Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد محمدی صحبت هایی را عنوان کرده است

معاون باشگاه پرسپولیس بیان کرد در تلاش هستیم تا با تمدید قرارداد بازیکنان خود خیال هواداران را راحت کنیم و در همین خصوص کارهایی هم انجام شده است، در روزهای آینده خبرهای خوشی از سوی باشگاه منتشر می‌شود.

به گزارش طرفداری و به نقل از ایرنا، محمد محمدی افزود:

بحث ادامه همکاری و توافق با بازیکنان مد نظر کادر فنی در دستور کار است و بر همین اساس توافق نهایی با بازیکنانی از جمله میلاد سرلک و مهدی ترابی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این بازیکنان هم حسن نیت خود را نشان دادند که این قابل احترام است. 

وی ادامه داد:

در یکی دو روز آینده خبرهای خوشی خواهید شنید. باشگاه متعلق به این بازیکنان است و امیدواریم بتوانیم ستاره‌های خود را حفظ کنیم. بازیکنان ما در جام جهانی هم می‌توانند درخششی قابل توجه داشته باشند و باید از این ظرفیت استفاده کرد. 

معاون باشگاه پرسپولیس در خصوص سهمیه اعلام شده برای دیدار پرسپولیس برابر سپاهان تصریح کرد:

طبق صورت جلسه‌ای در اختیار افشین پیروانی است با توجه به اینکه در بازی رفت، امکان نصب بنرهای‌ باشگاه نبود توافق شده بود در دیدار برگشت حداکثر ظرفیت در اختیار ما باشد. امضای سرپرست تیم سپاهان هم در این صورت جلسه وجود دارد و نمی‌دانم چرا این مسایل مطرح شده است. 

محمدی در خصوص فیلمی که از وی منتشر شده تاکید کرد:

در آن فیلم سخنان من بریده شده و کامل نیست. متاسفانه صحبت‌های بریده شده من به گونه‌ای است که برای مخاطب سوء تفاهم ایجاد می‌کند و اگر فیلم کامل را ببینید متوجه ماهیت موضوع می‌شوید. 

گفتنی است در فیلم مورد نظر سخنان محمدی به گونه تدوین شده که حضور در باشگاه استقلال مد نظر و مورد اهمیت قلمداد شده است. 

اخبار داغ 

رکنا برگشت یک عکس که اختلاف فرهاد مجیدی و وریا غفوری را تکذیب کرد! صابر حردانی: آقا ساکت با تمام بازیکنانش مثل برادر رفتار می کند؛ این شایعات زشت و شرم آور است! چفرین بازهم رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس را تهدید کرد رئال مادرید علاقه مند به یوسوفا موکوکو، پدیده نوجوان دورتموند

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۳۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با وجود علاقه ناپولی؛ قرارداد جانپیرو گاسپرینی با آتالانتا تمدید می‌شود

انتظار می‌رود در روزهای آینده، قرارداد جدیدی بین جانپیرو گاسپرینی و آتالانتا امضا شود

طرفداری | به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، آتالانتا از عملکرد جانپیرو گاسپرینی کاملا رضایت دارد و می‌خواهد در روزهای آتی، قرارداد جدیدی به این سرمربی 66 ساله پیشنهاد کند. آتالانتا علاوه بر حضور در فینال کوپا ایتالیا و فرصت کسب جام این رقابت‌ها، در لیگ اروپا نیز عملکرد درخشانی داشته و با حذف لیورپول، به مرحله نیمه نهایی راه یافته است. برگامویی‌ها همچنین با قرارگیری در رتبه ششم سری آ و اختلاف ۲ امتیازی با رم رده پنجمی (با ۱ بازی کمتر نسبت به جالوروسی)، از شانس بسیار خوبی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نیز برخوردارند.

گاسپرینی هم می‌خواهد بماند

در کنار علاقه آتالانتا، خود گاسپرینی نیز از ادامه همکاری با با این تیم استقبال می‌کند و به احتمال زیاد، به پیشنهاد تمدید قرارداد پاسخ مثبت خواهد داد. سرمربی ایتالیایی تا سال ۲۰۲۵ با آتالانتا قرارداد دارد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، آن را به مدت یک فصل دیگر نیز تمدید خواهد کرد.

ناپولی شانسی ندارد

در روزهای اخیر، شایعاتی مبنی بر علاقه ناپولی به مانوئل گاسپرینی شنیده شده بودند و از این سرمربی به عنوان یکی از گزینه‌های هدایت پارتنوپی نام برده می‌شد اما طبق ادعای گاتزتا، گاسپرینی و آتالانتا هیچ یک تمایلی به ترک یکدیگر ندارند و اورلیو دی لورنتیس باید روی دیگر گزینه‌ها برای نشستن روی نیمکت تیمش سرمایه‌گذاری کند.

آنتونیو کونته، استفانو پیولی و جانپیرو گاسپرینی جدی‌ترین گزینه‌های هدایت ناپولی

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • با وجود علاقه ناپولی؛ قرارداد جانپیرو گاسپرینی با آتالانتا تمدید می‌شود
  • فروردین: مالکان جدید استقلال و پرسپولیس دنبال تغییر فوری مدیریت باشگاه‌ها نباشند
  • پرسپولیس دنبال تخفیف در تمدید قرارداد اوسمار
  • پرسپولیس قسط سوم یحیی را پرداخت نکرد
  • بدقولی دوباره پرسپولیس به گل‌محمدی
  • حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است
  • تمدید قرارداد سرخی روبرتو با بارسلونا قطعی شد
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • پائو کوبارسی در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا