Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@20:02:48 GMT

روابط عمومی‌های ادارات در جامعه امیدآفرینی کنند

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۸۳۸۲۴

روابط عمومی‌های ادارات در جامعه امیدآفرینی کنند

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از استانداری اردبیل ، رضا قاسمیان در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان اردبیل افزود: روابط عمومی‌های ادارات به عنوان معماران افکار عمومی نقش مهمی در همراهی و یاری‌رسانی دولت‌ها دارند و قلم و قدم روابط عمومی‌ها می‌تواند با ایجاد اعتماد و امید از بار روانی موجود در جامعه بکاهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به نقش تاثیرگذار روابط عمومی‌ها در  قلب و ذهن جامعه اشاره و خاطرنشان کرد: تصویرسازی اذهان مردم به عهده روابط عمومی‌هاست و زمینه تحقق اهداف و آرمان‌هایی که دولت در کشور به دنبال آن است به دست روابط عمومی‌ها اتفاق می‌افتد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل ادامه داد: روابط عمومی‌ها باید به این باور برسند که جنگ جهانی هیچ گاه به پایان نمی‌رسد و گرچه از جنگ‌های سخت و ویرانی‌های فیزیکی عبور کرده‌ایم اما همچنان در جریان جنگ‌های نرم قرار داریم که مستقیما با روح و روان و اذهان جامعه سروکار دارند.

????قاسمیان بیان کرد: در این راستا هر قدر روابط عمومی‌ها دارای ذهن خلاق و قوی باشند در ارائه گزارش نیز قوی‌تر عمل کرده و ابزار مهم خنثی‌سازی توطئه‌های روانی بدخواهان و دشمنان را خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه روابط عمومی فعال در تصمیم‌سازی‌ها نیز نقش دارد، تصریح کرد: بازخوردگیری و گزارش بازخورد، فعال نگه‌داشتن مدیر و دستگاه اجرایی و کشف خلاءهای سیستم از ویژگی‌های اصلی روابط عمومی فعال است که نباید از آن غفلت شود.

????وی ادامه داد: باید از ظرفیت‌های موجود رسانه‌ای در کشور برای تلطیف فضا استفاده کرده و روابط عمومی‌ها به عنوان بازوان اصلی اطلاع‌رسانی در کشور نقش اصلی و اساسی خود را در این زمینه ایفا کنند.

برچسب‌ها روابط عمومی اردبیل استانداری اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روابط عمومی اردبیل استانداری اردبیل روابط عمومی اردبیل استانداری اردبیل روابط عمومی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۳۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با یک راننده تاکسی به دلیل حمل عجیب بار + عکس

در پی انتشار ویدئویی در فضای مجازی مبنی بر حمل بار عجیب با شرایطی خطرناک از سوی یک دستگاه تاکسی، سرپرست روابط عمومی سازمان تاکسیرانی از شناسایی و احضار راننده خاطی خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، بهنام پاکزاد؛ سرپرست روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهر تهران اظهار کرد: طی چند روز گذشته ویدئویی در فضای مجازی در حال انتشار است که در آن یک دستگاه تاکسی اقدام به حمل بار می‌کند‌. این در حالی‌ است که شخصی هم روی سقف این خودرو ایستاده و از بار مراقبت می‌کند.

وی افزود: بلافاصله پس از اطلاع از موضوع مشخص شد این ماجرا در تونل امیرکبیر اتفاق افتاده، از این رو راننده متخلف شناسایی شد و ضمن پذیرفتن اشتباه، از این اقدام اظهار ندامت و پشیمانی کرد.

سرپرست روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه طبق قانون حمل بار توسط تاکسی‌ها ممنوع است، خاطرنشان کرد: راننده متخلف جهت رسیدگی به این پرونده به هیئت انضباطی معرفی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پشت پرده فعال‌شدن دیپلماسی آفریقاییِ ایران چیست؟
  • فرآورده‌های گیاهی غیر مجاز اعلام شد
  • این فرآورده‌های گیاهی غیرمجاز هستند
  • پیگیری‌های شورای شهر موجب امیدآفرینی برای مردم شده است
  • تامین زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل
  • برخورد با یک راننده تاکسی به دلیل حمل عجیب بار + عکس
  • حریق گالن‌های قیر در پشت بام یک ساختمان در حال ساخت  
  • زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل تامین می‌شود
  • کارمندان ادارات کل اجرایی وزارت کار اجازه دریافت حق مشاوره ندارند
  • اتمام ۱۰ پروژه عمرانی بلاتکلیف در شمال تهران