Web Analytics Made Easy - Statcounter

بندی شربیانی گفت: امسال بیشترین اعتبارات شهرداری به حوزه حمل و نقل عمومی اختصاص یافته و مترو در پیشانی صرف منابع اعتباری قرار دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جعفر بندی شربیانی در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز در پاسخ به برخی انتقادات مبنی برخی نواقص در خدمات‌رسانی خطوط مترو تهران اظهار کرد: مردم همواره صاحبان حق بوده و لیاقت دریافت بهترین خدمات را دارند، البته خدماتی که امروز ارائه می‌شود را در شأن مردم نمی‌دانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی با تأکید بر اینکه حل مشکلات ریشه‌ای حمل و نقل عمومی در تهران به ویژه در حوزه مترو مستلزم پرداخت وظایف دولت در اداره پایتخت است، گفت: معتقدیم دولت باید سهم خود را در این باره ادا کرده و به تقویت حمل و نقل عمومی کمک کند.   عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: با توجه به کاستی‌های موجود در این زمینه، بیشترین اعتبار از سهم اعتبارات شهرداری در سال ۱۴۰۱ به حوزه حمل و نقل عمومی عمدتاً برای مترو اختصاص یافته تا بخشی از عقب‌ماندگی‌ها جبران شود.   شربیانی حفظ وضعیت موجود در ناوگان حمل و نقل را از اولویت‌های مهم برشمرد و افزود: توجه به دغدغه‌های موجود و حرکت در مسیر تقویت این ناوگان از هدفگذاری‌های شورای ششم است.   وی تأکید کرد: در حوزه مرتبط با خدمات مترو هدفگذاری در زمینه توسعه نسبت به سال‌های گذشته کمتر بوده و بیشترین تمرکز روی اورهال، تامین قطعات، بروزرسانی و افزایش واگن‌های فعال در خطوط مترو است.   عضو شورای شهر تهران ابراز امیدواری کرد در سال جاری تحول اساسی در حوزه خدماتی مترو اعم از ارتقاء کمیت و کیفیت رخ داده و رضایت نسبی مردم تأمین شود.   شربیانی تصریح کرد: کاستی‌های بسیاری در حوزه حمل و قنل عمومی در کلانشهر تهران و دیگر شهرستان‌های استان تهران وجود دارد که حذف آن‌ها، حرکت در مسیر توسعه و تقویت ناوگان مستلزم صرف منابع بودجه‌ای کلان در بازه زمانی چند ساله است.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: حمل و نقل عمومی حوزه حمل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۴۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است

رئیس شورای شهرستان بن گفت: بخش شیدا از لحاظ زیرساختی بسیار ضعیف است و تقاضا می‌شود به این بخش در تخصیص اعتبارات نگاه ویژه‌ای شود.

محمود بهارلویی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری با بیان این که بخش شیدا از لحاظ زیرساختی بسیار ضعیف است و تقاضا می‌شود به این بخش در تخصیص اعتبارات نگاه ویژه‌ای شود، اظهار کرد: اخذ مجوز ماده ۲۳ برای سالن ورزشی، ورودی و خروجی شهر یان‌چشمه جهت ایجاد میدان و بلوار ورودی و تخصیص اعتبار بهره‌برداری فاضلاب شهر بن بعد از گذشت قریب به ۳۵ سال از کلنگ‌زنی پروژه از مطالبات اولویت‌دار مردم این شهرستان است.

وی افزود: تخصیص اعتبار جهت بهره‌برداری سه‌راهی بارده به تومانک و احداث زیر گذر یا روگذر نیز از تقاضاهای دیگر مردم شهرستان است.

رئیس شورای شهرستان بن با اشاره به لزوم تخصیص اعتبار جهت بهره‌برداری جاده ترانزیتی بن به سد زاینده رود، اضافه کرد: ۲۰ میلیارد از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی به شهرستان تعلق گرفته شده است و تکمیل این جاده باید در اولویت قرار گیرد.

بهارلویی تاکید کرد: تدابیر لازم در خصوص آسفالت و زیرسازی معابر روستاهای حیدری، شیخ شبان، بارده، تومانک، لارک، آزادگان، پهنا، شهر وردنجان و شهر بن، همچنین احداث زیرگذر یا روگذر روستای لارک و ترمیم و روکش آسفالت جاده پهنا به آزادگان اتخاذ شود.

کد خبر 749185

دیگر خبرها

  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • کیفی سازی محصولات لازمه ورود به بازار‌های بین الملی
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • اردبیل و اهواز ابتدا و انتهای مدار کیفیت هوای کشور
  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است
  • انتقاد مدیریت بحران استان از نبود تخصیص اعتبار بحران به استان
  • انتشار آگهی فراخوان عمومی جهت ارزیابی کیفی پیمانکاران راه و ترابری
  • تکمیل ۳ پایانه مترو در اولویت سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابد
  • تخصیص ۳۰۴ میلیارد اعتبار برای پروژه جهاد آبرسانی همدان
  • هوای ۲ شهر خوزستان در وضعیت نارنجی آلودگی