Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید کردلو روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه این طرح در کیلومتر ۳۷ تا ۵۲ جاده گچساران به گناوه در حال ساخت است اظهار داشت:احداث جاده بی بی حکیمه به رگ سفید به طول ۱۵ کیلومتر و ۶۰۰متر مربع در حال احداث است.

وی بیان کرد: ۵۵ میلیارد تومان از محل بودجه نفت و اعتبارات ملی برای ساخت این جاده مهم پیش بینی شده که ۱۲ میلیارد تومان از این بودجه در سال مالی جاری اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جاده گناوه به دیلم به گچساران راهی قدیمی و شریانی در جنوب کشور به طول حدود ۱۱۸ کیلومتر است که بخشی از آن در حوزه استحفاظی استان بوشهر و قسمتی نیز در کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

تعریض و بهسازی جاده‌های مواصلاتی گچساران،باباکلان به بی بی حکیمه به گناوه در قالب هشت قطعه شامل پنج قطعه از جاده دوگنبدان تا روستای بی بی حکیمه و سه قطعه نیز در حوزه استان بوشهر اجرا می‌شود  که  عملیات اجرایی این طرح از اواخر بهمن ماه سال ۱۳۹۵ آغاز شد و براساس برنامه ریزی قرار بود این پروژه در مدت زمان سه سال اجرا و بهره برداری شود.

وی بیان کرد:قرارگرفتن تلمبه خانه نفت گوره و چند راهه بزرگ نفت خام صادراتی ایران در نزدیکی بندر گناوه و عبور لوله های نفتی چهار استان کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، فارس و بوشهر و استفاده روزانه کارکنان بهره برداری شرکت نفت این مسیر را به یکی از محورهای پرتردد منطقه تبدیل کرده است.

کردلو با اشاره به استاندارد نبودن جاده کنونی، ترافیک سنگین، وجود خطوط لوله در کناره های جاده، عرض بسیار کم و پیچ های خطرناک و دره های عمیق موجب شده که هر ساله آمار بالایی از سوانح رانندگی بویژه در تعطیلات نوروز در این محور رخ می دهد تاکید کرد: تکمیل طرح ساخت گچساران به گناوه می تواند از جان باختن یا زخمی شدن شمار زیادی از مسافران این مسیر پیشگیری کند.

وی ابراز داشت:برقراری ارتباط ایمن، راحت و کوتاه شدن مسیر بین سه استان های بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان، کاهش تلفات و تصادفات جاده ای ،اصلاح طرح هندسی مسیر و افزایش سرعت طرح به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت با توجه به تعریض و بهسازی محور موجود و در نتیجه کاهش مصرف سوخت وسایل نقلیه عبوری از مزایای دیگر این پروژه است.

برچسب‌ها کهگیلویه و بویراحمد وزارت راه و شهرسازی اختصاصی ایرنا گچساران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد وزارت راه و شهرسازی اختصاصی ایرنا کهگیلویه و بویراحمد وزارت راه و شهرسازی اختصاصی ایرنا گچساران کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۳۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد.

طی حکمی از سوی دکتر چگنی؛ معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، «حمید طالبی» به عنوان «سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویر احمد» منصوب شد.

وی همچنین در دانشگاه آزاد اسلامی واحد داراب و جهاددانشگاهی شیراز تدریس دروس تخصصی رشته مهندسی نفت را برعهده داشته است.

همچنین طی حکمی جداگانه به پاس زحمات ریحان بهادر مدیرعامل سابق که از ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ تاکنون این مسئولیت را برعهده داشت قدردانی به‌عمل آمد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دهدشت رکورددار میزان بارش‌ها
  • اجرای طرح‌های عمرانی بیمارستان شهید گنجی برازجان
  • اعلام میزان بارش های اخیر در کهگیلویه و بویراحمد
  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد
  • ۳۰۰طرح ارتباطی طی دو سال اخیر در کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده است
  • پیشرفت فیزیکی ۹۲ درصدی پل سفیدرود
  • پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصدی ۱۵ پایگاه امدادی در لرستان
  • تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی بویراحمد
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن هیدج