Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@13:24:59 GMT

کردستانی‌ها برای بازسازی عتبات عالیات مشارکت کنند

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۸۴۶۹۳

کردستانی‌ها برای بازسازی عتبات عالیات مشارکت کنند

گروه استان‌ها - رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کردستان گفت: مشارکت در بازسازی عتبات عالیات وظیفه انسانی و شرعی همگان بوده و همگی موظفیم دراین امر مقدس مشارکت کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات پیش‌ از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید ستاد بازسازی عتبات شهرستان بیجار اظهار داشت: ستاد بازسازی عتبات عالیات نشانه‌ای از ارادت مردم ایران به ساحت مقدس اهل بیت(ع) و یادگاری ارزشمند از سردار دل‌ها بزرگ مجاهد جهان اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه فداکاری‌های شهید سلیمانی و توسعه اعتاب مقدسه، خاورمیانه را به عمق استراتژیک جمهوری اسلامی تبدیل کرده است، افزود: راه‌اندازی این مکان و حرکت مقدس در واقع گامی برای تحقق آخرین آرزوی شهید سلیمانی، شهید حریم ولایت بوده و دَین بزرگی‌ست که بر گردن همه ولایتمداران و دوستداران  خاندان عصمت و طهارت سنگینی می‌کند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کردستان خاطرنشان کرد: ستاد بازسازی عتبات عالیات در 15 سال گذشته ثمرات و برکات زیادی در عرصه داخلی و سطح بین‌المللی از جمله ساخت صحن حضرت فاطمه زهرا(س) به عنوان بزرگترین پروژه جهان اسلام و توسعه حرم حضرت سیدالشهدا علیه السلام (صحن عقیله بنی هاشم)، گسترش کمی و کیفی مواکب اربعین حسینی و اعزام هزاران کارگر متخصص تبرعی و غیره در پی داشته است.

اعزام 58 هزار زائر ایرانی به عتبات عالیات طی 4 ماه اخیر/ عراق به دنبال اعزام زمینی زائر به عربستانزائران اربعین جز زیارت عتبات عالیات نباید دغدغه‌ای داشته باشندمردم استان سمنان در کمک به بازسازی عتبات عالیات سرآمدند

وی بیان کرد: همچنین از حیث بین‌المللی تبدیل خاورمیانه به عمق استراتژیک جمهوری اسلامی ایران علی‌رغم تمام تلاش قدرت‌ها بین المللی برای تسلط بر منطقه از دیگر دستاوردهای این ستاد است.

سادات یادآور شد: مشارکت در بازسازی عتبات عالیات وظیفه انسانی و شرعی همگان بوده و همگی موظفیم دراین امر مقدس مشارکت کنیم.

در پایان این مراسم ضمن قدردانی از زحمات جناب سرهنگ عبدالمحمد لطفی، ابوالقاسم ترابیان از فرهنگیان با سابقه و خانواده محترم شهدا به مدت یک سال به سمت ریاست ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان بیجاد منصوب و معرفی شد.

انتهای پیام/486/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ستاد بازسازی عتبات عالیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۴۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون

حجت‌الاسلام غفوری، امام جمعه خانوک در یادواره شهید دانشجو سید احمد حسینی که در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) روستای داربیدخون برگزار شد، گفت: باران رحمت الهی که این چند روز نازل شده است، کوه ها دشت ها و روح دل هایمان را طراوت بخشیده است.

وی افزود: به لطف الهی و به همین خون پاک شهیدان، امروزه شاهد نابودی اسرائیل و فروپاشی غرب هستیم.

 حجت‌الاسلام غفوری تصریح کرد: شهید سلیمانی‌ها به این مسیر پرتو می‌دهند و چنین مکتبی، شکست نمی‌خورد و این مکتب در همه جا پیروز است.

وی با اشاره به شهدای دفاع مقدس بیان داشت: در هر جایگاهی که باشیم، هیچ زمانی نباید رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های شهدای گرانقدر را فراموش کنیم؛ زیرا آرامش و آسایش امروز ما مرهون فداکاری و جانفشانی‌های آن عزیزان است و احترام به شهدا و امام شهدا وظیفه آحاد مختلف مردم است. 

در پایان مراسم گروه سرود دختران حاج قاسم سلیمانی اجرا کردند و از طرف مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی از خانواده شهید حسینی تجلیل شد. 

شهید دانشجو، سید احمد حسینی در سال ۶ اردیبهشت ۱۳۶۵ در عملیات خیبر جزیره مجنون به شهادت نائل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • اجرای پویش کاشی حرم در لرستان
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین از مرکزی
  • مواکب اربعینی استان سمنان تجمیع می‌شوند
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • خانواده شهید نسیم افغانی پس از سال‌ها شناسایی شدند
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک