Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@14:07:23 GMT

زیرساخت‌های حوزه سلامت شهرستان دشتی تقویت شد

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۸۵۱۵۱

زیرساخت‌های حوزه سلامت شهرستان دشتی تقویت شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی بحرانی صبح پنجشنبه در آئین گرامیداشت هفته سلامت در شهرستان دشتی با تقدیر از تلاش‌های دو ساله کادر درمان در شرایط سخت کرونایی اظهار داشت: محور پویایی و تحرک در جامعه سلامت است و آن چیزی که باعث توسعه شهرستان می‌شود جامعه پویا، با نشاط و سالم است.

وی با بیان اینکه شکر گزاری دو نعمت امنیت و سلامت امری واجب است، افزود: در حوزه سلامت شما به عنوان فرماندهان آن به خوبی ایفای نقش کردید و با جانفشانی و بدون هیچ چشم داشتی به بیماران روحیه و خدمت می‌کردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بحرانی اضافه کرد: اتفاقاتی در کشورهای همسایه ما رخ می‌دهد ولی با تلاش نیروهای مسلح امنیت خوبی در کشور ما حکم فرما است که باید شکرگزار آن باشیم.

وی خاطر نشان کرد: در این دو سال پیک‌های مختلفی پشت سر گذاشتیم و این تلاش‌ها و زحمات شما بسیار مؤثر بود.

بحرانی تصریح کرد: حفظ این نعمت با تلاش و کوشش خودمان محقق نمی‌شود و اگر خودمان در عرصه سلامت تلاش نکنیم در طول زمان این سلامتی را از دست خواهیم داد.

وی افزود: اگر همراهی جامعه با شما نباشد قطعاً تلاش‌های شما به جایی نمی‌رسد و در شرایط کرونایی جامعه در کنار شما قرار گرفت تا کرونا جمع شد.

بحرانی یادآور شد: مسئولین بهداشت و درمان اهتمام ویژه به وضعیت پرسنل داشته باشند.

فرماندار دشتی گفت: زیر ساخت‌های بهداشت و درمان شهرستان تقویت شده و شش هزار متر مربع به فضای زیر ساختی سلامت شهرستان اضافه شده است.

کد خبر 5488210

منبع: مهر

کلیدواژه: دشتی هفته سلامت علی بحرانی بوشهر بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا احتکار آمار کرونا بسیج سازندگی مشهد خراسان رضوی بیرجند گروههای جهادی نانوایی آلودگی هوا ایلام لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۵۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکاف ۱۵ تریلیون دلاری برای تامین زیرساخت های جهانی تا سال ۲۰۴۰

به گزارش خبرگزاری مهر رئیس گروه بانک توسعه اسلامی گفت: جهان به راه‌حل‌های بلندمدت و پروژه‌های زیرساختی پایدار نیاز دارد، زیرا شکاف تأمین مالی زیرساخت‌های جهانی تا سال ۲۰۴۰ حدود ۱۵ تریلیون دلار برآورد می‌شود.

محمد الجاسر در نشست سالانه بانک و رویداد جشن طلایی در ریاض پایتخت عربستان سعودی گفت که تأمین مالی این پروژه‌های زیرساختی پایدار، مستلزم تغییر پارادایم است.

وی گفت: مکانیسم‌های سنتی تأمین مالی عمومی برای برآوردن تقاضای رو به رشد برای پروژه‌های زیربنایی مناسب نیست و جهان برای رسیدگی به این چالش‌ها و بودجه کافی برای سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت، نیاز به رویکردی جدید دارد.

الجاسر بیان کرد: این جایی است که بانک اسلامی به‌عنوان پرتویی از نور ظاهر می‌شود و اصول مبتنی بر دارایی و اشتراک ریسک آن کاملاً با نیازهای کشورهای کمتر توسعه یافته برای پروژه‌های زیرساختی بلندمدت هماهنگ است.

رئیس گروه بانک توسعه اسلامی افزود: «علاوه بر این، بانک اسلامی با تاکید بر مسئولیت زیست محیطی، کاملاً در موقعیتی است که از این تلاش‌ها حمایت کند».

همچنین یادآوری کرد که در پنج دهه گذشته، بانک از امور مالی اسلامی دفاع کرده است. او می‌گوید استراتژی ما حول محور ایجاد مشارکت‌های قوی، تقویت بازارهای مالی و توانمندسازی بخش خصوصی است.

رئیس گروه بانک توسعه اسلامی معتقد است که جهان بر سر تقاطع ایستاده است. همه‌گیری کووید -۱۹ آسیب‌پذیری‌ها را در زیرساخت‌ها آشکار و منابع عمومی را تخلیه کرد همچنین پیشرفت توسعه را معکوس کرد.

الجاسر گفت: «یک سوم کشورهای کم‌توسعه‌یافته در حال حاضر بدتر از دوران پیش از همه‌گیری هستند. بدون اقدام فوری، چشم‌انداز توسعه آنها می‌تواند بدتر شود».

همچنین تاکید کرد کشورهای کمتر توسعه یافته دارای پتانسیل اقتصادی فوق العاده در انتظار آزادسازی هستند.

وی با بیان اینکه تقویت سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌های اجتماعی و فیزیکی برای کاهش فقر، ارتقای سلامت و آموزش و ایجاد اشتغال کلیدی است، افزود: این مورد تاب‌آوری در برابر شوک‌های آینده مانند همه‌گیری و تغییرات آب‌وهوایی را تقویت می‌کند.

کد خبر 6090673 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • خیّران سلامت یک میلیارد ریال به حوزه سلامت شهرستان کاشمر کمک کردند
  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • برآورد اولیه خسارت ۲۰ هزار میلیارد ریالی سیل در شهرستان زیرکوه
  • بر آورد اولیه خسارت ۲۰ هزار میلیارد ریالی سیل
  • مشکل تورم با افزایش تولید از بن بست خارج می‌شود
  • شکاف ۱۵ تریلیون دلاری برای تامین زیرساخت های جهانی تا سال ۲۰۴۰
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • تقویت آموزش‌های مهارتی نیازمند توسعه زیرساخت ها است
  • جذب ۵ قاضی و ۲۴ کارمند در دادگستری فلاورجان