Web Analytics Made Easy - Statcounter

کلنگ احداث پروژه "امین" در دو فاز ۴۰۶ واحدی و ۳۶ واحدی در ضلع جنوب شهرک شهید بروجردی منطقه ۱۵ به زمین خورد.

به گزارش ایران اکونومیست از شهرداری منطقه ۱۵، آیین کلنگ زنی این پروژه با حضور حسین نظری معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، سیدمهدی صباغ شهردار منطقه ۱۵، مدیرعامل بنیاد تعاون ودجا، مدیرعامل صندوق تعاونی مسکن و سرمایه گذاری ودجا  و مدیرعامل صندوق تعاونی مسکن صاایران به زمین زده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سیدمهدی صباغ شهردار منطقه با اشاره به تشکیل قرارگاه مسکن در شهرداری تهران گفت: با هدف رفع دغدغه تامین مسکن؛ همت ویژه ای برای همکاری و تسهیل و تسریع در روند صدور مجوز در این ارتباط در منطقه ۱۵ به کار گرفته شده که در سایه این همکاری و همدلی امروز شاهد آغاز به کار دومین پروژه ملی مسکن در این منطقه هستیم و در واقع اولین منطقه در بین مناطق ۲۲ گانه تهران هستیم که دومین پروژه از پروژه ها را آغاز می کند. 

وی با اشاره به اینکه میز خدمت ویژه‌ای در این ارتباط در منطقه تشکیل شده که در جهت تسهیل در صدور فرایند پروانه فعالیت می کند، اظهار کرد: اولین پروژه در منطقه ۱۵ با ۱۲۸ واحد در خاورشهر در حال ساخت است و امروز شاهد آغاز به کار دومین پروژه در منطقه هستیم. 

شهردار منطقه یادآور شد: جواز این پروژه مسکونی در کوتاه ترین زمان به همت همکاران حوزه شهرسازی و معماری صادر شد. 

او با اشاره اینکه فاز اول پروژه امین در زمینی به مساحت ۹۹۹۰ مترمربع با ۴۰۶ واحد و فاز دو پروژه در زمینی به مساحت ۱۴۸۰ مترمربع با ۳۶ واحد احداث خواهد شد، افزود: پرونده درخواست صدور مجوز برای چند پروژه دیگر نیز در حوزه شهرسازی و معماری منطقه تشکیل شده که در روند صدور پروانه قرار دارد.

وی در پایان با اشاره به وجود قطعات بزرگ و ویژگی های خاص منطقه و همچنین تعریف فرایند ویژه و تسهیلاتی که در روند صدور مجوز در منطقه در پیش گرفته شده است، افزود: این امر منجر به ترغیب تعاونی ها و همچنین سرمایه گذاران برای ساخت و ساز در این منطقه برای تامین مسکن کارکنان و آحاد مردم شده است.  

این گزارش حاکیست،  مدیرعامل بنیاد تعاون ودجا در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از همکاری های خوب شهرداری منطقه گفت: منطقه ۱۵ تنها منطقه در کل مناطق ۲۲گانه تهران بوده که با همکاری و تعامل خوبی که داشتند و همتی که به کار گماردند؛ دو پروژه مهم ما در این منطقه کلنگ زده شد و از پیشتازی منطقه در صدور پروانه این دو پروژه بسیار سپاسگزارم.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: شهرداری تهران ، دولت ، مسکن

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: شهرداری تهران دولت مسکن منطقه ۱۵

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۵۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۲ میلیون ۵۰۰ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن

ارسلان مالکی در حاشیه بازدید از پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن بروجرد در گفتگو با خبرنگاران گفت: در بخش‌های مختلف طرح نهضت ملی مسکن، تاکنون ۲ میلیون ۵۰۰ هزار واحد مسکونی در مراحل مختلف اجرا قرار دارد. 
وی اظهار داشت: برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سطح کشور ۴۵ هزار هکتار زمین تامین و در اختیار طرح قرار داده شده است. 
معاون وزیر راه و شهر سازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: برای اجرای طرح جوانی جمعیت نیز سال گذشته ۷۰ هزار قطعه زمین در کشور تامین و به مردم تخصیص داده شد. 
مالکی افزود: امسال نیز برای اجرای طرح جوانی جمعیت، زمین مورد نیاز تامین و به مشمولان تخصیص داده خواهد شد. 
وی اظهار داشت: در استان لرستان در برخی از شهر تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن به تاخیر افتاده و باید با برنامه ریزی سریعا تعیین تکلیف شوند. 
وی بیان کرد: خوشبختانه در شهرستان بروجرد زمین تامین و پروژه‌ها شروع شده ولی یک سری مشکلات جزئی در بحث تسهیلات و آماده سازی وجود دارد که حل خواهد شد. 
معاون وزیر راه و شهر سازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: طرح نهضت ملی مسکن چند بخش و چند متغیر دارد، اولین موضوع تامین زمین است، موضوع دیگر بخش آورده مردم است، که باید مشارکت کنند و سهم آورده خودشان را تکمیل کنند. 
مالکی افزود: آنچه که دولت باید پیگیری کند بحث تسهیلات است، برای اینکه فشار کمتری به مردم وارد شود زیرساخت‌ها را انجام خواهیم داد، اگر هم افزایی بین متقاضیان و دولت انجام شود تا پایان سال آینده واحد‌های طرح نهضت ملی مسکن واگذار می‌شود.
وی اظهار داشت: مکلف به تامین زمین برای طرح جوانی جمعیت هستیم و به مرور در حال تامین زمین می‌باشیم، در شهرستان بروجرد برای تامین زمین جوانی جمعیت مشکلی وجود ندارد، در خرم‌آباد نیز تابع زمینی است که برای طرح نهضت ملی مسکن تامین می‌شود و بخشی نیز به طرح جوانی جمعیت اختصاص خواهد داشت. 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • ۳۹۳۹ واحد مسکونی در بندرلنگه احداث می‌شود
  • اجرای ۲ میلیون ۵۰۰ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن
  • کلنگ احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه به زمین زده شد
  • ساخت ۹۵۰۰ واحد مسکونی در ۳ منطقه پایتخت
  • آیین کلنگ زنی احداث ۱۳۴ واحد نهضت ملی مسکن در شهر گهرو برگزار شد
  • ساخت ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن اقتصادی در تهران | این خانه ها در چه متراژ و قیمتی ساخته می شوند؟
  • تامین زمین برای ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد مسکونی در شمال سیستان و بلوچستان
  • احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی
  • شتاب اجرای طرح ملی نهضت مسکن در خوی با مشارکت انبوه سازان 
  • آغاز ساخت ۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن پلاک‌های فرسوده تهران