Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار سرتیپ دوم ستاد محمدسعید فاضل‌دادگر روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: طرح عملیاتی قرارگاه استانی امین با اولویت مقابله با قاچاق، احتکار و اخلال در تولید و توزیع کالاهای اساسی و معیشت محور، روز گذشته در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی گلستان قرار گرفت.

وی بیان کرد: در این راستا روز گذشته ماموران موفق شدند طی عملیاتی ۵۰ تُن شکر، ۹ تُن و ۲۰۰ کیلوگرم روغن خوراکی و هشت هزار و ۵۰۰ نخ سیگار قاچاق کشف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به دستگیری سه متهم در این عملیات، خاطرنشان کرد: پلیس گلستان شبانه‌روز برای دفاع از آرامش و امنیت مردم تلاش کرده و اجازه فعالیت به قانون شکنان نمی‌دهد.

فرمانده انتظامی گلستان ادامه داد: همچنین ماموران انتظامی شهرستان گالیکش در ایست و بازرسی تنگراه حین کنترل مسیر ورودی و خروجی استان به یک دستگاه کامیونت مشکوک و آن را متوقف کردند.

فاضل‌دادگر افزود: در بازرسی از خودرو مورد نظر، چهار تُن تخم‌مرغ فاقد مجوز کشف و تحویل مراجع ذیصلاح شد.

وی تصریح کرد: در این راستا یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

وی یادآور شد: همچنین ماموران ایست و بازرسی تیل آباد در شهرستان آزادشهر حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه نیسان مشکوک و آن را متوقف کردند.

فاضل‌دادگر گفت: در بازرسی از خودرو مورد نظر 2 تُن و 285 کیلوگرم روغن قاچاق کشف که برابر اعلام کارشناسان ارزش آن 850 میلیون ریال برآورد شده است.

وی افزود: در این راستا یک متهم به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

فرمانده انتظامی گلستان تاکید کرد: کالاهای کشف شده در ایست و بازرسی‌های تنگراه و تیل‌آباد جدا از کشفیات احتکار شده بود.

برچسب‌ها گرگان فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گلستان گالیکش روغن خوراکی تخم مرغ پلیس امنیت اقتصادی آزادشهر احتکار سیگار شکر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گرگان فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گلستان گرگان فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گلستان گالیکش روغن خوراکی تخم مرغ پلیس امنیت اقتصادی آزادشهر احتکار سیگار شکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۵۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالای خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سرهنگ علی رحیمی‌پور گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز فرماندهی انتظامی امیدیه پس از کسب خبری مبنی بر دپوی انواع کالا‌های خارجی قاچاق در منزل یکی از قاچاقچیان، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی و کسب اطمینان از درستی موضوع، با هماهنگی با مرجع قضایی، از محل بازدید کردند و در نتیجه این عملیات، مقدار یک و نیم تن بادام که فاقد اسناد و مدارک معتبر گمرکی بود را کشف کردند.

سرهنگ رحیمی پور ارزش کالای مکشوفه را ۱۲ میلیارد ریال عنوان کرد و ادامه داد: برابر دستور اداره تعزیرات حکومتی شهرستان امیدیه، اموال توقیفی به سازمان نگهداری و فروش اموال تملیکی منتقل و پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شد و تحت رسیدگی قرار گرفت.  

دیگر خبرها

  • افزایش ایست‌های بازرسی در تهران؛ نماینده مجلس: این‌ها جزو وظایف عادی فراجا است!
  • کشف ۵۰۰ میلیون ریال چک‌پول تقلبی در ایوان
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • کشف بیش‌از ۱۱۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر
  • شهادت ۲ فلسطینی در غرب جنین/ درگیری‌های مسلحانه مقاومت با اشغالگران در طولکرم
  • اجرای طرح تعیین تکلیف پرونده‌های موجود در مراجع انتظامی کشور
  • کشف کالای خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه
  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان