Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@22:30:08 GMT

تجلیل از آیت الله بهشتی به عنوان معلم ماندگار

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۸۳۵۵۶

تجلیل از آیت الله بهشتی به عنوان معلم ماندگار

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس اداره آموزش و پرورش فسا در این مراسم گفت: روز معلم فرصتی مناسبی برای قدردانی از کسانی است که ارجمندترین گوهر هستی یعنی انسان را در پرتو تعلیم و تربیت الهی به اوج می‌رسانند.

موسوی افزود: یکی از این معلمین که به تواضع و ساده زیستی در کشور معروف است و علاوه بر شیوایی و فصاحت بیان از وی تاکنون بیش از ده‌ها جلد کتاب از جمله سیری در سیره اخلاقی امام حسین (ع) و اندیشه سیاسی- تربیتی علوی در نامه‌های نهج‌البلاغه و بیش از صده‌ها مقاله به چاپ رسیده، آیت بهشتی نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین در این مراسم پرچم جمهوری اسلامی ایران به عنوان پرچم تعلیم و تربیت از طرف آیت بهشتی به جوان‌ترین معلم فسا اهدا شد و از معلم نمونه فسایی راه یافته به مرحله کشوری نیز تجلیل شد.

اجرای برنامه‌های فرهنگی و شعر خوانی در وصف معلم و تجلیل از ۲۴ نفر معلم نمونه شهرستان فسا از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

کد خبر 5487976

منبع: مهر

کلیدواژه: آیت الله بهشتی شهرستان فسا روز معلم بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا آمار کرونا احتکار گروههای جهادی بسیج سازندگی بیرجند خراسان رضوی آلودگی هوا مشهد ایلام نانوایی لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۳۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش و پرورش برای ما «مساله اول کشور» است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور کشورمان، امروز در آیین تجلیل از معلمان نمونه کشوری اظهار کرد: موضوع تعلیم و تربیت اساس ساختن کشور، صیانت از جامعه، اساس برای رشد فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، اساس برای آسیب‌شناسی و آسیب‌زدایی از جامعه و اساس برای ارتقای یک نسل است.

رییس جمهور با بیان اینکه تعلیم و تربیت ناظر بر رفع همه آسیب‌هایی است که امروز جامعه را رنج می‌دهد، افزود: تعلیم و تربیت ناظر بر رفع همه دغدغه‌هایی است که امروز دغدغه‌مندان، جامعه‌شناسان، آسیب‌شناسان و خانواده‌های گرامی دارند؛ بر همین اساس آموزش و پرورش برای ما، مساله اول کشور است.

آیت الله رییسی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به عنوان یک انقلاب فرهنگی، به فرهنگ، ساختن انسان و ساخت جامعه قرآنی توجه کرده است، اظهار کرد: یک جامعه نمونه با نگاه به آموزش و پرورش، رشد خواهد کرد و محور اصلی آن، معلم برای ساختن جامعه و مدرسه برای ساختن انسان‌ها خواهد بود.

رییس‌جمهور با تاکید بر اینکه مدرسه مرکز ایجاد امید در جامعه است، گفت: حوادث روزگار به گونه‌ای است که شاید مسایلی برای دانش آموزان ایجاد شود که باید معلمان تلاش کنند گره‌های ذهنی دانش‌آموزان را باز کنند.

در حال تکمیل...

کد خبر 6091929

دیگر خبرها

  • رونمایی از آثار ۱۳ معلم مولف در مراسم تکریم مقام معلم
  • تجلیل از ۱۶ معلم ماندگار در استان یزد
  • تعلیم و تربیت زیر ساخت اصلی سعادت و پیشرفت کشور است
  • رئیسی: تعلیم‌وتربیت اساسی برای ارتقا یک نسل است (فیلم)
  • آموزش و پرورش برای ما «مساله اول کشور» است
  • معلمی سنگین‌ترین مسوولیت عالم است
  • تربیت فضلای دین توسط ماموستا فخری از حسنات ماندگار دفتر زرین زندگانی آن عالم فقید است
  • تجلیل از مقام معلم؛ در آستانه گرامیداشت هفته معلم
  • ساخت مدارس شبانه روزی در دستور کار
  • کیفیت بخشی مدارس مهم‌تر از توسعه کمی آن‌ است