Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-فرماندار شهرستان تبریز از بازرسی از 50 درصد نانواییهای شهرستان تبریز توسط 60 اکیپ در سه نوبت در طرح تشدید از نانوایی ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛ مهندس علی جعفری آذر در حاشیه آغاز طرح تشدید نظارت بر نانواییهای شهرستان تبریز در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه این اکیپ ها موظند با هرگونه گران‌فروشی، کم‌فروشی  فروش آرد یارانه ای نانوایی‌ها، تعطیلی خودسرانه و عدم کیفیت نان برخورد نمایند افزود: این اکیپ ها امروزه به حداقل 50 درصد نانوایی ها در شهرستان تبریز مراجعه کرده  و بالای 1000 واحد نانوایی مورد نظارت بازرسی قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ما هیچ کمبودی در عرضه نان و آرد مورد نیاز در شهرستان تبریز نداریم افزود: هیچ کمبودی در عرضه نبوده و مردم از این بابت نگرانی نداشته باشند.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان نیز در ارتباط با تشدید نظارت ها و برنامه های مرتبط با آن گفت: امروز سازمان جهادکشاورزی تمام امکانات خود را بسیج نموده و با تشکیل 41 اکیپ نظارت های خود را تشدید نموده است که این نظارت‌ها تا اتمام این دوره ادامه یافته و روزانه این بازرسی‌ها صورت خواهد گرفت.

مهندس ایاز برنو  با بیان اینکه نانوایی ها موظف هستند روزانه از ساعت 6:30 صبح اقدام به ارائه خدمات نمایند و تمامی سهمیه‌های نانوایی‌ها دایر بوده و تغییری در قیمت ها وجود ندارد گفت: کیفیت نان تولیدی نیز قطعاً مورد بازرسی قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه تاکنون نان تولیدی با کیفیت و قیمت مناسب در اختیار مردم عزیز قرار گرفته و به نسبت سال 1400 تغییر رخ نداده است بیان داشت: تلاش خواهد شد با همکاری شهروندان و نانوایان عزیز و بازرسان که شبانه روز به نظارت و بازرسی مشغولند در فضای کاملاً آرام این نعمت الهی به سفره‌های مردم راه یابد.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان افزود: شهروندان عزیز به عنوان ناظران اجتماعی باید مطلع باشند که شروع به کار نانوایی ها ساعت 6:30 صبح بوده و قیمت ها در تابلوهای این واحدها درج شده باشد و اگر تغییری در قیمتها و وزن  چانه ها مشاهده نمودندحتماً به سامانه 124 اطلاع رسانی نمایند تا بازرسی‌های لازم به عمل آید و نظم و امنیت غذایی جامعه خدشه دار نگردد؛ اگر چه باید ذکر کرد که بخش اعظمی از نانوایان عزیز قطعاً منصفانه عمل می نمایند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: جهادکشاورزی شهرستان تبریز نانوایی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۵۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاهیان پیشرفت‌های کشور را روایت کنند/ هر استاد و دانشجو یک رسانه باشد 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مالک رحمتی استاندار آذربایجان‌شرقی در مراسم گرامیداشت روز معلم در سالن استاد شهریار دانشگاه آزاد اسلامی تبریز با تأکید بر اینکه باید دانشگاه و تلاشگران آن را قدر دانست، اظهار کرد: اینکه بیش از ۱۵ میلیون دانشجو فارغ‌التحصیل شده و سه میلیون نفر از آنان مشغول تحصیل هستند، به برکت مجاهدت‌های علمی دانشگاه‌هاست.

وی با بیان اینکه پیشرفت‌ها را باید گفت تا جوانان به آینده امیدوار شوند، ادامه داد: توقف در مسیر رشد و تعالی معنی ندارد.

استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به سیر تحول در نسل‌های مختلف دانشگاه‌ها، بیان کرد: زمانی آموزش در مراکز دانشگاهی، محور بود، بعد از آن تحقیقات اولویت یافت و امروز کارآفرینی در کنار آموزش و تحقیق، مأموریت اصلی دانشگاه‌هاست.

رحمتی با اشاره به اینکه در دانشگاه آزاد اسلامی، ارتباط خوبی بین دانشگاه و صنعت به وجود آمده که مایه امیدواری است، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی به‌دلیل برنامه‌ریزی دقیق و اتکا به ظرفیت‌های درونی خود دستاورد‌های خوبی داشته است.

وی ابراز امیدواری کرد که دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه مهارت‌آفرینی نیز موفقیت‌های خوبی کسب کند و گفت: دستاورد‌های دانشگاهی خوب روایت و منعکس نمی‌شود و مراکز دانشگاهی باید از ظرفیت‌های رسانه‌ای و فضای مجازی برای تبیین و روشنگری و آگاهی‌بخشی به مردم برای مقابله با جنگ روانی دشمن استفاده کنند.

استاندار آذربایجان‌شرقی تشریح کرد: هر استاد دانشگاه و هر دانشجو می‌تواند یک رسانه باشد و امیدآفرینی کند.

به گزارش آنا، مراسم روز معلم با حضور جمع کثیری از استادان و همچنین دانشجویان ورودی سال ۷۲ واحد تبریز در رشته علوم اجتماعی (۳۱ سال پیش) و دانشجویان و مسئولان کشوری و با حضور مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، محمدقربانی گلشن‌آباد، معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی در سالن استاد شهریار دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برگزار شد.

در پایان مراسم از استادان، مدیران گروه و رئیس دانشکده نمونه تجلیل شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انحراف مینی بوس در تبریز هشت نفر را راهی بیمارستان کرد
  • دانشکده هوش مصنوعی در دانشگاه آزاد تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • دانشگاهیان پیشرفت‌های کشور را روایت کنند/ هر استاد و دانشجو یک رسانه باشد 
  • نظارت میدانی بر اجرای عملیات حفاظتی قنوات شهرستان یزد
  • رقابت ۱۲ نفر برای ۶ کرسی دیگر مجلس در آذربایجان شرقی
  • اسلامی: ۱۳۰ بازرس آژانس مجاز به حضور در ایران هستند
  • اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز
  • برنامه اقدام مشترک برای رونق باغ‌موزه دفاع مقدس تبریز تدوین شود
  • نواخته شدن زنگ سپاس معلم در تبریز
  • بهره‌برداری از ۸۰ درصد پروژه‌های آموزشی تبریز