Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@19:44:59 GMT

طرح بازارهای مناطق هشت‌گانه کرمانشاه در فاز مکان‌یابی

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۸۳۷۲۷

طرح بازارهای مناطق هشت‌گانه کرمانشاه در فاز مکان‌یابی

امیر حیدریان گفت: در فاز تعیین زمین مناسب در مناطق مختلف شهر کرمانشاه جهت احداث بازارهای روز با استانداردهای ملی هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر حیدریان در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: در فاز تعیین زمین مناسب در مناطق مختلف شهر جهت احداث بازارهای روز با استانداردهای ملی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس سازمان مشاغل شهری شهرداری کرمانشاه با اشاره به اینکه در حال مکان یابی هستیم، افزود: حدود 16 قطعه زمین در سطح شهر برای احداث بازار روزها مشخص شده است.

وی با اشاره به اینکه از همه مناطق هشت گانه شهرداری استعلام گرفته شده که وضعیت زمینها مشخص شود، خاطرنشان کرد: تعدادی از اینها دولتی هستند و بخشی دیگر مالکان خصوصی دارند.

حیدریان ادامه داد: شرط پیشرفت سریعتر این طرح منوط به توافق مالکان آنهاست که آیا به سرمایه گذاری و مشارکت با شهرداری تمایل دارند یا نه؛ امیدواریم ظرف دو ماه آبنده به نتیجه برسیم.

وی هدف  از احداث هشت بازار میوه و تره‌بار در مناطق هشت‌گانه شهر کرمانشاه را ساماندهی بخشی از میوه فروش های سیار سطح شهر عنوان کرد و افزود: مکان‌یابی بازار روز کرمانشاه از ابتدا غلط بوده است.

رئیس سازمان مشاغل شهری شهرداری کرمانشاه با اشاره به فعالیت غرفه داران در بازار روز آزادی تصریح کرد: تا زمانیکه مردم تمایل به خرید در این بازار داشته باشند کسبه ها به فعالیت خودشان ادامه خواهند داد.

وی خاطرنشان کرد:  برنامه بازارهای روز هفتگی نیز کما فی السابق در ایام هفته شنبه شهرک معلم، یکشنبه آریاشهر، دوشنبه شهرک جلالیه و پارک شیرین و میدان ظفر، سه شنبه بلوار صیاد شیرازی، چهارشنبه دولت آباد، پنج شنبه مزار شهدا و جمعه پارک شرقی برقرار است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۳۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه به زمین زده شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی در مراسم کلنگ‌زنی هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه گفت: این پروژه دارای یک خط تله‌کابین به طول یک هزار و ۳۰۰ متر و یک هتل با ۷۰ تخت اقامتی است که افتتاح آن در توسعه گردشگری آذربایجان‌غربی تاثیر مهمی خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، با حضور معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی پروژه احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه کلنگ‌زنی شد.

مرتضی صفری امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در این مراسم که با حضور مقامات استانی و کشوری برگزار شد، اظهار کرد: این پروژه در راستای توسعه مسیر گردشگری سبز سرو_اشنویه اجرا می‌شود.

وی افزود: این پروژه دارای یک خط تله‌کابین به طول یک هزار و ۳۰۰ متر و یک هتل با ۷۰ تخت اقامتی است که افتتاح آن در توسعه گردشگری آذربایجان‌غربی تاثیر مهمی خواهد داشت.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی گفت: نزدیکی به مرز بین‌المللی سرو و وجود جاذبه‌های تاریخی و گردشگری آبشارهای سوله‌دوکل و سلوک، پیست اسکی خوشاکو، آب گرم هفت‌آباد و … از جمله ظرفیت‌های سیلوانا برای توسعه گردشگری است.

کد خبر 749513

دیگر خبرها

  • مکان دقیق مثلث برمودای ایران
  • کلنگ احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه به زمین زده شد
  • پروژه احداث کمربندی شهرک فجر به شهرک کارمندان مهاباد آغاز شد
  • فعالیت سامانه بارشی در کرمانشاه شدت می یابد
  • بازار کاسبی‌های جدید زیر پل‌های تهران
  • توزیع گوشت قرمز در بازارهای روز کرج + قیمت
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • چاره‌ای جز احداث تقاطع سپاه نداریم
  • بازنگری در مکان‌یابی پل‌های عابر پیاده در قم/۱۰ پل عابر پیاده مکانیزه اجرایی می‌شود
  • سقوط طلا دامن‌گیر نقره شد/ معامله‌گران در لاک احتیاطی!