Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-03@02:44:18 GMT

اصفهان، میزبان مسابقات آزاد کشوری پومسه

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۸۵۰۷۵

اصفهان، میزبان مسابقات آزاد کشوری پومسه

مسابقات پومسه آزاد قهرمانی کشور به منظور انتخابی تیم ملی در دو گروه مردان و زنان به مدت دو روز به میزبانی اصفهان برگزار خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو؛ ششمین دوره مسابقات قهرمانی  پومسه آسیا  دوم تیر ماه  به میزبانی کره جنوبی برگزار می شود. پس از تعیین کادر فنی تیم های ملی کشورمان، کمیته مسابقات برنامه برگزاری مسابقات قهرمانی آزاد کشوری را در این بخش اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  بر همین اساس رقابتهای آزاد قهرمانی پومسه کشور به منظور شناسایی برترین ها جهت ورود به اردوی تیم ملی در دو بخش مردان و زنان پنجشنبه و جمعه 29 و 30 اردیبهشت ماه  به میزبانی هیات تکواندو استان اصفهان برگزار خواهد شد . مسابقات در بخش استاندارد و ابداعی (فرم اجرایی)  در ردههای کمربندی مشکی دان یک به  بالا پیگیری خواهد شد که بخش‌ها و رده‌های سنی به شرح ذیل است:   استاندارد انفرادی:  18 تا 30 سال، 31 تا 40 سال، 41 تا 50 سال، 51 تا 60 سال -61تا 65 سال و بالای 65 سال   ابداعی انفرادی: رده‌سنی بالای 18 سال   ثبت نام برای حضور در این رقابتها، از روز شنبه 24 اردیبهشت ماه آغاز و فقط تا ساعت 12 ظهر روز سه شنبه 27 اردیبهشت ماه خواهد بود.   زمان  برگزاری مسابقات در گروه آقایان پنجشنبه 29 اردیبهت ماه و در گروه زنان جمعه 30 اردیبهشت ماه می باشد .   گفتنی است اطلاعات تکمیلی به صورت بخشنامه به استان ها ارسال خواهد شد.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: اردیبهشت ماه خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۵۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور شناگر سندروم‌داون مهابادی در مسابقات کشوری

شاهو محمدی، نابغه ورزشی سندروم‌داون مهابادی در مسابقات شنا جانبازان و توان‌یابان قهرمانی کشور که تحت نظارت کمیته بین‌المللی پارالمپیک برگزار می‌شود، حضور خواهد داشت.

بیست و هفتمین دوره رقابت‌های شنای قهرمانی کشور و پانزدهمین دوره مسابقات با نظارت مستقیم IPC برگزار می‌شود.

این دوره از رقابت‌ها طی روز‌های ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت‌ماه و در تهران برگزار می‌شود و شاهو محمدی از شهرستان مهاباد به همراه تیم استان در مسابقات حضور خواهد داشت.

نتایج بدست آمده توسط شرکت‌کنندگان در جدول رنکنیگ IPC به ثبت خواهد رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • تهران میزبان مسابقات دارت قهرمانی کارگران کشور
  • اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی به کار خود پایان داد
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • قهرمانی کشتی گیر سیرجانی در مسابقات کشوری
  • یزد؛ میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا
  • حضور شناگر سندروم‌داون مهابادی در مسابقات کشوری
  • میزبان مسابقات جام تختی کشتی آزاد مشخص شد
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • همدان، میزبان برگزاری مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری کشور
  • تغییر زمان و مکان کشتی آزاد جام تختی