Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-01@04:12:42 GMT

مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش ابقاء شد

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۸۴۶۱۹

مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش ابقاء شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از کیش ، در حکم صادر شده از سوی مهدی کشاورز رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش خطاب به محسن نظرپور آمده است:

خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصت مغتنم و نعمت بزرگی است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطا نموده است؛ لذا نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان “مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش” منصوب می شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار می رود با بهره‌گیری از روحیه انقلابی و کار جهادی موارد ذیل را در اولویت برنامه‌های آن شرکت قرار دهید:

۱- تحول و اصلاح روش‌های واحد اجرائیات آن شرکت در نحوه مواجهه و برخورد با ناهنجاری ها و تخلفات در جزیره

۲-تسریع در تصمیم گیری و اصلاح فرآیندهای شهرسازی، عمرانی و انضباط مالی و اداری در جهت رفع امضاهای سلیقه‌ای و حذف فساد

۳- توجه به اجرای طرح های جامع و راهبردی و همکاری با شورای عالی معماری و شهرسازی و معاونت عمرانی و زیربنایی سازمان

۴-جلوگیری از اسراف، اشراف گرایی، هدر رفت بیت‌المال و شناسایی منابع درآمدی پایدار شهری برای رسیدن به کیفیت بالاتر در نگهداشت شهر

۵- توجه ویژه به ارائه خدمات ارزان تر به ضعیف ترین اقشار جامعه (خصوصاً کمک به عرضه مستقیم در بازارهای میوه و تره‌بار، بازار ماهی و کالاهای اساسی توسط بخش خصوصی)

۶- نوآوری و خلاقیت در پوشش فراگیر خدمات به کیشوندان، سرمایه گذاران و گردشگران در غالب شهر هوشمند

۷- تحول در مدیریت هزینه‌ها و نیروی انسانی در حوزه خدمات شهری، عمرانی و فضای سبز با به کارگیری پیمانکاران صالح، متخصص و متعهد.

۸-انجام سایر امور محوله از سوی اینجانب

در پایان حدیث شریف سید و سالار شهیدان اباعبدلله(ع) را یادآور می شوم که فرمودند: ” بدانید نیازمندی های مردم به سوی شما از نعمت های الهی است، پس از این نعمت ها خسته نشوید. لذا امید است فرصت خدمتگزاری به کیشوندان عزیز را ارج نهاده و با تمام توان در راستای سیاست های کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت به مردم اهتمام ورزید.

شایان ذکر است محسن نظرپور پیش از این سمت سرپرستی شرکت عمران، آب و خدمات کیش را برعهده داشت.

کد خبر 1630368

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مناطق آزاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۴۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران پس از بازدید از دو پایگاه خدمات اجتماعی در بهشت زهرا از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه آسیب اجتماعی در محوطه بهشت زهرا، برای ساماندهی این آسیب دیدگان با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند تا گشت فوریت‌های خدمات اجتماعی حامی شهر، این افراد را به مددسرا‌ها منتقل کنند.

احمد احمدی صدر افزود: برای ساماندهی آسیب‌های اجتماعی، پایگاه‌هایی را در بهشت زهرا ایجاد کردیم و قصد داریم تعداد مددسرا‌های نزدیک به این محدوده را هم افزایش بدهیم تا بتوانیم به همه آسیب دیدگان اجتماعی و مددجویانی که در بهشت زهرا به خدمات نیاز دارند، خدمت رسانی کنیم.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در پایان گفت: در دوره مدیریت شهری فعلی ایجاد زیرساخت‌ها و بستر‌های مناسب برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در پایتخت رشد ۸۰۰ درصدی داشته است.

دیگر خبرها

  • تعدادی از واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند تحویل می‌شود
  • بهره مندی بیش از ۹۰ روستا در مناطق شرقی کرمانشاه از آب شرب خانگی
  • انعقاد قرارداد ساخت ۳ هزار مسکن در شهر امیرکبیر
  • ۴۰ روستای شهرستان اهر از نعمت آب شرب برخوردار شدند
  • شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا
  • برای ثبت شرکت خدماتی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟
  • شهرداری سنندج برابر قانون با تخلفات ساختمانی برخورد کند
  • ادارات لرستان سهم اعتبارات وزارتخانه‌ای را تا پایان اردیبهشت مشخص کنند
  • هزینه مسکن ملی پرند متری ۱۰ میلیون تومان برآورد می شود
  • وضعیت اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای لرستان هر چه سریع‌تر مشخص شود