌زنی خوبی داشت اما هندانوویچ به خوبی ضربه او را به کرنر فرستاد. پائولو دیبالا هم در دو صحنه فرصت گل‌زنی داشت که در صحنه اول، دروازه‌بان اینتر توپ را گرفت و در صحنه دوم، ضربه چکشی او با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت. در نهایت بازی با نتیجه 1-0 به سود اینتر در نیمه اول پایان یافت.
نیمه دوم هم فوتبال زیبایی را دیدیم. یوونتوس در سه دقیقه طوفانی توانست کامبک بزند و یک شروع عالی داشت. اینتر رفته‌رفته بازی را در دست گرفت و شاگردان اینزاگی روی ضربات کرنر و شوت‌ها بارها دروازه بیانکونری را تهدید کردند که در نهایت، خطای پنالتی مدافعان یووه روی لائوتارو مارتینز باعث شد چالهان اوعلو بازی را به تساوی بکشاند. در وقت اضافه اول هم اتفاقات جالبی را شاهد بودیم. اینتر بازهم توسط پنالتی به گل رسید و دقایقی بعد شوت زیبای ایوان پریشیچ، کار یوونتوس را تمام کرد. ماسیمیلیانو الگری پس از گل چهارم اینتر شدیدا اعتراض کرد و با کارت قرمز مستقیم اخراج شد.  
شرح گل ها:
یوونتوس 0-1 اینتر؛ نیکولو بارلا 7`: پس از برگشت ضربه کرنر اینتری‌ها، مارسلو بروزوویچ توپ را به نیکولو بارلا رساند و ستاره ایتالیایی نراتزوری با یک شوت محکم و دقیق از پشت محوطه جریمه، به زیبایی دروازه یوونتوس را فرو ریخت.
یوونتوس 1-1 اینتر؛ الکس ساندرو 50`: پس از بلاک‌شدن شوت ولاهوویچ در محوطه جریمه، توپ به الکس ساندرو رسید و به سمت دروازه شوت زد که پس از دفع ناقص هندانوویچ، توپ وارد دروازه نراتزوری شد.
یوونتوس 2-1 اینتر؛ دوشان ولاهوویچ 52`: کامبک در عرض دو دقیقه تکمیل شد؛ روی یک ضدحمله، پائولو دیبالا توانست با پاسش، ولاهوویچ را در موقعیت تک به تک قرار دهد. ضربه اول مهاجم صرب توسط هندانوویچ برگشت داده شد اما او در ریباند توانست دروازه خالی اینتر را باز کند. 
یوونتوس 2-2 اینتر؛ هاکان چالهان اوعلو 80`: پس از برخورد لائوتارو مارتینز و بونوچی در محوطه جریمه، داور به سود اینتر پنالتی گرفت. هاکان چالهان اوعلو ضربه پنالتی را به زیبایی به گوشه بالایی سمت راست دروازه فرستاد.
یوونتوس 2-3 اینتر؛ ایوان پریشیچ 99`: پس از برخورد ماتیاس دلیخت با استفان دفرای در محوطه جریمه یووه، داور پس از بازبینی صحنه برای اینتر پنالتی گرفت. پریشیچ ضربه پنالتی را خلاف جهت حرکت پرین وارد دروازه کرد.
یوونتوس 2-4 اینتر؛ ایوان پریشیچ 102`: پاس کات‌بک فدریکو دی مارکو به ایوان پریشیچ رسید و او پس از کنترلی عالی، با یک شوت دیدنی گل چهارم تیمش را از پشت محوطه جریمه به ثمر رساند.
 ورزشگاه المپیک رم میزبان دیدار پایانی کوپا ایتالیا 22-2021 بین یوونتوس و اینترمیلان بود. یووه با شکست فیورنتینا فینالیست شد و اینتر هم برای حضور در این دیدار از سد میلان گذشت تا شاهد تقابل تیم هایی باشیم که به ترتیب 14 و 7 بار پیش از این فاتح کوپا ایتالیا شده بودند. شاگردان سیمونه اینزاگی که در سوپرکاپ هم یوونتوس را شکست داده بودند، بازهم در دیداری جذاب و تماشایی، بعد از رفتن بازی به وقت‌های اضافی، در نهایت 4-2 به برتری رسیدند و فاتح کوپا ایتالیا شدند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اینتر یوونتوس نراتزوری کوپا ایتالیا فاتح کوپا ایتالیا ایوان پریشیچ محوطه جریمه یوونتوس 2

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۳۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه هواداران اینتر به یوونتوس با عدد 14 / عکس

طرفداران اینتر با رونمایی از یک بنر غول پیکر با شماره ۱۴ که نماد اسکودتوی 2006 آنها پس از کالچوپولی است، یوونتوس را به سخره گرفتند.

طرفداری | هواداران اینتر در جشن قهرمانی بیستمین اسکودتوی خود در یک بازی خانگی سری آ مقابل تورینو، به رقیب دیرینه خود یوونتوس کنایه زدند. هواداران افراطی در ورزشگاه سن سیرو یک اسکودتوی بزرگ با شماره ۱۴ به نمایش گذاشتند. این اشاره مستقیمی به قهرمانی سری آ در سال ۲۰۰۶ پس از رسوایی کالچوپولی بود.

یوونتوس در آن فصل اول شد، اما به دنبال رسوایی داوری، به سری B سقوط کرد. میلان در آن فصل دوم شده بود، اما به دلیل دخالت در این رسوایی امتیاز از دست داد و در نهایت اینتر که در رده سوم قرار داشت، قهرمان سری آ شد. هواداران افراطی میلان در دربی دلا مادونینا هفته گذشته اینتر را به باد تمسخر گرفتند و گفتند که آنها تنها ۱۹ قهرمانی در زمین کسب کرده اند. 

هواداران اینتر امروز هم با رونمایی از یک اسکودتوی غول پیکر با شماره ۱۴ و یک اسکودتوی کوچک در پایین آن که علامت مثبت ۶ و دو ستاره (که نشان دهنده بیستمین قهرمانی داخلی است) را به آن اضافه کرده بودند، پاسخ خود را دادند.

بنر هواداران اینتر

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • طعنه هواداران اینتر به یوونتوس با عدد 14 / عکس
  • استون ویلا ۲-۲ چلسی: لغزش دیگر در راه سهمیه اروپا
  • لورکوزن 2-2 اشتوتگارت: تیم آلونسو بباز نیست!
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • یوونتوس 0-0 میلان: روسونری دو دستی به نایب قهرمانی چسبید
  • ۸ سانتیمتری که نگذاشت رفیعی، بیرانوند باشد!
  • 8 سانتیمتری که نگذاشت رفیعی، بیرانوند باشد!
  • پرسپولیس از جام حذفی کنار رفت
  • الگری: یوونتوس چه چیزی برای رقابت با اینتر کم دارد؟ از مسئولان باشگاه بپرسید
  • آلگری: اول صعود به چمپیونزلیگ، بعد قهرمانی جام حذفی