Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به اجرا طرح یارانه معیشتی به دهک‌های مختلف جامعه گفت: اقدام‌های لازم برای تأمین و ذخیره‌سازی کالا اساسی در استان انجام و این کالاها به اندازه کافی تأمین شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازبوشهر، محمد تقی ایرانی صبح امروز در نشست شورای اطلاع‌رسانی با بیان اینکه تحول در حوزه اقتصادی کشور زمینه جلوگیری از مشکلات اقتصادی و پیشگیری از تخلفات و افراد رانت‌خوار فراهم کرده است اظهار داشت: همه کارشناسان در معایب ارز ترجیحی و اصلاح ساختار اقتصادی به نفع مصرف کننده، تولیدکننده و امنیت اقتصادی اتفاق نظر داشته و با این طرح دست رانت‌خوار و دلالان از سفره مردم کوتاه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه رئیس جمهور در اصلاح اقتصادی آبرو خود را گرو گذاشته است تصریح کرد: باید همه رسانه‌ها، خبرنگاران و سخنرانان و صاحب‌نظران در آگاه‌سازی مردم در راستای خنثی کردن اهداف و توطئه معاندان و دشمنان اقدام کنند.

وی از اجرایی شدن طرح یارانه معیشتی به دهک‌های مختلف جامعه خبر داد و بیان کرد: این طرح در 2 ماه به‌صورت نقدی پرداخت شده و پس از آن کالا برگ الکترونیکی در تأمین کالاهای اساس به همه مردم عرضه و قطعاً معیشت مردم ساماندهی می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به کمبود روغن و آرد در جهان از جمله اروپا و برخی کشورهای آسیایی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه بخش عمده‌ای از روغن و گندم دنیا از اوکراین و روسیه تأمین می‌شود، جنگ بین این دو کشور مشکلاتی در این عرصه در جهان ایجاد کرده است و اکثر کشورها برای تأمین نیازهای خود ضمن ذخیره‌سازی مایحتاج عمومی سیاست‌های اقتصادی متناسب با وضعیت موجود را در دستور قرار داده‌اند.

ایرانی پیوند امور اقتصادی با امور سیاسی، امنیتی و انتظامی را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: این مهم نشان می‌دهد اقتصاد پایه توسعه کشور است و جراحی اقتصادی بر مبنای آرامش جامعه در حوزه معیشتی در اولویت سیاست‌های جدید دولت سیزدهم قرار دارد.

وی تبیین سخنان رئیس جمهور در عرصه اقتصادی و پرداخت یارانه نقدی به مردم را مورد تأکید قرار داد و گفت: همه اصحاب رسانه، ائمه جمعه، جماعات و صاحب‌نظران در شفاف‌سازی این مهم تلاش و فضاسازی معاندین و مخالفین نظام را به نفع مردم و آرامش روانی جامعه مدیریت کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تأکید کرد: به مردم اطمینان داده می‌شود به اندازه نیاز ذخیره‌سازی صورت گرفته و با قاطعیت از هرج‌ومرج در بازار به‌ویژه جلوی قاچاق کالاهای اساسی به طور جد گرفته می‌شود و مردم مطمئن باشند با هرگونه کم‌فروشی و احتکار و گران‌فروشی با شدت برخورد خواهد شد.

برای آگاه‌سازی جامعه باید از همه‌ظرفیت‌ها استفاده شود

معاون امور اقتصادی استاندار بوشهر هم با اشاره به اجرایی شدن طرح یارانه‌ها خاطر نشان کرد: باید از همه ظرفیت‌ها برای آگاه سازی جامعه استفاده شود.

علی باستین افزود: طرح قیمت‌گذاری کالا و خدمات و نظارت بر بازار و کالاها باید همواره مورد توجه قرار بگیرد تا اهداف مورد نظر در اصلاح ساختار اقتصادی محقق شود.

روایت تسنیم از درد بیکاری و محرومیت در منطقه سیستان/ چشم‌انتظاری مردم برای فعال شدن بازارچه‌های مرزی+فیلمرصد روزانه وضعیت بازارهای استان همدان/‌ چند انبار احتکار ‌شناسایی شد‌استاندار یزد: تشدید نظارت بر بازار مانع از تخلفات صنفی می‌شود

وی اضافه کرد وظیفه نظارت و بازرسی به وزارت صنعت، معدن و تجارت واگذارشده تا با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی و نظارتی نسبت به پایش بازار و برخورد قاطع با تخلفات احتمالی اقدام کنند.

