Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@02:58:57 GMT

افتتاح ۲ کارگاه تولیدی با اشتغالزایی ۲۶ نفر در فامنین

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۸۴۹۷۳

افتتاح ۲ کارگاه تولیدی با اشتغالزایی ۲۶ نفر در فامنین

روح الله ربانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از افتتاح دو کارگاه تولیدی در شهرستان فامنین طی هفته بسیج سازندگی خبر داد و اظهار کرد:  این دو کارگاه در روستاه ینگیجه و دهلق با اشتغال‌زایی برای ۲۶ نفر به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه هر کدام از کارگاه‌ها قریب به ۲۰۰ میلیون تومان هزینه داشته است عنوان کرد: صد میلیون تومان آن وام بوده و مابقی آورده تولیدکنندگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسوول بسیج سازندگی شهرستان فامنین با تاکید به اینکه در هر کدام از کارگاه‌ها ۱۳ نفر مشغول به کار خواهند شد که اغلب سرپرست خانوار هستند گفت: همکاری با کارآفرینان به منظور تقویت و توسعه کارگاه‌ها گامی موثر در جهت تحقق شعار سال است و در این راستا قدم برمی‌داریم.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته ۴۴ میلیارد ریال تسهیلات به ۷۴ کارگاه اعطا و برای ۲۲۸ نفر اشتغالزایی شد تصریح کرد: در حال حاضر ۴۴ صندوق قرض‌الحسنه مردم یار و اشتغال زا در شهرستان با عضویت یک‌هزار و  ۵۶۰ نفر راه‌اندازی شده است.

ربانی از برگزاری ۳۱ مرحله رزمایش کمک مومنانه در ایام کرونا و توزیع ۱۲هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان توسط بسیج سازندگی فامنین سخن گفت و افزود: اهدای جهیزیه به زوج‌های نیازمند، برگزاری کلاس خیاطی، حصیربافی، سفال گری و زنبورداری، ساخت خانه نیازمند، ارائه خدمات دنداپزشکی و درمانی در سطح شهرستان از دیگر اقدامات بوده است.

وی با اشاره به برگزاری کلاس‌های تقویتی برای دانش‌آموزان بی بضاعت خاطرنشان کرد: اطلاعات ۶۵ گروه جهادی در سامانه اطلس جهادی در سطح شهرستان ثبت شده که در حال حاضر در تمام عرصه‌ها فعالیت دارند.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

منبع: فارس

کلیدواژه: وام قرض الحسنه بسیج سازندگی اشتغالزایی بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۴۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون

سرهنگ پاسدار حسین حیاتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون اظهار کرد: همزمان با هفته بسیج سازندگی از ۱۵ تا ۲۱ اردیبهشت ماه بیش از ۱۱۰ برنامه شاخص در شهرستان کازرون برگزار می‌شود.

او با توجه به شعار هفته بسیج سازندگی امسال همه با هم گفت: در جهت تحقق شعار سال بیشترین تلاش مشارکت دادن مردم در برنامه‌های بسیج سازندگی است که همه برنامه‌ها با محوریت مردم انجام خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون تصریح کرد: در جهت برنامه هفته بسیج سازندگی بیش از ۹۷ گروه جهادی در قالب ۵۰۰ نفر به منظور خدمات دهی در امورات فرهنگی، آموزشی، علمی و ورزشی به مناطق کم برخوردار شهرستان کازرون اعزام خواهند شد.

او، برنامه‌های شاخص هفته بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون را دیدار بسیجیان گروه‌های جهادی با امام جمعه شهرستان، برگزاری میز خدمت، ساخت و مرمت مسکن محرومان، افتتاحیه طرح محرومیت زدایی، اعزام تیم دامپزشکی جهت واکسیناسیون دام و طیور به روستاها، ویزیت رایگان و پایش سلامت نام برد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • افتتاح پروژه حرم تاحرم و پمپاژ آبرسانی به ۸ روستای بردسکن
  • بیش از ۲هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در خوزستان پرداخت شد
  • افتتاح ۲,۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی در خراسان‌ رضوی
  • کاهش ناترازی انرژی با نصب پنل‌های خورشیدی در اصفهان
  • افتتاح دفتر کانون بسیج رسانه در شهرستان آران و بیدگل
  • افتتاح ۶۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در خراسان جنوبی
  • بهره برداری از طرح های محرومیت زدایی در دهدلی شهرستان اردل
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص طی هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • مقاوم‌سازی ۲۵۶ واحد مسکن روستایی در فامنین