Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@14:57:11 GMT

نفرات تیم ملی نوجوانان دختر و پسر نهایی شدند

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۸۶۲۹۷

نفرات تیم ملی نوجوانان دختر و پسر نهایی شدند

نفرات برگزیده رقابت های انتخابی تیم ملی نوجوانان دختر و پسر جهت حضور در رقابت های قهرمانی آسیا مشخص شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز ؛ پس از برگزاری رقابتهای انتخابی تیم ملی نوجوانان دختر و پسر کشور ، نفرات اول تا سوم تیم ملی نوجوانان جهت اعزام به مسابقات نوجوانان آسیا به میزبانی لائوس که تاریخ برگزاری آن تاکنون مشخص نشده انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  با موافقت کادر فنی تیم ملی پس از نیلیا نقیبی از تهران و ستایش ایلوخانی از همدان که با بالاترین امتیاز کسب شده پس از برگزاری رقابتهای انتخابی تیم ملی به عضویت تیم در آمده بودند ، یسنا مهری فر از اردبیل نیز به عنوان نفر سوم، تیم ملی دختران را در این مسابقات همراهی خواهد کرد.   در پسران نیز پس از سامران کریمی از استان کردستان ، محمد حسن حبیبی از استان قم ، بنیامین فرجی از استان تهران به عنوان سومین برگزیده، تیم ملی نوجوانان کشورمان را در این دو رویداد همراهی خواهند کرد.   انتهای پیام

منبع: دانا

کلیدواژه: تیم ملی نوجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۶۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر جشن تکلیف ۲ هزار دختر افغانی + جزئیات

دریافت 7 MB

به گزارش همشهری آنلاین مسئولان برگزاری جشن تکلیف ۲ هزار دختر افغانستانی در نخستین بزرگترین نمایشگاه ملی قرآن کریم بیان کردند که برگزاری این جشن یک خاطره شیرین تربیتی و معنوی است.

این برگزارکنندگان افزودند به همین خاطر در نمایشگاهی که با شعار تربیت قرآنی گشایش یافته است، این مراسم معنوی برگزار شده است.

این مسئولان همچنین ابراز امیدواری کردند که در سال‌های آینده نیز با تعداد بیشتری بتوانند در چنین فضاهای معنوی جشن تکلیف برگزار کنند.

نخستین بزرگترین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان، عصر چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) با حضور فرهنگیان، اساتید حوزه و دانشگاه و شماری از مقامات کابل و برخی کشورهای اسلامی در کابل گشایش یافت.

این نمایشگاه با شعار «جامعه افغانی، تربیت قرآنی» برای یک هفته در ۲۵ غرفه درحال برگزاری است.

کد خبر 849434 منبع: ایرنا برچسب‌ها دختران خبر مهم مدرسه و مدارس افغانستان

دیگر خبرها

  • زمان آخرین انتخابی المپیک برای کشتی‌گیر ایران
  • برگزاری مسابقات پرس سینه انتخابی تیم ملی در شهر مهاباد
  • احتمال برگزاری انتخابی بین یزدانی و قاسمپور/ شروع تمرینات زارع
  • دختر مازندرانی ستاره روز نخست مسابقات وزنه‌برداری کشور
  • بازگشت استیوسون به کشتی؛ انتخابی با مِیسون در راه است؟
  • تصاویر جشن تکلیف ۲ هزار دختر افغانی + جزئیات
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی مازندران در ساری 
  • برگزاری خیمه‌های عزاداری صادق آل محمد در ۴۰۰ مسجد منتخب تهران
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز
  • اعلام نفرات برتر لیگ دو‌و‌میدانی شهید شمسی‌پور + اسامی