Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-جانشین فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: تامین امنیت مرزها از مهمترین ماموریت‌های انتظامی است و اهتمام ویژه‌ای در این خصوص وجود دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تایباد، سردار قاسم رضایی روز پنجشنبه در جریان پایش هوایی مرزها در منطقه تایباد، دوغارون و صالح آباد خراسان رضوی، در جمع خبرنگاران اظهارداشت: همواره سعی شده با تعامل با کشورهای همسایه ضمن برقراری امنیت پایدار در مرزها، روابط حسنه و برادرانه خود را با آنان توسعه دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این مطلب که پایش‌های مرزی همواره در دستور کار مسئولان در فرماندهی کل انتظامی است و به صورت مستمر انجام می‌شود افزود: سنجش آمادگی نیروهای مرزی، بررسی مشکلات و ارائه تدابیر و راهکاری‌های لازم برای تقویت و ارتقای توان عملیاتی مرزبانان و افزایش امنیت مرزها از اهداف مدنظر در سفر به خراسان رضوی است. 

اجرای کامل طرح هوشمندسازی انسداد مرزهای کشور در سال 1401/ سردار رضایی: دنبال تقویت دیپلماسی ایران و عراق هستیمسردار رضایی: ناامنی امروز افغانستان نتیجه حضور کشورهای استعمارگر در منطقه استسردار رضایی: اولویت ناجا در سال 1400 مقابله جدی با قاچاق کالا و ارز است/با قدرت‌نمایی اراذل و اوباش در لحظه برخورد می‌کنیم‌‌

جانشین فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: تامین امنیت و آرامش مردم و جامعه، هدف کارکنان نظامی و انتظامی است و کسی که برای رضایت خلق گام بردارد مورد عنایت حق تعالی و ولی او خواهد بود. 

انتهای پیام/281/ی

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کل انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۶۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۵ مخل نظم و امنیت در مشهد

جانشین فرمانده انتظامی مشهد، گفت: در اجرای طرح اقتدار امنیت اجتماعی ۵ مخل نظم و امنیت در شهر مشهد دستگیر شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد چراغ،  اظهار داشت: در پی گزارش‌های متعدد شهروندان مبنی بر شرارت چند تن از اراذل و اوباش در محدوده شهرک حجت، بولوار نجف و روستای کوشک مهدی، پی‌گیری موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی مشهد با رصدهای اطلاعاتی خود مخفیگاه 5 تن از این افراد شرور که دائم مخفیگاه خود را تغییر می دادند را شناسایی و در 2 اقدام ضربتی و غافلگیرانه  آن‌ها را دستگیر و در این رابطه 4 قبضه قمه، 2 قبضه چاقو و 7 عدد چماق کشف کردند.

چراغ خاطرنشان کرد: جرائمی از قبیل مزاحمت برای نوامیس، شرکت در نزاع‌های دسته جمعی، مجروح کردن چند شهروند، ایجاد رعب و وحشت برای اهالی و انتشار فیلم‌های درگیری در فضای مجازی از مهمترین عناوین مجرمانه در پرونده این 5 مخل نظم و امنیت است.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد با اشاره به معرفی متهمان به دادسرا تاکید کرد: تحرکات و فعالیت‌های اراذل و اوباش و افرادی که قصد برهم زدن آرامش مردم را دارند در رصد اطلاعاتی پلیس بوده و در صورت ارتکاب هرگونه اوباشگری و قانون‌شکنی پلیس مقتدرانه و قانونی وارد عمل خواهد شد.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • فرمانده نیروی زمینی سپاه: امنیت ملی خط قرمز ماست و در تامین امنیت با کسی شوخی نداریم
  • تاکید جانشین فراجا بر بازرسی همیشگی از ۷ شاخص در انتظامی کشور
  • با قرارگاه نور جواب دشمن را می‌دهیم / ادعای حقوق بشر غربی‌ها دیدنی است
  • برادرکُشی به دلیل اختلافات مالی در مشهد
  • مخلان امنیت در مشهد دستگیر شدند
  • دستگیری ۵ مخل نظم و امنیت در مشهد
  • نیروی دریایی امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده
  • هشدار جدی فرمانده ارشد ارتش به دشمنان: جواب هر تجاوز و نگاه نامناسبی را با قدرت می دهیم /پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است