Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@21:22:07 GMT

قرارگاه مسکن حاشیه‌نشینی تبریز راه اندازی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۸۵۵۹۲

قرارگاه مسکن حاشیه‌نشینی تبریز راه اندازی می‌شود

به گزارش ایرنا، یعقوب هوشیار روز پنجشنبه در جلسه بررسی مشکلات پروژه‌های عمرانی شهرداری منطقه چهار تبریز اظهار کرد: همراهی معاون فنی و عمرانی استاندار با شهرداری تبریز در حوزه مسکن حاشیه‌نشینان جای قدردانی دارند و تلاش داریم از هفته آینده قرارگاه مسکن حاشیه‌نشینی را عملیاتی کنیم.

وی با اشاره به بازدیدهای صورت گرفته از سوی معاونت‌های شهرداری اعلام کرد: بخش‌های مختلفی از مدیریت شهری شامل معاونت‌های تخصصی در حوزه شهرسازی، عمرانی، مالی و خدماتی پیش از این جلسه، جلسات مختلفی در منطقه برگزار می‌کنند و تلاش داریم با احصای مشکلات منطقه و دعوت از دیگر نهادهای خدمت‌رسان شهری و درگیر با پروژه‌ها، نسبت به رفع آنها اقدام کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هوشیار خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی مدیریت شهری، حضور در یکی از مناطق دهگانه شهرداری در روزهای پنج‌شنبه و پیگیری پروژه‌های عمرانی و مشکلات منطقه با حضور استاندار و مدیران کل ادارات است که با یک همگرایی سریع به نفع مردم، مشکلات و مسائل پروژه‌های عمرانی حل شود.

قرار خدمت برنامه ویژه مدیریت شهری تبریز برای حضور در مناطق دهگانه تبریز و احصای مشکلات و بررسی و رفع آنها با حضور استاندار و مدیران کل ادارات و دستگاه‌های خدمت‌رسان شهری است که امروز دومین قرار خدمت در شهرداری منطقه ۴ تبریز در حال اجرا است.

در کلان شهر تبریز ۲ هزار و ۵۰۰ هکتار بافت حاشیه نشین وجود دارد که جمعیتی در حدود ۴۰۰ هزار نفر را در خود جای داده است.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی تبریز شهرداری تبریز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی تبریز شهرداری تبریز آذربایجان شرقی تبریز شهرداری تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۵۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح هویتی در خیابان معلم

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نصرالله آبادیان شهردار منطقه به پاس روز معلم با حضور در ساختمان شهدای مکه «دانشگاه فرهنگیان» واقع در خیابان معلم در نشست بررسی مسائل و مشکلات این دانشگاه شرکت کرد.

آبادیان در این نشست با تاکید بر تعاملات شهرداری تهران و وزارت آموزش و پرورش گفت: این دو نهاد همواره باهم تعاملات سازنده‌ای داشته‌اند و ما هم در منطقه هفت طی تفاهم نامه‌های که با مدارس سطح منطقه داریم، خدماتی را در راستای ارتقای فرهنگ عمومی کشور و آموزش همگانی ارائه می‌دهیم.

او به وجود مرکز آموزش شهدای مکه (دانشگاه فرهنگیان) در منطقه هفت اشاره کرد و گفت: خیلی خوشحالم که دانشگاه فرهنگیان در منطقه هفت قرار دارد و می توانیم در جهت افزایش سرانه‌های آموزشی شهروندان، برنامه‌ریزی‌های خوبی را داشته باشیم .

وی تاکید کرد: با توجه به موقعیت مکانی این دانشگاه و قرار گرفتن آن در کنار چندین مدرسه، شهرداری منطقه هفت در تلاش است پیاده روها و معابر پیرامون دانشگاه را تبدیل به یک گذر فرهنگی کند و این کار می‌تواند محیطی مناسب برای دانشجویان و دانش‌آموزان باشد.

پیش از سخنان شهردار، رییس دانشگاه فرهنگیان با ارائه آمارهایی از میزان فعالیت این دانشگاه گفت: ظرفیت این دانشگاه ۷۰۰ نفر است اما هم اکنون ۱۵۰۰ دانشجو در آن مشغول تحصیل هستند در حالی که این ساختمان به دلیل قدمت بالا، مشکلات زیادی دارد و باید فکری برای استحکام آن در برابر حوادث داشته باشیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کم‌توجهی به روستاها موجب حاشیه‌نشینی در شهرها می‌شود
  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره‌برداری بوستان بزرگ شهر در یزد
  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر شهری تبریز
  • تبریز گردشگرپذیر می شود/ احیای خانه های تاریخی در دل شهر
  • نصب ۳۰ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۴ اصفهان
  • خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) قم احداث می‌شود
  • برخی شهرهای استان مرکزی با پدیده حاشیه‌نشینی روبرو است
  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
  • تصویب قانون مدیریت واحد شهری بزرگ‌ترین خدمت به مردم و شورا/ قطار شهری، پروژه ملی است
  • اجرای طرح هویتی در خیابان معلم