Web Analytics Made Easy - Statcounter

ممفیس تسلیم نشد.

ممفیس گریزلیز پنجمین بازی این سری را با پیروزی پشت سر گذاشت.

به گزارش طرفداری، در چارچوب رقابت های پلی آف NBA و در راند دوم بازی ها، ممفیس گریزلیز در پنجمین بازی این سری میزبان گلدن استیت بود. مصدومیت بد موقع جا مورنت شانس ممفیس را بسیار پایین آورده بود و این در حالی بود که سری با برتری 3-1 وریرز در جریان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نهایت این مسابقه برگزار شد و ممفیس همه را شوکه کرد و با نتیجه 134-95، قاطعانه پیروزی در پنجمین مسابقه سری را بدست آورد.

در بخش آماری، سه بازیکن تیم ممفیس امتیازهایی بالای 20 را داشتند. دزموند بین، تایس جونز و جیرن جکسون جونیور در این مسابقه هر کدام 21 امتیاز آوردند و در غیاب جا مورنت، تیمشان را به پیروزی رساندند. در تیم گلدن استیت اما کلی تامپسون با 19 امتیاز بهترین بازیکن اسکورینگ تیمش بود.

بدین ترتیب این سری 3-2 و البته همچنان به سود گلدن استیت است. نبرد بعدی دو تیم که خیلی سرنوشت ساز خواهد بود به میزبانی گلدن استیت برگزار می شود و باید دید که جنگجویان می توانند از فرصت میزبانی خود برای رسیدن به کنفرانس غرب استفاده کنند یا شرایط طور دیگری رقم می خورد.

آمار بازی گلدن استیت وریرز ممفیس گریزلیز

 

اخبار داغ 

رکنا برگشت داریوش یزدانی مربی آکادمی بارسا شد استقبال ویژه از آرمان رمضانی بعد از گل 3 امتیازی / عکس اینتر و کسب 3 برد پیاپی مقابل یوونتوس پس از یک قرن چهره خندان پائولو دیبالا پس از گل سوم اینتر به یوونتوس / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ممفیس گریزلیز گلدن استیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۶۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوودی: هر بازی حکم فینال را دارد

ایسنا/اصفهان بازیکن تیم بسکتبال ذوب‌آهن پس از دیدار دوم نیمه‌نهایی گفت: هر بازی حکم فینال را دارد و ما ۵ فینال داریم. فعلا با حساب ۱ بر ۱ مساوی و تنها تمرکزمان به بازی بعدی در تهران است.

آرن داوودی پس از پیروزی سخت برابر طبیعت در دومین دیدار مرحله نیمه‌نهایی، اظهار کرد: در مرحله نیمه نهایی همه بازی‌ها حکم فینال را دارد و مرحله حساس و سختی است. در بازی قبل نتوانستیم از امتیاز میزبانی استفاده کنیم و خیلی بد بودیم. طبیعت تیم بسیار خوب با بازیکن خارجی بینظیر است که پیروزی برابر آن‌ها کار سختی است.

وی افزود: در فاصله کمی که داشتیم ریکاوری کردیم و اشتباهات بازی اول را تا حدودی برطرف کنیم. 

بازیکن باتجربه گاندوها تاکید کرد: هر بازی حکم فینال را دارد و ما ۵ فینال داریم. فعلا با حساب ۱ بر ۱ مساوی و تنها تمرکزمان به بازی بعدی در تهران است.

داوودی یادآور شد: طبیعت تیم بزرگ و سرسختی است. اگر خوب نبود به این جایگاه نمی‌رسید.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • رونالدو النصر را به فینال جام حذفی عربستان رساند
  • تداوم ناکامی جود بلینگام برابر بایرن مونیخ: بدون حتی یک پیروزی!
  • هری کین: برای پیروزی به برنابئو می‌رویم
  • نخست‌وزیر مالزی: برای برقراری عدالت در قبال فلسطینی‌ها قاطعانه عمل می‌کنیم
  • زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروزی شمس آذر برابر حریف تهرانی
  • نساجی انگیزه‌های خاص برای پیروزی دارد
  • خوشحالی گارناچو به سبک کریستیانو رونالدو، پس از پیروزی در بازی بیلیارد / فیلم
  • پیروزی بدون جنگ
  • داوودی: هر بازی حکم فینال را دارد
  • پیروزی تیم مولر و دلیخت مقابل کیم مین جائه و چوپوموتینگ در بازی EFootball2024 / فیلم