Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نائب رئیس شورای اسلامی شهر مشهدگفت: ساماندهی اراضی ارتش با همدلی میان دستگاه‌ها رقم خورد و به مردم و مسئولین شهری و استانی اطمینان خاطر می‌دهیم که مدیریت شهری تمام همت خود را برای محقق شدن منافع مردم و دستگاه‌ها به کار خواهد بست. - اخبار استانها -

مهدی ناصحی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس، پیرامون ساماندهی اراضی ارتش اظهارداشت: یکی از موضوعات مهمی که مردم مشهد مقدس طی روزهای اخیر در جریان آن قرار گرفته‌اند، تفاهم میان دستگا‌ه‌های اجرایی برای ساماندهی اراضی لشکر 77 پیروز خراسان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ساماندهی اراضی ارتش شیوه نوینی برای تفاهمات بود که انجام آن در گذشته سابقه نداشت، گفت: به واسطه این اقدام، تفاهم بسیار خوبی میان فرماندهان ارتش، مدیران شهری و استانی و آستان قدس رضوی در سطح منطقه‌ای و ملی اتفاق افتاد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس تاکیدکرد: امیر حیدری، فرمانده دلاور نیروی زمینی ارتش و امیر آذریان، فرماندهی قرارگاه منطقه‌ای ارتش در شمال شرق نقش بسیار مهم و اثر گذاری در انجام این اقدام به نفع مردم ایفا کردند؛ امیر آذریان همچون دوران دفاع مقدس، نقش بسیار اثرگذاری با خلوص نیت و ایثارگری به عنوان فرماندهی یگان‌های مرتبط با ارتش در منطقه شمال شرق ایفا کردند.

انتقال پادگان لشگر 77 در مشهد به تصویب کمیسیون ماده پنج رسید/ راه مردم باز می‌شودطرح انتقال پادگان لشکر 77 ارتش به تصویب رسید/ آغاز عملیات اجرایی بازگشایی معابر ظرف 10 روز آیندهتوافق اولیه برای انتقال پادگان ارتش در مشهد انجام شد/ پرونده به شورای‌عالی شهرسازی می‌رود

ناصحی با اشاره به اینکه فرماندهان ارتش با تاسی از ایثار و رشادت‌های دوران دفاع مقدس موجبات ساماندهی اراضی ارتش را فراهم آوردند، گفت: این اقدام با اتکا به همدلی فرماندهان ارتش و مدیران شهری و آستان قدس رضوی صورت پذیرفت.

وی تصریح کرد: با موافقت در سطوح مختلف استانی، کمیسیون ماده پنج، سطوح ملی شورای عالی معماری و شهرسازی و شورای اسلامی شهر مشهد اتفاق مبارکی رقم خورد؛ شیرینی این اتفاق متوجه همه مسئولین این شهر است و امیدواریم در آینده نیز در پروژه‌های مشابه، این سطح از همکاری و همدلی صورت پذیرد تا همه مردم از این همگرایی، بهره‌مند شوند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد تاکید کرد: به مردم و مسئولین شهری و استانی اطمینان خاطر می‌دهیم که مدیریت شهری تمام همت خود را برای محقق شدن منافع مردم و دستگاه‌ها به کار خواهد بست.

انتهای پیام/281/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای اسلامی شهر مشهد نائب رئیس شورای دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۴۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبود کارخانه نوین باعث بی کیفیتی‌ آسفالت بجنورد می‌شود

نائب رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: نبود کارخانه نوین و پیشرفته آسفالت از مهم‌ترین موانع بر سر راه توسعه ‌جاده‌های شهری در بجنورد است که باعث پایین آمدن کیفیت آسفالت می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌شمالی، علی اربابی امروز _دوشنبه‌دهم‌اردیبهشت_ در نشست خبری اظهار کرد: در ابتدای شروع به کار دوره فعلی شورا، ۷۰ هزار متر مربع از فضای بجنورد آسفالت بود که این آمار پس از یکسال و در ۱۴۰۱ به ۱۸۰ هزار مترمربع رسید.

وی افزود: سال ۱۴۰۲ میزان آسفالت بجنورد به ۲۳۱ هزار متر مربع رسید که برآورد می‌شود این مقدار در سال جدید به ۳۵۰ هزار تا ۴۰۰ هزار مترمربع برسد.

نایب رئیس شورای اسلامی بجنورد خاطرنشان کرد: نبود کارخانه نوین و پیشرفته آسفالت از مهم‌ترین موانع بر سر توسعه جاده‌های شهری در بجنورد است که باعث پایین آمدن کیفیت آسفالت می‌شود.

اربابی تصریح کرد: نبود تقاطع همسطح در میدان‌خرمشهر بجنورد بعنوان یکی از مهم‌ترین چالش‌های شهر است که در گام اول نصب چراغ قرمز انجام شد، اما پاسخگوی نیازهای میدان نیست و برای سال جاری به منظور ایجاد تقاطع هم‌سطح در آن بودجه در نظر گرفته شده‌است.

وی اضافه کرد: ایجاد پارکینگ طبقاتی در بجنورد نیز بعنوان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های حوزه مدیریت شهری در نظر گرفته‌می‌شود.

یوسف مغروری، رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر بجنورد تاکید کرد: در سال ۱۴۰۲ بودجه شورای شهر ۸۹۴ میلیارد تومان بود که در سال جاری به هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان رسید.

وی گفت: بر اساس احصای شرایط بجنورد به منظور به حد نرمال رساندن حوزه‌های مختلف شهری، سه هزار میلیارد تومان اعتبار برای شورای شهر نیاز بود که به نتیجه نرسید.

رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر بجنورد افزود: شورای شهر بجنورد پنج کارگروه درآمدی را در راستای تحقق و تخصیص بودجه سال ۱۴۰۳ تشکیل داده است.

کد خبر 749121

دیگر خبرها

  • تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است
  • نبود کارخانه نوین باعث بی کیفیتی‌ آسفالت بجنورد می‌شود
  • همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذی‌ربط امکان‌پذیر است
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذیربط امکان‌پذیر است
  • تعامل و همدلی بین اعضا اولین اصل تشکیل شورای موفق است
  • درخواست رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • توسعه متوازن و عدالت‌محور، نگاه شورای ششم به مسائل شهری
  • کعبی، نائب رئیس جامعه مدرسین: نیروی انتظامی تحت هیچ شرایطی نباید از طرح نور عقب نشینی کند
  • همدلی مردم ایران با تیم ملی فوتسال