Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@06:51:51 GMT

قیمت مصوب انواع محصولات لبنی/ شیر نایلونی ۱۵ هزار تومان

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۸۳۵۴۳

قیمت مصوب انواع محصولات لبنی/ شیر نایلونی ۱۵ هزار تومان

رضا باکری دبیر انجمن صنایع لبنی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: در راستای مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها , نرخ حداکثری فروش انواع محصولات لبنی برای مصرف کننده اعلام شد.

وی افزود: قیمت‌ نهائی چهار قلم شیر، ماست و پنیر براساس شیرخام هرکیلو مبلغ 12000 تومان درب گاوداری  است و صنایع لبنی نیز از امروز پنجشنبه 22 اردیبهشت ماه 1401 می توانند قیمت های جدید را بر روی محصولات خود درج کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر انجمن صنایع لبنی ادامه داد: بر این اساس  قیمت شیرنایلونی 900گرمی 1/5% چربی 150000 ریال، شیر بطری یک لیتری 1/5%چربی 180000 ریال، ماست 2/5کیلوئی1/5%چربی 495000 ریال، پنیر uf400 گرمی نسبتاً چرب 375000 ریال است.

منبع: تسنیم

منبع: فردا

کلیدواژه: محصولات لبنی قیمت محصولات لبنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۳۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت قاچاقچیان کالا در اردبیل

ایسنا/اردبیل مدیرکل تعزیرات حکومتی اردبیل از محکومیت قاچاقچیان انواع کالا در یک باربری خبر داد.

علی رحیمی آذر، ۱۱ اردیبهشت گفت: شعبه دوم بدوی قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی اردبیل به پرونده نگهداری قاچاق انواع کالا از جمله بادام هندی، مغز فندق و کشمش خارجی به ارزش یک میلیارد و ۳۴۳ میلیون ریال، انواع اسپری و داروی خارجی به ارزش ۱۳۱ میلیون ریال، قهوه به ارزش ۳۶۵ میلیون ریال و انواع سیگار الکترونیکی ، مایع قلیان و پیپ خارجی به ارزش ۱۶۹ میلیون ریال رسیدگی کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا، متهم را به پرداخت سه میلیارد  ریال جزای نقدی محکوم کرد.

رحیمی آذر گفت: مأموران نیروی انتظامی اردبیل محموله قاچاق را از یک باربری کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آخرین قیمت طلا، سکه و دلار تا پیش از امروز ۱۲ اردیبهشت
  • نیاز تولیدکنندگان به حمایت های عملی
  • محکومیت قاچاقچیان کالا در اردبیل
  • قیمت مصوب انواع میوه اعلام شد/ جدول قیمت
  • ورود مارگارین به تولید محصولات پرتقاضا و پرمصرف
  • ضوابط صادراتی جدید محصولات جنگلی اعلام شد
  • تامین گوشت گرم در استان یزد
  • آشنایی با انواع لیبل زن صنعتی و مدل‌های مختلف آن
  • دهم خرداد ماه، انتخابات نمایندگان احزاب در کمیسیون ماده ۱۰ برگزار می‌شود
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان