Web Analytics Made Easy - Statcounter

تولیدی پوشاک زنانه یکی از مشاغل پر درآمد و پولساز است که برای افراد، شرایط کار آفرینی را فراهم می سازد. در واقع این شغل به ظاهر لذت بخش، در ابتدا بسیار ساده به نظر می رسد و افراد پیش از ورود به این حرفه تصور می کنند می توانند در مدت کوتاهی به اهداف خود برسند. این در حالی است که پس از مدتی متوجه خواهند شد که رسیدن به هدف، تنها با تلاش مستمر امکان پذیر است و در نهایت می توانند با کارآفرینی بهتر و استمرار در کار به کسب سود و در آمد برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنوع لباس خانم ها این امکان را برای افراد ایجاد می کند که با راه اندازی تولیدی پوشاک زنانه امکان افزایش دامنه کاری را داشته باشند. در واقع در تولید پوشاک زنانه، قابلیت تولید انواع مانتو و شلوار، لباس خانگی، شومیز، لباس زیر و... نیز فراهم است که به شما امکان کسب در آمد از طریق تولیدات متفاوت را می دهد.

بهترین تولیدی پوشاک زنانه

بدون شک یکی از مهم ترین نکات در زمان خرید انواع پوشاک زنانه توجه به برند آن است که تاثیر زیادی در کیفیت لباس خواهد داشت؛ چرا که معمولا در هر برند نوع و کیفیت دوخت، جنس و کیفیت پارچه و... با هم متفاوت است که این عوامل نقش سازنده ای در کیفیت پوشاک تولید شده خواهند داشت.

سالیکو با ارائه کلیه پوشاک زنانه با کیفیت عالی، شما را از مراجعه به سایر فروشگاه ها برای خرید لباس ها بی نیاز می کند چرا که این مجموعه به عنوان بهترین تولیدی لباس زیر زنانه نیز فعالیت مستمر و گسترده دارد و این امکان برای خانم ها فراهم است که بتوانند تمامی پوشاک مورد نظر خود را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت، خریداری نمایند. خرید مستقیم از تولیدی پوشاک و حذف واسطه ها سبب می شود که هزینه خرید لباس برای مشتریان تا حد زیادی کاهش پیدا کند و مشتریان بتوانند بهترین لباس ها را با مناسب ترین قیمت ها خریداری نمایند.

معرفی انواع تولیدات سالیکو

سالیکو به عنوان یکی از بزرگ ترین مجموعه های تولیدی پوشاک با تولید انواع لباس های زنانه در مدل های مختلف و قیمت بسیار مناسب بخش عمده ای از فروش بازار را به خود اختصاص داده است. همین امر سبب شده که مجموعه، خود را به بخش های متفاوتی تقسیم بندی کند تا بتواند به صورت کاملا یکپارچه بخش های متفاوت را مدیریت نماید.

تولیدی شومیز مجلسی

گفتنی است که تمامی مدل های تولیدی شومیز سالیکو بر اساس آخرین ترند های اروپایی طراحی می شوند و به شما این امکان را می دهند تا بتوانید انواع مدل ها را با دیگر لباس های خود ست کنید. در این بخش انواع شومیز مجلسی و خانگی، طراحی و تولید می شود که همگی با توجه به میزان مواد اولیه، جنس پارچه، مدل و دیگر استاندارد ها با قیمت مختلف به فروش می رسند.

تولید ست خانگی

از دیگر تولیدات پرطرفدار این مجموعه می توان به انواع لباس های خانگی اشاره کرد که به دلیل داشتن جنس بسیار لطیف و مدل های زیبا انتخابی ایده آل برای پوشش خانگی هستند. این مدل از لباس ها که در قالب بلوز و شلوار، تیشرت، تاپ، تونیک و... طراحی می شوند، معمولا از جنس نخ و پنبه هستند. استفاده از الیاف و پارچه های نخی و پنبه ای، پارچه ابر و بادی و ... وزن لباس را تا حد زیادی کاهش می دهد و همین امر سبب ایجاد حس آرامش و راحتی خواهد شد.

تولیدی تیشرت و تونیک

یکی از پر طرفدار ترین تولیدات پوشاک زنانه سالیکو تونیک و تی شرت هایی است که در سایز های متفاوت به بازار عرضه می شوند، استفاده از پارچه های طرح دار، تریکو، نخی، حریر و... که در مدل های جدید و زیبا طراحی و تولید شده اند رمز موفقیت این بخش از تولیدات سالیکو است. بدون شک با مراجعه به این بخش حتی اگر نیازی به تونیک یا شومیز نداشته باشید یکی از مدل های زیبای آن را خریداری می کنید.

