Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار عوضعلی فقیری با اشاره به اینکه رعایت نکات مدیریت مصرف انرژی در مجموعه سپاه و بسیج نهادینه شده است، گفت: بسیج و سپاه آماده هرگونه همکاری با شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان جهت عبور موفق از گذر پیک تابستان سال جاری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، سردار عوضعلی فقیری، معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان صبح امروز با حضور در محل دفتر مدیریت شرکت توزیع نیروی برق استان با اشاره به اینکه بهینه سازی مصرف انرژی در بخش های عمرانی سپاه پاسداران آغاز شده است، بیان کرد: در این زمینه دوره های آموزشی جهت شناخت و اشاعه فرهنگ مدیریت مصرف انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه ممیزی انرژی به ویژه در حوزه اشتراک های با مصرف بالای این سازمان انجام می شود، ادامه داد: فرهنگ سازی، تولید محتوا، همکاری در حوزه اقناع سازی، استفاده از ظرفیت بسیج اصناف و اقشار از جمله نکاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان استان با بیان اینکه جهاد امروز، انجام کار دلسوزانه به همراه مسئولیت پذیری برای مردم است، اظهار داشت: بسیج و سپاه آماده هرگونه همکاری با شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان جهت عبور موفق از گذر  پیک تابستان سال جاری است.

خلیل عوض زاده، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان در ادامه ضمن تقدیر از همکاری و همراهی همیشگی فرماندهان و نیروهای سپاه و بسیج این استان در کنترل و اشاعه فرهنگ مدیریت مصرف انرژی، گفت: یکی از اقدامات ارزشمند شرکت توزیع نیروی برق این استان که از سال گذشته شروع و همچنان ادامه دارد؛ اصلاح، توسعه و بهینه سازی شبکه های توزیع برق روستایی این منطقه است که تاکنون حدود ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار در این بخش هزینه شده است.

وی ادامه داد: انعقاد تفاهم نامه با مشترکان کشاورزی، صنعتی، تجاری و اداری، لزوم استفاده از انرژی های تجدید پذیر، شناسایی و کشف مراکز غیر مجاز رمز ارز، شناخت و ترویج الگوهای مصرف انرژی بین مردم از جمله نکات مهمی است که باید به آن توجه شود.

این مسئول به ظرفیت حدود ۶۰ مگاواتی دیزل ژنراتور ها این استان اشاره کرد و افزود: ضمن لزوم رعایت مصرف انرژی توسط ادارات، استفاده از ظرفیت دیزل ژنراتور سازمان ها  نقش مهمی در مدیریت مصرف انرژی به ویژه در ساعات اوج مصرف برق دارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شرکت توزیع نیروی برق مدیریت مصرف انرژی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۴۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ فرماندار شهرستان بوکان در صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح ضمن تبریک وعده صادق و پیروزی مقتدارنه سپاه گفت: سپاه پاسداران در برابر هر نوع هجمه و تحرک دشمنان قسم خورده آمادگی و ‌توان لازم را دارند.

خشایار صنعتی افزود: به لطف رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و توصیه‌های پدرانه ایشان کشور در حال پیشرفت و تعالی است.

صنعتی، با اشاره به توان دفاعی و بازدارندگی نیرو‌های مسلح اظهارکرد: در همه عرصه‌ها آمادگی رویارویی مقابله با دشمنان را داریم.

وی گفت: کشور‌های عربی و اسلامی جرأت به زبان آوردن موضوعهای روز و ‌تحرکات نامبارک رژیم اشغالگر اسرائیل علیه مردم مظلوم فلسطین را ندارند و این در حالی است که تنها جمهوری اسلامی که در صف مقابله با اسرائیل است،  اقتدار را به صفوف مسلمین بازگردانده است.

ادای احترام به یادبود شهدای شهرستان، سان و رژه و نمایش حرکات رزمی و تجلیل از مربیان و فرماندهان برتر از دیگر برنامه‌های صبحگاه مشترک مراسم بود.

 

 

دیگر خبرها

  • تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در محکومیت برخورد آمریکا با دانشجویان
  • شروع طوفانی هفته دوم معاملات برق در بورس انرژی
  • شرکت‌های تامین سرمایه بهبود شبکه برق تعریف شود
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان
  • رعایت توازن تولید و مصرف انرژی به سرمایه گذاری خارجی نیاز دارد
  • ارزش معاملات بورس انرژی از ۱۲۱ میلیارد تومان عبور کرد
  • برخورد بدون اغماض دستگاه قضایی با تخلفات شهری
  • توصیه‌های رئیس دستگاه قضای البرز به شورای شهر کرج
  • رئیس سازمان برنامه و بودجه: آمادگی تأمین انرژی پایدار مورد نیاز کشور‌های منطقه و اروپا را داریم
  • ادعای کارفرمایان به رعایت نکات ایمنی با نصب کپسول آتش نشانی