Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل حزب اصولگرای «نسل نو» با اشاره به اینکه کشور به احزاب سیاسی و اجتماعی نیازمند است،گفت: حزب نسل نو در امتداد حزب جمهوری اسلامی است.

به گزارش ایران اکونومیست، مهدی اقراریان امروز در نخستین نشست کشوری حزب نسل نو با بیان اینکه قصد داریم با همفکری اعضای حزب در افق ایران ۱۴۲۰ قدم برداریم، اظهار کرد:  کلیدواژه «نسل نو» را از بیانات رهبر انقلاب گرفته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نسل اول انقلاب اسلامی کسانی بودند که دوران پیروزی انقلاب و شکل گیری نظام جمهوری اسلامی را درک کرده و در آن شرکت داشتند. اکنون مدیریت سیاسی کشور در اختیار نسل دوم است‌ و  بخشی از مدیران کشور هم از نسل سوم هستند.

وی افزود: ما حزب نسل نو را در امتداد حزب جمهوری اسلامی می دانیم. اکنون حزب فراگیری مثل حزب جمهوری اسلامی نداریم. احزاب کشور صرفا سیاسی هستند در حالیکه ما به احزاب سیاسی و اجتماعی نیازمندیم. چنین حزبی می تواند جهاد تبیین را اجرایی کند.

این عضو شورای شهر تهران  همچنین با بیان اینکه نسل نو می خواهد بسترساز حضور نسل چهارم در مدیریت کشور باشد، گفت: ما قصد تربیت مدیرانی داریم که مسأله ساز نباشند. وظیفه حزب کادرسازی و تربیت مدیران است.

این فعال سیاسی اصولگرا در ادامه به اینکه شعار حزب را نسل نو امیدوار، مصلح و تمدن ساز انتخاب کرده‌ایم، اظهار کرد: ما امیدوار هستیم که با استفاده از ظرفیت های داخلی کشور می توان مشکلات را حل کرد. البته کشور حتما به اصلاح برخی رویه ها و روندها نیاز دارد. از سویی تمدن سازی به انسان هایی نیاز دارد که به تعبیر رهبر انقلاب، دارای هویت ایرانی اسلامی بوده و آشنا و آمیخته با آرمان های انقلاب و برخوردار از روحیه مقاومت باشند.

اقراریان در ادامه با اشاره به ایجاد دوگانه اصولگرایی و اصلاح طلبی در کشور، گفت: نسل سوم هم معتقد به اصول انقلاب و هم معتقد به اصلاح رویه ها هستند و این مسیر با خردوزی انجام می شود.

وی همچنین با اشاره به بیانات رهبری درباره لزوم تقوای سیاسی، گفت: برخی بداخلاقی ها مردم را آزرده کرده است. به خاطر مسایل سیاسی هر اقدامی انجام می شود و به زندگی خصوصی افراد ورود می کنند در حالیکه اگر تقوای سیاسی وجود داشت، این اقدامات انجام نمی گرفت.

اقراریان تاکید کرد: انقلاب اسلامی به مردم ایران تعلق دارد و نه گروه ها. ما احساس خطر کردیم که تعلقات خاطر نسل سوم و چهارم به انقلاب در حال فاصله گیری است؛ زیرا این نسل ها تحت تبلیغات دشمن بوده اند بنابراین  نسل نو وظیفه دارد حلقه واسط میان نسل ها باشد. ما قصد داریم چنین دغدغه هایی که دغدغه های رهبری هم هست را دنبال کنیم. نقشه راه ما هم منظومه فکری رهبری انقلاب است.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: حزب نسل‌نو

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: حزب نسل نو حزب جمهوری اسلامی حزب نسل نو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۵۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش خلیج فارس در راهبرد امنیت ملی کشور بی‌بدیل است

ایسنا/هرمزگان امام جمعه بندرعباس گفت:‌ در آستانه روز خلیج فارس قرار داریم و نقش خلیج فارس در راهبرد امنیت ملی کشور بی‌بدیل است.

حجت‌الاسلام محمد عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه شهرستان بندرعباس امروز (هفتم اردیبهت ماه) در خطبه‌های نماز جمعه، اظهار کرد:‌ خلیج فارس در راهبرد امنیت ملی ایران نقش بی‌بدیلی دارد و استان هرمزگان به‌دلیل قرارگیری در تنگه هرمز و وجود جزایر متعدد تحت مدیریت و پشتیبانی این استان، در بهره‌برداری از این دریا باید نقش محوری و کلیدی ایفا کند.

وی با بیان این که در آستانه روز ملی خلیج فارس قرار داریم و برنامه‌ریزی برای گرامیداشت این روز و بیان نقش و جایگاه ایران در امنیت و اقتصاد خلیج فارس اهمیت ویژه‌ای دارد، تصریح کرد: تحریف نام خلیج فارس از سوی جریانی فرامنطقه‌ای صورت می‌گیرد چرا که همه جهانیان می‌دانند  نام خلیج فارس مربوط به بیش از ۲ تا ۳ هزار سال پیش است.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان ادامه داد: تاریخچه نام خلیج‌فارس به قبل از اسلام و حتی پیش از میلاد حضرت مسیح باز می‌گردد که در منابع اسلامی به نام خلیج فارس و دریای پارس مشهور بوده و حتی همین کشورهای عربی منطقه نیز در گذشته و حتی اکنون از این نام بهره می‌گیرند.

حجت‌الاسلام عبادی زاده با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری به عنوان معلم انقلاب اسلامی، این روز را به همه معلمان پرتلاش میهن اسلامی‌مان تبریک و تهنیت گفت و عنوان کرد: معتقدم که معلمان باید سطح خودشان را در تراز انقلاب اسلامی بالا ببرند زیرا نقش اول تحول بنیادین در نظام آموزش پرورش را معلمان دارند.

وی پیشنهاد داد با توجه به جایگاه والای مقام معلم، نام آموزش و پرورش به تربیت و تعلیم تغییر داده شود.

وی به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی با کارگران نیز اشاره و اظهار کرد: کارگران کم توقع‌ترین و قانع‌ترین اقشار جامعه‌ هستند و بر مسئولان و متولیان امر واجب است تا حقوق و دستمزد این قشر پرتلاش را به نحوی اصلاح کنند که آنان در برابر تورم و مشکلات اقتصادی،‌ فشار کمتری بر این قشر وارد شود.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به تقدیم بیش از ۱۴ هزار شهید از سوی جامعه کارگری در دوران دفاع مقدس، اضافه کرد: هر جا که نظام اسلامی به حضور این عزیزان نیاز داشته،‌ آنان با اقتدار و صلابت در برابر دشمن قد علم کردند و این قشر همواره همراه نظام و کشور بوده‌اند و باید جهت‌گیری مسئولان،‌ حل مشکلات این قشر باشد.

عبادی‌زاده در پایان از آحاد جامعه خواست تا کتابخوانی به‌خصوص مطالعه آثار شهید مطهری را مورد توجه قرار دهند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • زن و خانواده مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است
  • تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی
  • مبانی تئوری و فکری محکم اسلام علت ماندگاری انقلاب اسلامی است
  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند
  • نقش خلیج فارس در راهبرد امنیت ملی کشور بی‌بدیل است
  • اربعین به برکت انقلاب اسلامی جهانی شده است
  • کادرسازی برای نظام جمهوری اسلامی اولویت حلقه صالحین باشد
  • وزیر کشور: مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور هستند
  • تنها راه بازگشت امنیت به منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده اسرائیل است