تولیدی لباس زیر زنانه

همانطور که می دانید لباس زیر، بخش مهمی از خرید بانوان به حساب می آید که به دلیل داشتن ارتباط مستقیم با بدن بسیار مورد توجه قرار می گیرد. از مهم ترین ویژگی های تولیدی لباس زیر زنانه سالیکو می توان به استفاده از پارچه های با کیفیت اشاره کرد. از پارچه های نخی ، پنبه ای و گیاهی که تراکم زیاد تارو پود دارند و از ماندگاری بالایی برخوردار هستند در تولیدات این بخش استفاده می شوند؛ چرا که معمولا لباس های زیر به دفعات زیادی شستشو می شوند و در صورتی که از پارچه های با کیفیت، تولید نشوند پس از چند بار شستشو مقاومت خود را از دست می دهند.

نتیجه گیری

تولیدی پوشاک زنانه سالیکو یکی از بهترین های حرفه خود است که هدف اصلی خود را تولید لباس های ایرانی با کیفیت معرفی می کند، این مجموعه سعی دارد با افزایش تولیدات داخلی علاوه بر کسب سود به افزایش رشد کار آفرینی نیز کمک کند. با مراجعه به سایت سالیکو می توانید کلیه پوشاک مورد نظر خود را به طور مستقیم از تولیدی سفارش دهید و به دلیل نبودن واسطه شاهد کاهش چشم گیر قیمت ها باشید. همچنین به دلیل استقبال عموم از تولیدات این مجموعه، شعباتی در سراسر استان تهران و حتی کشور نیز افتتاح شده است و می توانید برای بررسی کامل کیفیت لباس ها به صورت حضوری به فروشگاه های معتبر سالیکو مراجعه فرمایید.

کد خبر 1630406

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تولیدی پوشاک زنانه لباس زیر لباس ها مدل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۵۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از اشتغالزایی تا صادرات در روستای چهلخانه

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛  فرماندار شهرستان فریدن گفت: در سال ۱۴۰۱ بیش از ۱۱۵ میلیارد تومان مجموع اعتبار جذب شده در زمینه اشتغالزایی شهرستان فریدن بوده که زمینه اشتغال هزار و ۷۱۶ نفر فراهم شده است. در سال ۱۴۰۲ نیز هزار و ۲۰۰ نفر با اعتبار جذب شده و پرداخت تسهیلات ۱۶۲ میلیاردتومانی مشغول کار و فعالیت شدند.


عباس نصیری بخشدار بخش زنده رود فریدن نیز گفت: تلاش شده است با پرداخت تسهیلات کم بهره در سطح روستا‌های بخش زنده رود این شهرستان و ایجاد کارگاه‌های اشتغالزایی، زمینه کار و فعالیت را برای کارآفرینان، مردم روستا و جوانان فراهم سازیم که این امر در سال جاری با توجه به شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم با جدیت بیشتری در جهت پویایی اقتصاد روستا‌ها پیگیری می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


اصغر احمدی تولید کننده و کارافرین روستای چهلخانه فریدن گفت: ۵ کارگاه خیاطی در سطح روستا‌های شهرستان فریدن و شهرستان‌های های همجوار با محوریت کارگاه روستای چهلخانه مشغول فعالیت هستند که در همین راستا برای ۱۵۰ نفر از مردم روستا بویژه بانوان اشتغالزایی صورت گرفته است.

این تولید کننده پوشاک افزود: از صفر تا صد فرایند تولید پوشاک شامل بُرش، خیاطی، سنگ‌شور و بسته بندی در روستا صورت می‌پذیرد و در نهایت پوشاک تولیدشده به سراسر شهر‌های کشور ارسال و همچنین به کشور‌های همسایه صادر می‌شود.

دیگر خبرها

  • از اشتغالزایی تا صادرات در روستای چهلخانه
  • بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی
  • آیرودینامیکی ترین خودروی تولیدی جهان معرفی شد
  • یکشنبه‌های الگونمایی؛ این هفته «ایران جوان بمان(جمعیت)»
  • پنجره دوجداره upvc چی بخرم؟ معرفی بهترین برند پنجره دوجداره upvc
  • ماجرای تولید نوکیای تقلبی جدی شد
  • دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک
  • کسب رتبه برتر کیفیت نان‌های تولیدی استان در اسفند ۱۴۰۲
  • ورود سازمان توسعه تجارت به ماجرای تولید نوکیای تقلبی
  • همکاری با ۵۰ برند و برگزاری ۱۲ کمپین موفق/ پلاتین دستاوردهای خود را جشن گرفت