Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@04:25:45 GMT

«شیرین» نام محبوب جدید برای دختران فلسطینی +عکس

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۸۶۴۰۸

«شیرین» نام محبوب جدید برای دختران فلسطینی +عکس

چندین فلسطینی برای زنده نگه داشتن نام خبرنگار شهید الجزیره، نام نوزادان تازه متولد شده خود را «شیرین» گذاشتند.

به گزارش مشرق، به شهادت رسیدن «شیرین ابوعاقله» خبرنگار شبکه «الجزیره» به دست نظامیان رژیم صهیونیستی واکنش‌های مختلفی به همراه داشت و هر کسی به نوعی ابراز همدردی کرد.

اما تعدادی از پدر و مادران فلسطینی همدردی متفاوتی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از دیروز (چهارشنبه) تا به امروز چند فلسطینی نوزادان دختر تازه متولد شده خود را شیرین نامیدند تا اینگونه نام این خبرنگار را زنده نگه دارند و از تلاش‌های وی در مسیر حمایت از مسأله فلسطین قدردانی کنند.

بر اساس گزارش «سما»، «ثائر دویکات» از «بلاطه البلد» در کرانه باختری، «محمد مسلم» از «بیت لاهیا» در نوار غزه و نیز «جمال حربی عمران» از «بورین» در کرانه باختری نام نوزادان تازه متولد شده خود با شیرین گذاشتند.

نظامیان رژیم صهیونیستی چهارشنبه (۲۱ اردیبهشت) از فاصله ۱۰۰ تا۱۵۰ متری به سمت شیرین ابوعاقله خبرنگار شبکه «الجزیره» در «جنین» کرانه باختری شلیک کردند و وی را با لباس خبرنگاری به شهادت رساندند.

مراسم وداع با پیکر خبرنگار شبکه الجزیره ظهر امروز (پنج‌شنبه) در شهر رام‌الله و در مقر تشکیلات خودگردان فلسطین با حضور «محمود عباس» برگزار شد.

به نوشته الجزیره، قرار است پیکر این شهیده فلسطینی به بیت‌المقدس منتقل شود تا در آن‌جا مراسم خاک‌سپاری صورت گیرد. در این مراسم هزاران نفر از اهالی رام‌الله حضور داشتند و تصاویر شیرین ابو عاقله را در دست گرفته بودند و فریاد می‌زدند: «لا اله الا الله. اسرائیل عدو الله»

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت فلسطین محمود عباس شهر رام الله اسرائیل رژیم صهیونیستی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۶۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی بخش جدید مراقبت‌های ویژه نوزادان در بیمارستان اهواز

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا رفعتی نوایی ظهر امروز دوشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: با توجه به نیاز روز افزون استان خوزستان به منظور درمان نوزادانی که دچار بیماری و نیازمند بستری در بخش نوزادان هستند، بخش جدید مراقبت‌های ویژه نوزادان تحت عنوان ان‌آی‌سی‌یو (NICU) در بیمارستان طالقانی اهواز راه‌اندازی شد.

وی ادامه داد: بخش یادشده با برخورداری از ۱۲ تخت NICU، ۱۸ تخت نوزادان و همچنین با بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین تجهیزات و حضور پزشکان متخصص، فوق تخصص و اعضای هیأت علمی دانشگاه، در یک فضای فیزیکی بسیار مناسب راه‌اندازی شده است.

رفعتی اظهار کرد: با راه‌اندازی بخش مذکور، بار مراجعات به سایر مراکز ارائه‌دهنده خدمات به نوزادان کاهش خواهد یافت که خدمتی دیگر در راستای ارائه مطلوب خدمات درمانی به مردم استان خوزستان است.

کد خبر 6098242

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی بخش جدید مراقبت‌های ویژه نوزادان در بیمارستان اهواز
  • رهاسازی ۶ جوجه جغد انبار در منطقه مارون کهگیلویه و بویراحمد
  • رابطه تاریخ تولد رند و افزایش اوتیسم + فیلم
  • واکسن ها در ۵۰ سال گذشته جان ۱۵۴ میلیون نفر را نجات داده اند
  • نقش ماما در سلامت زنان و نوزادان
  • تدوین برنامه مراقبت از راه دور نوزادان نارس بعد ازترخیص در اصفهان
  • ملتهب شدن اوضاع کرانه باختری در سایه حمله مجدد نظامیان صهیونیست
  • ۱۲۴۲ حمله نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست به فلسطینیان در آوریل ۲۰۲۴
  • ماهدشتی‌ها با پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس وداع کردند + فیلم
  • گزارش فلسطینی از اقدامات خرابکارانه و حملات صهیونیست‌ها در کرانه باختری