معاون استاندار بوشهر از رسانه‌ها، نخبگان، روحانیون، اساتید، فرهنگیان و سایر اقشار جامعه خواست در راستای تحقق برنامه‌های مهم اقتصادی دولت و آگاه‌سازی افکار عمومی با این برنامه‌ها به جهاد تبیین بپردازند و روشنگری کنند.

باستین از ذخیره‌سازی کالا اساسی در استان خبر داد و بیان کرد: اقدام‌های لازم برای تأمین و ذخیره‌سازی کالا اساسی در استان انجام شده و این کالاها به اندازه کافی تأمین شده است و مردم از این بابت هیچ نگرانی نداشته باشند.

انتهای پیام/190/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار بوشهر ذخیره سازی آگاه سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۳۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده شامگاه یکشنبه در اولین نشست تخصصی تاریخ مقاومت خلیج فارس در افق رسانه اظهار داشت: خلیج فارس در کنار امام راحل و مقام معظم رهبری و در کنار سرزمین و مردم ایران نقطه عطف و مشترک همه مردم و مذاهب است حتی نقطه مشترک ایرانیان و فارسی زبانان است.

استاندار بوشهر افزود: آبراه‌های بین المللی در سه قرن اخیر محور توسعه قدرت بودند و هر کسی در دنیا تلاش کرده که قدرتی داشته باشد سعی کرده در دریاها حضور داشته باشد.

وی بیان داشت: مقرراتی که بر آب‌ها و دریا و اقیانوس‌ها حاکم است این اجازه می‌دهد که یک شناور از آسیا به آبراه‌های آمریکا و بلعکس بروند و امروز می‌بینیم شناورهای ما این تردد را دارند.

محمدی‌زاده بیان داشت: مردم بوشهر در ۳۰۰ سال گذشته که ابرقدرت‌ها سعی کردند در جزایر ما حضور پیدا کنند، در سه نقطه تاریخی با آنها جنگیدند، که میر مهنا در ۲۵۰ سال پیش در جزیره خارگ با هلندی‌ها و پرتغالی‌ها جنگید و آنها را بیرون راند و این عملیات آغاز فروپاشی آنها شد.

استاندار بوشهر بیان داشت: عملیات بعدی بوشهری‌ها علیه استعمارگران متعلق به ۱۰۹ سال پیش است، وقتی انگلیسی‌ها به بوشهر آمدند این مردم و علمای بوشهر و رزمندگان و مجاهدان بوشهری به فرماندهی رئیسعلی دلواری بودند که مقابل آنها مقابله کردند.

وی ادامه داد: با اینکه انگلیسی‌ها تجهیزات زیادی داشتند اما مردم بوشهر با دست خالی با آنها جنگیدند و خون بر شمشیر پیروز شد. محمدی‌زاده ابراز داشت: رئیسعلی با رهبری روحانیت جنگید و موفق شد انگلیسی‌ها را شکست دهد.

استاندار بوشهر ابراز داشت: عملیات بعدی در دفاع مقدس با پشتیبانی پایگاه شهید یاسینی صورت گرفت و با آمریکا که برای پشتیبانی از رژیم بعثی عراق و صدام آمده بود، در خلیج فارس با رشادت شهید نادر مهدوی و دیگر رزمندگان ضربه‌های کاری بزرگی به آنها وارد شد.

وی افزود: امروز به همت انقلاب اسلامی و پشتیبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مقاومت در دریای سرخ تا مدیترانه شکل گرفته است و با هدایت و حمایت‌های رهبری این حلقه‌ها به هم پیوسته شده است و یک پیوستگی جغرافیایی توسط محور مقامت برای حمایت از مظلومیت منطقه شکل گرفته است.

استاندار بوشهر گفت: امروز انقلاب اسلامی، آمریکا و دیگر دشمنان را مستهلک کرده است.

کد خبر 6091517

دیگر خبرها

  • تامین ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات از مرز ۴٫۲ میلیارد دلار گذشت
  • اساسی‌ترین رکن فعالیت آموزش و پرورش، انسان‌سازی است
  • مکتب «گل آقا» در بخش طنزپردازی امروز پیاده سازی شود
  • ۴۱۳ هزار تن کالاهای اساسی به مازندران وارد شد
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • ۴ میلیارد و ۴۴۴ میلیون دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات تامین شد
  • کارخانه های آرد مازندران نوسازی و بهسازی می شود
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • ریز ارز پرداختی کالاهای اساسی و تجاری/چقدر ارز پرداخت شد؟
  • معاون استاندار قم بر افزایش مبادلات تجاری با روسیه تاکید کرد