Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-27@23:36:46 GMT

جدیدترین اثر «شواب» در نمایشگاه کتاب

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۸۶۲۴۲

جدیدترین اثر «شواب» در نمایشگاه کتاب

محمد جوادی از ترجمه جدیدترین اثر وی.ای.شواب و عرضه آن در نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.

مترجم آثار شواب در ایران درباره این اثر و نویسنده‌اش به ایران اکونومیست گفت: جدیدترین کار شواب «عمارت گالانت» نام دارد که در نمایشگاه عرضه می‌شود. این رمان داستانی شخصیت‌محور و چندسبکی دارد؛ وحشت، فانتزی و رازآلود. نویسنده کتاب، شواب با خلق مجموعه‌ها و آثار مستقل، در حوزه‌های نوجوان و بزرگسال مطرح شده و از او تاکنون بیش از ۳۰ رمان منتشر و به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آثار بزرگسال شواب رمان‌های «شرور»، و «انتقامجو» از مجموعه‌ «تبهکاران» و رمان‌های «تاریک‌تر از جادو»، «اتحاد سایه‌ها» و «شوالیه‌های روشنایی» از مجموعه‌ «سایه‌های جادو» در انتشارات کتابسرای تندیس منتشر شده‌است.

جوادی همچنین درباره ترجمه‌های تجدید چاپ‌شده‌اش در نمایشگاه گفت: رمان «2666» روبرتو بولانیو با چاپ سوم به نمایشگاه رسیده که مهم‌ترین اثر این نویسنده به حساب می‌آید. اثری که به‌ویژه در سال‌های اخیر با استقبال خوب مخاطبان روبه‌رو شده و نسل‌های جدید کتاب‌خوان به این رمان توجه ویژه‌ای نشان داده‌اند. در همین راستا کتاب‌سرای تندیس چاپ سوم این رمان ۱۲۰۰ صفحه‌ای را در نمایشگاه بین‌المللی کتاب به دست علاقه‌مندان رسانده‌است.

او در ادامه از چاپ سوم سه‌گانه «گذرگاه» در نمایشگاه گفت و اضافه کرد: جا دارد از نشر کتابسرای تندیس تشکر کنم که با توجه به شرایط کنونی و هزینه‌های بالای تولید کتاب، این مجموعه ۳۰۰۰ صفحه‌ای را منتشر کرده‌است. مجموعه‌ای که طرفداران آن مدت‌ها بود منتظر تجدید چاپش بودند.

محمد جوادی در پایان درباره برپایی نمایشگاه کتاب گفت: فکر می‌کنم نمایشگاه کتاب بهترین فرصت برای معرفی آثار ناشران برای مخاطبان است. از آن‌جا که بعضاً اتفاق می‌افتد که بسیاری از کتاب‌ها در چرخه توزیع از جمله کتاب‌فروشی‌ها و پخشی‌ها به‌خوبی دیده نمی‌شوند، در نمایشگاه ناشران این فرصت را پیدا می‌کنند که بی‌واسطه تمامی کتاب‌هایشان را برای مخاطب معرفی کنند.

سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از بیست‌ویکم تا سی‌ویکم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ در دو بخش حضوری در مصلای امام خمینی(ره) و مجازی در سامانه ketab.ir برگزار می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: نمایشگاه کتاب ۱۴۰۱ ، سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ، نمایشگاه کتاب ، آدرس نمایشگاه کتاب تهران ، زمان نمایشگاه کتاب 1401 ، محمد جوادی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: نمایشگاه کتاب ۱۴۰۱ سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران نمایشگاه کتاب آدرس نمایشگاه کتاب تهران زمان نمایشگاه کتاب 1401 محمد جوادی نمایشگاه کتاب کتاب تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۶۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار کتاب «ماهی جان» در قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر «ماهی جان» کتابی شامل مجموعه شعر نوجوان است که به همت واحد کودک و نوجوان انتشارات سایه گستر منتشر شده است.

سرایش آثار این مجموعه را مهدی مردانی کارشناس مسئول فرهنگی، هنری و ادبی و تصویرگری آن را فیروزه ولدآبادی مربی فرهنگی کانون استان قزوین برعهده داشته‌اند.

این کتاب شامل ۲۸ سروده در قالب نیمایی است که انتشارات سایه گستر آن را در اندازه رقعی منتشر کرده است.

کد خبر 6089669

دیگر خبرها

  • جدیدترین شماره مجله «خیمه» منتشر شد
  • انتشار کتاب ماهی جان در قزوین
  • ۱۰ عنوان به مجموعه کتاب‌های کودکی نامداران اضافه می‌شود
  • انتشارات شهید کاظمی با ۶۰ عنوان جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • انتشار کتاب «ماهی جان» در قزوین
  • برگزاری جشن تولد برای مجموعه کتاب‌های پیامبران اولوالعزم در نمایشگاه کتاب
  • نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ آغاز شد
  • نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ آغاز شد+ عکس
  • رمان جدید اکبر والایی چاپ شد/ «بر فراز کشتزار» در بازار نشر
  • رمان جدید اکبر والایی چاپ شد/«بر فراز کشتزار» در بازار نشر