Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام حسن تقوی دبیر و قائم مقام مجمع جهادگران استان هرمزگان و بخشدار گافر و پارامون در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در بشاگرد اظهارداشت: اگر امروز به شهرستان بشاگرد بنگریم خواهیم دید که این شهرستان با محرومیت‌های فراوانی دست و پنجه نرم می‌کند که صد البته علت این محرومیت‌ها نگاه نامتوازن مسئولین به این منطقه در مقایسه با سایر مناطق بوده است در حالی که این شهرستان نیز به فراخور خود ظرفیت‌های بالقوه‌ای دارد که نیاز به توجه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طی چهل و اندی سالی که از عمر مبارک انقلاب اسلامی ایران گذشته است خدمات بسیاری به مردم در تمام نقاط کشور از جمله شهرستان بشاگرد شده است اما شاید برای ما بشگردی‌ها شیرین‌ترین مسئله نگاه امام امت به این منطقه است‌ که نماینده ویژه خود را به یکی از دورافتاده‌ترین نقاط در کشور اعزام کردند.

حسن تقوی بخشدار گافر و پارامون

 

مرحوم والی نماد توجه نظام اسلامی و عدالت طلبی بود

بخشدار گافر و پارامون شهرستان بشاگرد تاکید‌کرد: حاج عبدالله والی برای مردم بشاگرد نماد توجه نظام اسلامی و نماد عدالت‌طلبی نظام اسلامی بود چرا که مردمان این دیار که دارای پیشینه تاریخی کهن بودند مورد بی‌مهری و بی‌توجهی قرار گرفته بودند و رژیم طاغوت هیچ‌گونه توجهی به آن‌ها نمی‌کرد اما انقلاب اسلامی ایران مردمان این دیار را فراموش نکرد و آن‌ها در دایره خدمات‌رسانی خود قرار داد.

وی عنوان‌کرد: بی‌شک صفا، صمیمت، خلوص‌نیت، خونگرمی و مهمان‌نوازی مردم بشاگرد در ماندگار شدن حاج‌عبدالله والی در شهرستان بشاگرد بی‌تاثیر نبوده است چرا که خدا می‌داند بشاگرد برای یک جهادگری که از شهر خود کیلومترها مسیر را پیموده است چقدر می‌تواند جای سختی باشد اما صفای درون مردم و بی‌آلایش بودن آن باعث شد نه تنها حاج عبدالله والی بلکه بسیاری از همراهان و کسانی که به واسطه او با بشاگرد آشنا شدند هم در این منطقه ماندگار شوند و امروز از دامان آن‌ها علما و فرهیختگان بسیاری تربیت شده است.

مرحوم والی در شرایطی به بشاگرد آمد که غبار حضورش در کردستان هنوز از لباس‌هایش پاک نشده بود

مدیر گروه جهادی حاج‌عبدالله والی اظهارداشت: نقل است زمانی که حاج عبدالله والی به بشاگرد آمده است هنوز غبار حضورش در کردستان از روی لباس‌هایش پاک‌نشده بوده است و ایشان در پاسخ به سوالی در رابطه با اینکه چرا بشاگرد را به عنوان مرکز محرومیت‌زدایی‌اش انتخاب کرده است امید مردم به امام و توجه امام به مردم بشاگرد در ذکر کرده است چنانچه نقل است مرحوم عسکراولادی هرگاه نزد امام(ره) می‌رفتند سوالاتی از بشاگرد می‌شنید بنابراین امروز اگر ما هم ادعای انقلابی‌گری و آرمانخواهی داریم باید بدانیم که سوال امام در مورد بشاگرد همچنان پابرجا و فرمان امام برای رسیدگی به این منطقه همچنان استوار است از این رو گرچه جسم حاج عبدالله والی دیگر بین ما نیست اما مرام و مسلک وی همچنان بین ما زنده است و هیچ‌گاه فراموش نخواهد شد.

بخشدار گافر و پارامون تاکید‌کرد: احداث راه‌ها یکی از اساسی‌ترین خدمت‌های زیربنایی‌ای بود که مرحوم والی در بشاگرد انجام داد لذا اگر این خدمات انجام نمی‌شد امروز دولت سیزدهم نمی‌توانست نقشه توسعه زیربنایی بشاگرد بر مبنای ظرفیت‌هایش را ترسیم کند و دست کم بین ۴۰ تا ۲۰ سال دیگر از توسعه در شهرستان عقب می‌ماندیم.

گام دوم باید زداینده چهره فقر از بشاگرد باشد

وی خاطرنشان کرد: امروز در گام دوم بشاگرد هستیم و خدمت جهادی باید با رویکردی جدید در این شهرستان برای زدودن چهره فقر، استضعاف و محرومیت و رسیدن به توسعه پایدار، اشتغال پایدار و پیشرفت توأم با عدالت و متوازن ادامه پیدا کند با این تفاوت که این‌بار دولت سیزدهم تحت عنوان دولت مردمی ایران قوی نگاه ویژه‌ای به این منطقه دارد و بنا اسن ماموریت حاج عبدالله والی را تکمیل کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: هرمزگان بندرعباس توسعه متوازن اشتغال پایدار حاج عبدالله والی شهرستان بشاگرد مرحوم والی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۴۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزاداری مردم فهرج در عزای امام صادق+فیلم

مردم شهرستان فهرج با برپایی دسته عزاداری در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) عشق و ارادت خود را به رئیس مذهب شیعه  نشان دادند.  

دسته عزاداری مردم شهرستان فهرج در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) با پیمودن مسیر میدان ولایت به سمت مسجد جامع این شهرستان، نماز ظهر وعصر را به جماعت اقتدا کردند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • دستگاه‌های کردستان شرایط لازم را برای سفر زائران حرم امام خمینی(ره) فراهم کنند
  • ویسی به سیم آخر زد؛ اصلا 10 میلیارد جریمه کنید، در جمهوری اسلامی ایران زندگی می‌کنیم و این می‌شود عدالت؟!
  • خبرنگار پیشکسوت محلات در حادثه رانندگی جان باخت
  • سوگواری مردم شهرستان خوی در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • عزاداری خیابانی مردم آستارا در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • عزاداری مردم فهرج در عزای امام صادق+فیلم
  • عزاداری کردستانی‌ها در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • غیرمسلمانان به کشتار مردم غزه اعتراض کرده اند ولی خبری از اعتراض در بلاد اسلامی نیست
  • صدا و سیما مؤثرترین نقش را در ایجاد تمدن اسلامی دارد
  • از بازیگوشی در رشد کودک تا بیزبیز فراموش‌کار در رشد نوآموز