Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر پایگاه میراث جهانی هورامان گفت: نمایشگاه عکس جلوه های رمضان در میراث جهانی هورامان در سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سروآباد با حضور فرماندار، امامان جمعه سروآباد و هورامان تخت و مدیران شهرستانی افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ پویا طالب نیا در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به ظرفیتی که در استان‌های کردستان و کرمانشاه وجود دارد پیشنهاد برپایی نمایشگاه‌های عکسی از رویدادهای جهانی هورامان در این ۲ استان داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه طی فراخوانی آثاری از عکاسان خبری برای نمایشگاه عکس کردستان ارسال شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه هورامان بین ۲ استان کردستان و کرمانشاه مشترک است نمایشگاه‌های عکس هم در این استان‌ها برپا می‌شود.

مدیر پایگاه جهانی منظر فرهنگی تاریخی هورامان افزود: تجمیع عکس‌های برپا شده در نمایشگاه‌های کردستان و کرمانشاه با همکاری یونسکو در قالب نمایشگاهی در تهران به نمایش در می آید.

طالب نیا با اشاره به اینکه هر برنامه‌ای که به اجرا در می آید با انتشار گزارش‌های خبری و تصویری ماندگار می‌شود، ادامه داد: انتشار گزارش های تصویری از برنامه های مختلف به ویژه هزار دف در پالنگان باعث شده چنین مراسم هایی جهانی شود و از اقصی نقاط کشور و دنیا افرادی حضور پیدا کنند.

در نمایشگاه عکس رمضان کریم ۲۳ عکس از ۱۱ عکاس استان از جمله فرشید اردلان، احمد بلباسی، مبین پیمانکار، سیدلطیف حسینی نسب، آزاد حسامی، جلال داسار، بهمن شهبازی، نویدصیدیمرادی، جمشید فرجوند فردا، کیوان فیروزه ای و آریان نصرالهی به نمایش درآمده است.

نمایشگاه عکس میراث جهانی هورامان در سروآباد به مناسبت سالروز سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به استان کردستان، توسط قرارگاه جوانان گام دوم انقلاب اسلامی با همکاری فرمانداری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سروآباد، بنیاد علوی و حمایت پایگاه ثبت جهانی هورامان برپا شد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان میراث جهانی هورامان جهانی هورامان نمایشگاه عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۶۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از لوح ثبتی مهارت سنتی فراوری چای دستی در لاهیجان

ولی جهانی افزود: همزمان با نکوداشت کاشف السلطنه در آیینی از لوح ثبتی مهارت سنتی فراوری چای دستی «دس چای» در موزه چای لاهیجان  باحضور جمعی از مسئولان و مردم رونمایی شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی گیلان ادامه داد: مهارت سنتی فراوری چای دستی «دس چای» در فهرست میراث ناملموس کشور به شماره ۲۷۶۲به ثبت رسیده است.

جهانی با بیان اینکه چای محصولاستراتژیک  استان است، خاطر نشان کرد: به دلیل اهمیت این محصول فوق‌ العاده در گیلان و ایران، سازمانی با عنوان سازمان چای در کشور ایجاد شد که به مرکزیت گیلان و شهر لاهیجان فعالیت دارد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • برگزاری ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان
  • نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج افتتاح شد
  • ضرورت بازنگری حریم عمارت خسروآباد سنندج
  • انتقال اشیای تاریخی موزه ایران باستان به موزه آذربایجان تبریز
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • افتتاح ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • هفتاد اثر موزه شوش، مرمت شد
  • رونمایی از لوح ثبتی مهارت سنتی فراوری چای دستی در لاهیجان
  • گردنه تته پس از ۵ ماه بازگشایی شد
  • یک قرن سنندج در قاب تصویر